Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

GO, als je toch genoeg geld hebt en niemand anders over blijft.

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

laat maar ben overnieuw begnnen met arsenal omdat adebayor en fabregas niet wpouden verlenen allebei zelfs heel goedkoop kwijt geraakt

Geplaatst

Gomis was nog een optie geweest;)

hij is bij mijn game een onvolprezen Spits geworden en hij speelt bij Liverpool.. (groot frans talent, misschien nog groter dan Benzema)

veel mensen kennen hem niet

Edit: Vorig seizoen had ik Cassani gekocht voor 6,25 miljoen euro, mn 2de seizoen is nu afgelopen en Roma bied 12,5 miljoen

hij is toch wel flink gegroeid, toen ik hem kocht had die maar 2 punten boven de 15 ofzo, ondertussen heeft die al 13 punten boven de 15.

ik zelf vind het weinig. ik wil proberen om er rond de 20,5 miljoen voor te vragen. nu heb ik hem eigenlijk toch niet meer nodig, want ik had in december ofzo Behrami voor 50 procent gekocht en die doet het echt goed, kga hem proberen helemaal te kopen.

Geplaatst

Ik kan in met Juventus (10 Februari 2008) Phillip Degen halen voor 3.5M

Doen of niet?

Ik weet niet hoeveel geld ik in de zomer krijg, als ik genoeg krijg kan ik voor een betere gaan

Maar slecht is hij niet, hij is dan back-upp achter Zebina, altijd handig om iemand achter de rug te hebben, zal ik hem halen ofniet?

Geplaatst
Gomis was nog een optie geweest;)

hij is bij mijn game een onvolprezen Spits geworden en hij speelt bij Liverpool.. (groot frans talent, misschien nog groter dan Benzema)

veel mensen kennen hem niet

je zal gomis maar niet kennen.:whistle:

Geplaatst
Idd, hield Trezeguet buiten de Franse selectie dit jaar. Zegt natuurlijk genoeg over en ook een beetje over DOMenech.

inderdaad, snap het zowieso niet, benzema, gomis, henry.. allemaal erg veel bewegende spitsen, mischien was het beter geweest als je een sterke en kopsterke spits erbij had gehad.

En bovendien, zoals mulder een x zei, die italianen waren als de dood voor trezeguet :cab:

Geplaatst

Hoeveel salaris vraagt ie? Hoe oud is ie? Heb je hem nodig?

Als ie meer dan 70.000 salaris vraagt, ouder dan 30 is, en je hem niet nodig hebt, zou ik het niet doen.

Geplaatst

Ik heb een regen gescout. Toptalent, maar 1 nadeel. Een ontsnappingsclausule van 14.25 miljoen. En dat is te veel om te gokken. Mijn transferbudget is 35 miljoen ik ben PSV. de transferperiode is net afgelopen maar ik wil hem strikken voordat andere grootmachten gaan bieden.

GO or NO GO

[spoiler=Rodriguez]33nkpys.jpg

Geplaatst

mwah op het eerste zicht zou ik zeggen GO.. maar ik weet niet of hij echt nog véél beter word dan dat hij nu al is