Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ligt eraan of je een alternatief hebt of kan kopen dat gelijkwaardig is..

Voor dat geld zou ik zeggen GO vooralsnog.

Heb wel Ustari gekocht voor 6 miljoen:checkit:

Maar hij kreeg geen werkvergunning. :(

Dus ik wacht nog wel een jaartje.

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heb wel Ustari gekocht voor 6 miljoen:checkit:

Maar hij kreeg geen werkvergunning. :(

Dus ik wacht nog wel een jaartje.

Ustari is zeker een waardige vervanger! Maar hoe kan hij geen werkvergunning krijgen? Zijn 2e nationaliteit is toch Italiaans dus het zou geen probleem moeten zijn lijkt mij

Geplaatst

Nope. Lloris wou blijven, omdat hij naar zijn zit heb ik Londen. :)

Nog een vraag. V Persie verkopen voor 40.5 miljoen+20% doorverkoop aan sevilla? Wil hem wel behouden, maar zit nu beetje overvol met am ;) (Silva, M.Fernandes, Rosicky, Hleb, Fabregas, Piatti, Walcott).

Geplaatst

Nog een vraag. V Persie verkopen voor 40.5 miljoen+20% doorverkoop aan sevilla? Wil hem wel behouden, maar zit nu beetje overvol met am ;) (Silva, M.Fernandes, Rosicky, Hleb, Fabregas, Piatti, Walcott).

v persie is wel een held maar als je hem niet nodig denkt te hebben zou k kleine go zeggen..

Geplaatst

Van Persie is natuurlijk wel een Nederlander, dat is een pre voor hem. Aan de andere kant is het veel geld en M. Fernandes en Silva zijn nog iets beter. Van mijn kant ook een kleine GO

Geplaatst

GO zeker als je kijkt naar je andere spelers. Of probeer Rocisky of Hleb kwijt te raken.

Geplaatst

Dzsudszak voor 8.4 miljoen naar Heerenveen halen voor de AML positie terwijl ik Aquino al voor die positie heb... Augustus 2008 in het spel

Geplaatst
Dzsudszak voor 8.4 miljoen naar Heerenveen halen voor de AML positie terwijl ik Aquino al voor die positie heb... Augustus 2008 in het spel

NO GO, Aquino kan veel beter worden alhoewel dat nog wel een paar jaar kan duren. Maar met Heerenveen kun je vast wel een Braziliaans/Argentijns talent halen, kijk eens in hun U21 teams!

Geplaatst

Idd no go, Aquino wordt veel beter en is waarschijnlijk al beter..

Geplaatst
Michael Johnsen voor 23 miljoen naar Inter Milan? Ik ben Manchester City

HIj is wel een exponent van je jeugdopleiding samen met Richards, ik zou het denk ik niet doen, NO GO. Tenzij je het geld echt heel hard nodig hebt voor andere spelers. Je kunt er misschien wel een andere goede speler voor halen (tip: Veloso) maar dat is dan waarschijnlijk geen Engelsman en ik vind het altijd leuk je team een beetje nationaal te houden, moet iedereen uiteraard zelf weten

Geplaatst

biglia voor 5,7 mil + 20% doorverkoopsom naar hamburg?

ik ben rsca en ik heb spelers genoeg voor op zijn plaats

wat moetk doen?

Geplaatst

Probeer eens meer te vragen, maar door middel van afbetaling, bijvoorbeeld 7miljoen over 12 maanden. Ook zijn doorverkoopsom omhoog naar 50%.

Geplaatst

Ik ben arsenal in 2012 zal ik de volgende spelers halen om te proberen door te verkopen, en zou het wel lukken om ze aan iemand verkopen of zal niemand hem willen hebben:

Aaron hunt (25)

Gabriel tamas(28)

Royston Drenhte(24)

Frack ribery(28) alleen ribery voor 10mil en hem zou ik een basisplaats geven de rest is gratis

Geplaatst

@ ibra k vraag me af of je die spelers meteen weer kwijt raakt, wss zal je ze dan eerst een jaar salaris moeten betalen en vervolgens voor 1/1.5 miljoen verkopen aan t eind van t seizoen.. Ik zou het niet doen :)

EDIT: Ribery wel halen! Drenthe misschien tamas en hunt zou k niet doen ;)

Geplaatst
biglia voor 5,7 mil + 20% doorverkoopsom naar hamburg?

ik ben rsca en ik heb spelers genoeg voor op zijn plaats

wat moetk doen?

NO GO, veel te weinig. JE kunt hem in toekomst voor 10 miljoen of meer verkopen.