Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

GO. En Podolski niet doen, kon hem zelf eerst voor 7 miljoen oppikken!

Geplaatst

Lucio kopen voor ongeveer 28 miljoen? kheb als verdedigers Criscito, Garay, Pablo.

als ik hem koop heb ik wel 4 VC's eigenlijk, maar dan wou ik Lucio naast Criscito zetten ofzo. wel stom dat Garay en Pablo dan op de bank zitten, dus misschien beter van niet?

Geplaatst

NO GO. Kan je beter goedkoper een talentje kopen, aangezien je al 2 toppers hebt naast Criscito, die anders op de bank zitten.

Geplaatst

No go.

met garay en criscito (ook mijn centrale duo:p) heb je een goed duo, en dan pablo als back up.

Kan je beter je geld aan een talentige verdediger uitbesteden

Geplaatst

NO GO en ik vind Garay beter als Lucio trouwens ondanks dat je dan 2 linkspoten in centrum heb staan.

Geplaatst

Maar kmoet em kwijt en niemand wil meer bieden Valencia bied steeds het zelfde.

Geplaatst
Maar kmoet em kwijt en niemand wil meer bieden Valencia bied steeds het zelfde.

Waarom moet je hem kwijt? Hij is een held in FM

Geplaatst

hoe krijg je het voor elkaar dat hij naar Hoffenheim wil komen :p .. zeker een GO

Lucas of Veloso kopen voor 29 miljoen ?

en Cannavaro kopen voor 3,5 miljoen. ze denken nog altijd dat hij een sterspeler is ondanks zn 35 jaar. ze vinden hem zelfs beter dan Criscito

Geplaatst

Ik zou persoonlijk gaan voor Veloso, in mijn games presteert hij toch altijd wat beter dan Lucas, daarnaast liegen zijn stats er ook niet om. En Cannavaro kan je ook nog wel gebruiken, tegen zo'n laag bedrag zou ik hem gewoon halen.

Geplaatst
hoe krijg je het voor elkaar dat hij naar Hoffenheim wil komen :p .. zeker een GO

Lucas of Veloso kopen voor 29 miljoen ?

en Cannavaro kopen voor 3,5 miljoen. ze denken nog altijd dat hij een sterspeler is ondanks zn 35 jaar. ze vinden hem zelfs beter dan Criscito

Ik heb nu in 2012 een goede reputatie met Hoffenheim :) Voor de tweede keer kampioen geworden en vorig seizoen de champions league gewonnen en nu zit ik ook in de finale ;)

1euhd1.png

Ik zou Lucas kopen, want heb Veloso ook en eerlijk gezegd vind ik hem niet zo goed..

Geplaatst

Demy De Zeeuw voor 12 Ã* 14 miljoen naar mijn fc Basel? Hij staat op de transferlijst bij AZ. Het is de eerste keer dat ik een iet of wat bekende naam naar Basel kan halen. Maar mijn transferbudget is maar 16 miljoen.