Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Aarón van Valencia naar Barca voor 20 miljoen seizoen 1 zoek een goede spits en hij lijkt me wel een talent ook voor de toekomst + is spaans? (ik ben BARCA dus) Go or No Go

EDIT: Heb het al gedaan;)

Goede zet, wordt een topper!

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Valencia deed erg moeilijk in de onderhandeling daarom... Maarja ben er blij mee

Geplaatst

Is Gerard Piqué geen beter/goedkoper alternatief?

Geplaatst
Is Gerard Piqué geen beter/goedkoper alternatief?

Ik heb Pique en Albiol al voor de centrale verdedigers ;) Maar ik heb nog een goede reserveverdediger nodig. En ik heb toch genoeg transfergeld

Geplaatst
Ik heb Pique en Albiol al voor de centrale verdedigers ;) Maar ik heb nog een goede reserveverdediger nodig. En ik heb toch genoeg transfergeld

Kan je dan niet beter een goedkoop jong talentje kopen in plaats van een speler die eigenlijk veels te goed is voor de bank en 20 miljoen van je transferbudget vergt? Het is maar een idee hoor, jij bent de manager! Qua kwaliteit zeg ik een GO, maar persoonlijk zou ik het niet doen en op zoek gaan naar een ander. (Sakho, Vidal?)

Geplaatst

Ik ben Millwall, begin seizoen 7. Bayern München biedt 3.4 miljoen direct, 25 miljoen over 24 maanden en 50% bij een eventueel doorverkoop voor Aquino, die vorig seizoen een basisplaats had. Opzich heb ik Saivet die zijn plek op de linkervleugel over kan nemen, maar Aquino kan volgens mij nog wel groeien. Enig nadeel is dan; dan speelt Saivet weer minder. Ik zit dus te twijfelen, ik krijg niet meer. Dus:

28.4 + 50% voor Aquino naar Bayern. GO or NO GO?

EDIT: En: Matiás Fernández voor 35 miljoen naar mijn Milwall halen? Hij is 25 miljoen waard en ik zit in seizoen 7.

Geplaatst

NO GO duidelijk

@jto; matias fernandez lijkt me wel een topper geworden, doen zeg ik en aquino verkopen. Dus GO. Aquino NO GO

Geplaatst
NO GO duidelijk

@jto; matias fernandez lijkt me wel een topper geworden, doen zeg ik en aquino verkopen. Dus GO. Aquino NO GO

Bedankt voor je advies. Fernandez kreeg echter onverhoopt een blessure die hem een halfjaar aan die kant zal houden, dus die streep ik door. Aquino is op één of andere manier het bod verdwenen (zal wel per ongeluk geweigerd hebben), en geen boden meer gekomen. Helaas.

Geplaatst
Bedankt voor je advies. Fernandez kreeg echter onverhoopt een blessure die hem een halfjaar aan die kant zal houden, dus die streep ik door. Aquino is op één of andere manier het bod verdwenen (zal wel per ongeluk geweigerd hebben), en geen boden meer gekomen. Helaas.

Aquino ook niet verkopen, vraag Goodfella maar. ;)

Geplaatst

2m2t54m.png

Adriano dus van Inter ik ben Ajax... Bayern komt met dit bod.. Hij is op dit moment mijn topscorer.. naast hem heb ik nog Stancu,Cardozo, en Uche.. Ik speel met 2 spitsen

En zelf had ik hem gekocht voor 13.75 miljoen dus winst maak ik wel maar ik twijfel gewoon + aan het eind van het seizoen komt Neymar nog..

Geplaatst

als adriano al 28+ is moet je t doen anders zou ik toch wat meer cash willen hebben voor een directe versterking... en als je die nie nodig hebt zou ik zegge doen.

Geplaatst

Ik zeg GO. Adriano begint op leeftijd te geraken en voor een bod van 25 miljoen + 50% bij doorverkoop kan je een hele goede (jongere) vervanger halen. In welk jaartal zit je?

Geplaatst

Barcelona heeft me een nieuw contract 2 jarig contract aangeboden

Ik verdien dan 77.000 € per week .

Go or No Go ?