Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik zeg GO. Adriano begint op leeftijd te geraken en voor een bod van 25 miljoen + 50% bij doorverkoop kan je een hele goede (jongere) vervanger halen. In welk jaartal zit je?

ik zit in 2010 ik denk dat ik het maar doe zoals je ook zegt hij raakt op leeftijd volgend jaar verkoop ik hem niet voor zoveel + Neymar komt al die is nog maar 18.. En met dat geld kan ik een jongere vervanger halen dus ik doe het gewoon...

Geplaatst
ik zit in 2010 ik denk dat ik het maar doe zoals je ook zegt hij raakt op leeftijd volgend jaar verkoop ik hem niet voor zoveel + Neymar komt al die is nog maar 18.. En met dat geld kan ik een jongere vervanger halen dus ik doe het gewoon...

Slimme keus, en in 2010 is het inderdaad handig om hem dan van de hand te doen. Dan is hij in de 30?

Geplaatst

NO GO. Hij is goed, maar voor dat geld zijn er betere.

Geplaatst

No Go! Als je al nadenkt dat je aan het begin van de game hem voor 200k kon krijgen hoe durf je dan zo een bod doen plus voor dat geld kan je betere halen

Geplaatst
Hij is 13 mil waard, en het bod is echt heel redelijk, hij is niet meer de jongste en je hebt ook nog eens 50%, GO zou ik zeggen

waar heb jij 't over? :cab:

Geplaatst
Over Adriano waarschijnlijk ;)

Oja, logisch. Beetje late reactie van hem

Geplaatst

Olympique Lyon bied 19,720,000 miljoen op Jonathan De Guzman, zal ik hem verkopen of niet ??

screen van zijn stats:

screentjedeguzman.png

BTW ze willen eerst 4 miljoen betalen en de rest gespreid over 24 maanden, misschien dat ik dat nog kan verlagen, of gwn het bedrag in een keer laten betalen??

Geplaatst
bedrag in 1 keer laten betalen en Go :)

Ja precies in een keer laten betalen zodat je goede vervangers kunt halen! GO

Dan krijg je er minder voor mensen. Gewoon 30 ofzo vragen over 24 maanden, dat krij je er wel voor. Vervangers haal je dan gewoon ook op afbetaling.

Geplaatst

daar heb je niks aan .. over 2 jaar heb je dan pas 30 miljoen dan ofzo:s heb je toch geen enkele moer aan. dat merk je dan nauwelijk dat er geld is bijgekomen

Geplaatst

Ik ben Real Madrid.

Pavlyuchenko voor 14.5 mil

Miguel Veloso voor 16.25 mil

Vidal voor 9.25 mil

Aguero voor 35 mil

Welke Go en welke No Go?

Geplaatst
daar heb je niks aan .. over 2 jaar heb je dan pas 30 miljoen dan ofzo:s heb je toch geen enkele moer aan. dat merk je dan nauwelijk dat er geld is bijgekomen

Wel kijk, ik heb de volgende statistieken;

342 spelers aangekocht voor 354.000.000

208 spelers verkocht voor 2.685.000.000

Geen euro daarvan is direct gekomen; alles op afbetaling. Door op afbetaling te vragen kan je de grote pot vragen terwijl je door direct te vragen zo'n 40-50% minder krijgt. Daarnaast heb ik bij alle verkopen een 50% doorverkoopclausule weten af te dwingen. Ten derde ga je ook nog eens systematisch winst maken daardoor; ik draai nu per maand zo'n 30 miljoen winst.

Maar natuurlijk weet jij wel beter ;e

Ik ben Real Madrid.

Pavlyuchenko voor 14.5 mil

Miguel Veloso voor 16.25 mil

Vidal voor 9.25 mil

Aguero voor 35 mil

Welke Go en welke No Go?

GO

GO

GO

NO GO

Geplaatst

Waarom zou je direct willen als 40-50% meer krijg voor een speler als je het indirect doet?

Geplaatst
Dan krijg je er minder voor mensen. Gewoon 30 ofzo vragen over 24 maanden, dat krij je er wel voor. Vervangers haal je dan gewoon ook op afbetaling.
Bij mij niet hoor. Als ze bijv. 25 miljoen over 24 maanden bieden + 1 miljoen direct, en ik vraag 33 miljoen direct gaan ze gewoon akkoord.
Geplaatst
Bij mij niet hoor. Als ze bijv. 25 miljoen over 24 maanden bieden + 1 miljoen direct, en ik vraag 33 miljoen direct gaan ze gewoon akkoord.

Misschien hadden ze wel 40 miljoen geboden als je het verspreid deed :banana: