Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
NO GO. Ik verkocht hem voor 20 miljoen + 50% doorverkopen (dat moet je altijd er bij doen, bij talentjes. Bij De Guzman zeker!)

Inter deed een keer navraag bij mij feyenoord voor de Guzman, en ik deed voor de gein 50 miljoen, en dat wou Inter er voor betalen. Dus zal zoiezo nog even wachten met verkopen. (y)

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Adriano van Inter verkopen aan AC Milan voor 21 miljoen?

Hij speelt nooit omdat ik Mancini + Quaresma heb en als ik Ibra wissel komt Balotelli erin

NO GO.

Tenzij je 100% zeker bent dat je een backup voor Ibrahimovic kan halen voor die 21milljoen die het evengoed doet en meer potentieel heeft.

Stel dat Ibrahimovic uitvalt, dan heb je zonder spits want Balotelli is nog niet klaar. En als al hij klaar is, heb je geen nog altijd geen backup voor hem.

Geplaatst

Ik zou het wel doen, meer zal je nooit meer voor hem vangen.

Geplaatst
Ik zou het wel doen, meer zal je nooit meer voor hem vangen.

Niet meer dan 21 miljoen? Je kunt veel meer voor hem vangen. Ik had hem bij Atletico Madrid gekocht van Inter voor 14 miljoen (hij was daar ontevreden). Hij werd 2x topscorer en clubs boden tussen de 35 en 40 miljoen. IK weet niet of je het weet maar Adriano heeft een PA van 180+ en is nog relatief jong.

Of ging dit over de Guzman? ;e

Geplaatst
Niet meer dan 21 miljoen? Je kunt veel meer voor hem vangen. Ik had hem bij Atletico Madrid gekocht van Inter voor 14 miljoen (hij was daar ontevreden). Hij werd 2x topscorer en clubs boden tussen de 35 en 40 miljoen. IK weet niet of je het weet maar Adriano heeft een PA van 180+ en is nog relatief jong.

Of ging dit over de Guzman? ;e

Nee, ging over Adriano en dat wist ik niet. Dan neem ik mijn woorden terug :).

Geplaatst
GO Als vervanger proberen Richards als die wil....

Of eventueel Rafinha, die kan je vaak voor 15 miljoen halen

Geplaatst

Met AS Roma: Voor positie van verdedigende middenvelder Palombo (Sampdoria) of Miguel Veloso (Sporting), beide kosten ongeveer 15 miljoen maar kan slechts 1 betalen. Ik streef naar zo veel mogelijk Italianen maar Veloso vind ik toffer. Zegt u het maar!

Geplaatst
Met AS Roma: Voor positie van verdedigende middenvelder Palombo (Sampdoria) of Miguel Veloso (Sporting), beide kosten ongeveer 15 miljoen maar kan slechts 1 betalen. Ik streef naar zo veel mogelijk Italianen maar Veloso vind ik toffer. Zegt u het maar!

Palombo voor zo weinig ? :S

En je zegt het zelf eigenlijk ga voor Palombo hij is super + hij is Italiaan

Geplaatst

NO GO. Tenzij je het geld hebt? En Jurr10: Ga voor Palombo!

Geplaatst
Pato voor 70 miljoen kopen heb hem al een contract aangeboden?

Wat mij betreft een NO GO omdat ik nooit zoveel voor een speler zou betalen. Maar als geld geen probleem is en hij is erg goed dan kan je het best doen natuurlijk. Ps. Welk team ben je en in welk seizoen?

Geplaatst

ik ben lyon en ik wil baros, piquionné verkopen omdat ik maar met 1 spits speel

hoeveel zouden jullie vragen voor deze spelers?

en real madrid heeft een bod gedaan op toulalan van 14,5 milj direct en 6,75 op afbetaling + 20% doorverkoop

zou ik dat aanvaarden?

Geplaatst

Screens hoe goed ze zijn?

Bailly heb ik 1x gekocht en deed het wel goed, bolat eigelijk nooit en weet ff niet meer hoe goed die is:cab:

Geplaatst
Hugo Lloris naar AC Milan voor 29 miljoen? Ben zelf Arsenal.

Ligt eraan of je een alternatief hebt of kan kopen dat gelijkwaardig is..

Voor dat geld zou ik zeggen GO vooralsnog.