Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ben arsenal zal ik pique halen voor 41mil dat is zijn clausule hij is 25 en zn waarde is22 ik heb wel voor centraal mertesacker breno richards sakho alleen wil ik mertesacker verkopen

Pique is een goede speler maar niet beter dan Breno of Richards denk ik. Als je het geld hebt en het kunt missen dan zou ik het doen, je kunt hem eventueel ook als verdedigende middenvelder gebruiken. Een voorzichtige GO van mijn kant!

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik zou zeggen wel een GO als je het geld kan missen en een goede spits nodig hebt. Zou niet weten welke spits je onder dat bedrag kan halen met een even grote garantie voor doelpunten. Owen is misschien wel goed maar ook wat ouder en blessuregevoelig, bovendien is hij in seizoen 1 vaak peperduur.

defoe, rochi, amauri, yakubu oa. Scoren in de eredivisie makkelijk 20 per seizoen.

Geplaatst
defoe, rochi, amauri, yakubu oa. Scoren in de eredivisie makkelijk 20 per seizoen.

Rochi is oud aan het worden, Amauri zit bij Juve dus die kan hij niet kopen. Yakubu vraag ik het me af of het lukt. Ik zou dan toch liever Huntelaar houden, die is bovendien een Nederlander

Geplaatst
Zal ik Maxi Rodriguez voor 18 miljoen naar Arsenal laten gaan?

Absoluut niet, je kunt bijna het dubbele voor hem krijgen! Ik verkocht hem met Atletico aan Chelsea voor 35 miljoen. NO GO!

Geplaatst

Zal ik deze jongen halen naar mijn darlington (speel in de Championship), het grootste struikelblok is dat hij 17k per week wilt verdienen en daarmee gelijk topverdiener is in mijn team?

naamloosye5.jpg

Geplaatst

@marcosandman:

Hij lijkt een aardig goede speler voor de Championship en denk ook niet heel duur om te kopen. Dat hij veel gaat verdienen betekent ook dat hij een absolute meerwaarde voor jou moet zijn. Is hij dit en kom je niet in financiele problemen dan zeg ik GO!

Geplaatst
@marcosandman:

Hij lijkt een aardig goede speler voor de Championship en denk ook niet heel duur om te kopen. Dat hij veel gaat verdienen betekent ook dat hij een absolute meerwaarde voor jou moet zijn. Is hij dit en kom je niet in financiele problemen dan zeg ik GO!

Oké, bedankt. Dan ga ik het bevestigen, mijn scout denkt dat hij 2x zo goed kan worden als mijn huidige linksback en die is nu gewild door een aantal subtopppers van de PL.

Geplaatst
Oké, bedankt. Dan ga ik het bevestigen, mijn scout denkt dat hij 2x zo goed kan worden als mijn huidige linksback en die is nu gewild door een aantal subtopppers van de PL.

Ik weet niet wat je moet betalen maar hij lijkt me wel een speler die jou naar een hoger niveau kan brengen, zeker afgaande op hetgeen je scout zegt. Dan zul hem in de toekomst ook voor miljoen(en) kunnen verkopen, dat hij dan veel verdient hoort daar dan bij (y)

Geplaatst

Go, goede aankoop voor dat geld. Hij heeft alles wat een verdediger nodig heeft. Ik neem aan dat je Milan bent, dus doen!

Geplaatst

Giovanni dos Santos verhuren aan Benfica?

begin 2e seizoen, kan niet op veel speeltijd rekenen.

Geplaatst

je geeft zelf het antwoord al,

hij kan niet op veel speeltijd rekenen, zeker verhuren dan, misschien kijken of je clausule voor terughalen erin kan krijgen als je toch nog twijfelt.

Geplaatst
Hugo Lloris verkopen voor 40 miljoen? Ustari is speelgerechtigd voor de engelse competitie.

GO, Ustari is net zo goed en 40 miljoen voor een keeper is bijna altijd een go voor mij. Het blijft een leuke uitdaging dan een waardige opvolger te vinden!