Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja, hij is ook al weg :) Jammer dat ik er geen doorverkooppercentage bij heb, maar dat maakt niet uit.

Geplaatst

In mijn 1ste seizoen met newcastle heb ik Fernando Belluschi gekocht van Olympiakos. Hij groeide op de rechterflank uit tot 1 van de sterren van mijn elftal. Nu in seizoen 3 begint er veel belangstelling voor hem te komen. Ik heb een bod van Arsenal gehad van 35milj, zijn marktwaarde is 16milj. Het probleem is: het is de laatste dag van de transferperiode dus ik kan pas tijdens de winterstop versterking aantrekken en ik verzwak niet graag mijn ploeg aangezien ik nu echt het gevoel heb dat ik de ploeg en de tactiek heb om eindelijk engels kampioen te worden. go or no go?

Geplaatst

Je kan toch wel deadline vandaag doen, als je een bod doet. Maar je bod wordt ook altijd op tijd beantwoord als je laatste dag een bod doet.

Geplaatst

Ik krijg een bod van 43,5m+30% doorverkoop op deze speler:

Geen basis speler, wel vaste stand-in en wissel speler, plus hij kan nog beter worden dan ie nu al is

Te lage mandekking voor VC positie, maar t zou een uitstekende VL zijn,

daarnaast heb ik t geld niet nodig, al zou t wel handig zijn als ik een nieuw stadion krijg

zuninoyv9.jpg

Go/No Go ?

Geplaatst

Beetje laat misschien maar ok. ;)

Aquino voor 3.7 miljoen + 50% doorverkoop verkopen en Alex (Texeira Santos, van Vasco) voor 3.8 miljoen halen?

Geplaatst

Ik weet niet of het aan elkaar verbonden is? Dat je dus met het geld van Aquino.. Alex koopt.. Zo nee dan Alex kopen en Aquino behouden.. Anders Aquino niet verkopen weet niet hoe ver je bent maar Aquino wordt later zo en zo een held!

Geplaatst
Ik weet niet of het aan elkaar verbonden is? Dat je dus met het geld van Aquino.. Alex koopt.. Zo nee dan Alex kopen en Aquino behouden.. Anders Aquino niet verkopen weet niet hoe ver je bent maar Aquino wordt later zo en zo een held!

Dan verkoop ik wel iemand anders. ;) Kan namelijk hem alleen kopen als ik iemand verkoop boven de 3 miljoen.

Geplaatst
In mijn 1ste seizoen met newcastle heb ik Fernando Belluschi gekocht van Olympiakos. Hij groeide op de rechterflank uit tot 1 van de sterren van mijn elftal. Nu in seizoen 3 begint er veel belangstelling voor hem te komen. Ik heb een bod van Arsenal gehad van 35milj, zijn marktwaarde is 16milj. Het probleem is: het is de laatste dag van de transferperiode dus ik kan pas tijdens de winterstop versterking aantrekken en ik verzwak niet graag mijn ploeg aangezien ik nu echt het gevoel heb dat ik de ploeg en de tactiek heb om eindelijk engels kampioen te worden. go or no go?

Kun je niet onderhandelen en instellen dat hij pas in de winterstop mag gaan? Of je stelt je beslissing uit tot wanneer de transfer periode voorbij is, als je dan accepteert zal hij automatisch pas de eerste volgende datum na Arsenal gaan.

Indien dat je het uit kan stellen zou ik zeggen go. Anders persoonlijk niet, als je geen waardige vervanger hebt.

Geplaatst

Ajax seizoen 1: Ik krijg een bod van Bayern Munchen op Gentenaar, ver onder z'n waarde namelijk 1,2 miljoen. Go or no go?