Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Engelsman + Topverdediger = GO ;)

Sluit ik me helemaal bij aan

Geplaatst

GO

Ik moest 80 miljoen voor hem betalen, maarja hij is zo perfect voor mijn tacktiek

Geplaatst

NO GO, meestal zie ik hem voor boven de 20 miljoen weggaan..

Geplaatst

en als ik hem voor 20 mil weg krijg door te onderhandelen.. of is hij gewoon te goed voor feyenoord?

Geplaatst

Ik zeg echt No Go je kan wel meer vangen als je hem echt wil verkopen zelf zou ik hem ehct houden omdat hij echt goed is en belangrijk voor feyenoord

Geplaatst

Ehm ja ikzat dan te denken van misshcien kan je wijnaldum een kans geven maar die is nu dnek ik nog niet goed genoeg dus dan dnek ik aan een Arshavin of van der vaart ook al is het een ajaxied

Geplaatst

NO GO. Ik verkocht hem voor 20 miljoen + 50% doorverkopen (dat moet je altijd er bij doen, bij talentjes. Bij De Guzman zeker!)

Geplaatst

Rakitic voor 12 miljoen naar Ajax, winterstopt seizoen 2..Volens mijn scout heeft hij lang niet genoeg talent om beter te worden dan Modric (ik speel met 2 centrale aanvallende middenvelders ) Go or no Go

Cardozo voor 12,5 miljoen, nog steeds zelfde seizoen en club of Pavlyuchenko voor 11 miljoen..Mijn huidige budget laat de komst van maar 1 van deze toe..Welke is een 100% GO of iets daar heel dicht bij?

Geplaatst

Mijn scout (18/18 ofzo) zegt ook dat Rakitic niet zo'n goede speler wordt voor mijn Atletico, vreemd want vind hem zelf hele goede speler. Misschien moet je de gok maar wagen. Of als je kunt, haal Raul Garcia, weet zo niet hoe duur die is maar tis een held.

Geplaatst

Ik zou cardozo zowiezo halen Go dus en Rakitic is een mijn game ehct goed geworden bij liverpool dus ik zou De gok wagen zoals tukkerrandy dat zegt ook een GO