Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Francesc Fabregas voor €90.000.000 + €8.500.000 over 24 maanden naar AC Milan halen in seizoen 2011/2012.

Op die positie heb ik alleen Kaka en Gatusso en die worden ook al weer wat ouder. Fabregas is overigens beter dan Kaka in mijn spel

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Begin 2e seizoen. Ben Arsenal, en ik kan Garay kopen voor 30 miljoen. Ik heb daarnaast voor de centrale verdediger positie ook nog Gallas, Micah Richards (vc/vr), Kolo Toure en Veloso, al hoewel hij vrijwel altijd verdedigende middenvelder staat.

Go or no Go?

Geplaatst
Ik heb speel nu met 3 amc en heb voor die posities Modric, D'allessandro, Kahlenberg, Farnerud en goufran komt in de winter over. Maar ik kan nu Pirlo halen voor 3,8 miljoen na 40 wedstrijden. Ik zit in de winterstop van 2011 en ben Lazio. Moet ik Pirlo nu wel of niet halen hij vraagt 60.000 loon maar heb nog wel genoeg ruimte in me loon.

NoGO, Pirlo is te oud en niet goed genoeg voor die positie

9,5 M voor Shaun Whrigt-Philips?

3,2M voor Steed Malbranque?

allen januari 2008 en allebei kopen met Palermo

SWP GO

Malbranque no go, te oud

Laat maar, Garay ga ik niet kopen, in plaats van hem koop ik bij de grote concurent manchester united Gerard Pique voor dezelfde prijs.

Goede beslissing.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Francesc Fabregas voor €90.000.000 + €8.500.000 over 24 maanden naar AC Milan halen in seizoen 2011/2012.

Op die positie heb ik alleen Kaka en Gatusso en die worden ook al weer wat ouder. Fabregas is overigens beter dan Kaka in mijn spel

Even mijn eigen post naar voren gehaald, omdat het net de laatste post op de vorige pagina was

Geplaatst

ik ben tottenham mei 2009 zal ik leroy lita halen voor 4mil omdan weer proberen duur te verkopen

Geplaatst

ook als ik hem niet laat spelen

Geplaatst

Heb nu de kans om Guilherme (amc/ac) te halen voor 2.6 miljoen (gedeelde eigendom van siena en napoli). Go or no go

Geplaatst

GO dat kun je niet laten liggen.

Geplaatst

nee man véél te veel, snap niet waarom mensen zoveel geld geven voor 1 speler. hij is wel echt heel goed, maar hij zal niet elke wedstrijd een 8 of een 9 halen. voor veel minder kun je bv De Rossi, Mascherano, Diego, Xabi Alonso halen,, wat ook wereldtoppers zijn, en zeker niet slechter dan Fabregas zijn

Geplaatst

Wel slechter dan Fabregas hoor. ;e

De Rossi, Mascherano zullen aanvallend te kort komen, Diego verdedigend, Xabi Alonso is wel een allrounder maar niet net zo goed als Cesc.

Geplaatst
Wel slechter dan Fabregas hoor. ;e

De Rossi, Mascherano zullen aanvallend te kort komen, Diego verdedigend, Xabi Alonso is wel een allrounder maar niet net zo goed als Cesc.

En Fabregas is pas 24, de rest allemaal ouder

Geplaatst

ja lol, je betaald ook Dik het dubbele voor hem, omdat hij aanvallend en verdedigend sterk is, voor Xabi betaald je maar de helft.. zou ook stom zijn als je 90 betaald en hij is alleen aanvallend of verdedigend goed

maarja

Geplaatst

Toch ben ik het 100% met MilanFan eens. Alles boven de 70 miljoen is geen enkele speler waard. Je zit in 2012, zoek wat talentvolle regens. ;)

NO GO