Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[spoiler=Leo schwechlen]leopd9.jpg

kopen voor 10 miljoen ?

ik wou ook eigenlijk een extra verdediger kopen,, er waren een paar waarvan ik twijfelde, oa; Zaccardo, barzagli, S.Ramos, Dani Alves, Micah Richards .. Zaccardo moesstte rond de 16 miljoen kosste,, Ramos 43 miljoen, dani alves 23 miljoen(is zn ontsnappingsclaussule nu, ben ook van plan om hem te halen, maar de club schermt nog boden af) Micah kostt rond de 47-48 miljoen. en Barzagli vind ik al redelijk aan de oudere kant en is meer een gewoontje, als je begrijpt wat ik bedoel.. maarja dus daarom wou ik Ramos waarschijnlijk toch kopen met Alves na een tijdje,, maar nu kwam ik dit talent tegen, dus ik twijfel nu of ik hem ook nog moet kopen, volgens mij word hij echt goed, en ik kan hem misschien een tijd in de jeugd mee laten draaien alvorens in het eerste elftal .. wat denken jullie..?

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

The Walcott voor 8 miljoen naar Schalke (ik ben schalke, ben in 2009)?

Denilson voor 15 miljoen naar Schalke?

Pique aantrekken met een gratis transfer terwijl ik breno, david luiz, bordon en krstajic voor die plek heb (krstajic loopt het contract wel van af)?

Denk allebei een GO..

Ik speel trouwens met 2 clubs, Twente en Schalke.

Bij Twente heb ik Cahais, mijn aanvoerder, rondlopen (waarde € 4 mln) en is er € 10 mln. geboden, ook zit ik nogal in geldzorgen. dan heb ik nog zomer/wielaert/eduardo achter de hand voor centraal.

Of weet iemand misschien nog een goed verdedigend talent die zijn positie over kan nemen?

Drukke transferperiode..

Nu is is er een bod gedaan op mijn sterspeler Banega (vraagprijs € 20 miljoen).

Deze moet ik wel accepteren.. GO or NO GO?

Weet iemand een goede vervanger?

Geplaatst

1.Walcott zou ik zeker kopen, voor zo'n prijs krijg je hem nooit meer .. 2. denilson niet kopen ,, Pique wel kopen. 2 .. Cahais niet verkopen, word erg goed .. 3. Banega zou ik verkopen, zeker als je toch in geldzorgen zit, kvind hem toch niet van wat ik van hem verwacht, heb hem zelf ook, maar zit zo goed als altijd op de bank bij mij. als vervanger is Camacho misschien iets, die word erg goed, ik heb hem ook bij de jeugd bij mn Juventus, en hij ontwikkeld zich steeds beter. en ik neem aan dat je bij Twente niet toppers kan kopen, dus daarom zou ik camacho kopen, of Miguel torres is ook nog een goeie optie

Geplaatst
1.Walcott zou ik zeker kopen, voor zo'n prijs krijg je hem nooit meer .. 2. denilson niet kopen ,, Pique wel kopen. 2 .. Cahais niet verkopen, word erg goed .. 3. Banega zou ik verkopen, zeker als je toch in geldzorgen zit, kvind hem toch niet van wat ik van hem verwacht, heb hem zelf ook, maar zit zo goed als altijd op de bank bij mij. als vervanger is Camacho misschien iets, die word erg goed, ik heb hem ook bij de jeugd bij mn Juventus, en hij ontwikkeld zich steeds beter. en ik neem aan dat je bij Twente niet toppers kan kopen, dus daarom zou ik camacho kopen, of Miguel torres is ook nog een goeie optie

Heb Cahais weten te behouden want een verkoop was niet nodig.

Banega is voor 20 miljoen weg gegaan en El Ahmadi is voor 12,5 miljoen de deur uit gelopen richting Sevilla.

Heb Walcott overgenomen van Arsenal, Pique ook en Denilson toch maar aangetrokken als optie voor de toekomst of om misschien te verhuren aan twente..

Zal kijken wat camacho kan, heb nu Bruno formigoni en Barazite op het middenveld en dat is niet genoeg als je CL gaat spelen ;).

Geplaatst

mooi ;) .. haha ja idd .. Camacho lijkt zwak/slecht op het eerste gezicht, maar geloof me, hij word echt goed. ik stuur je morgen een screen, dan kun je zien hoe die bij mij is .

Geplaatst

Camacho heb ik ook zeer goede ervaring mee. Speelt al een aantal seizoenen in het eerste van mijn Marseille game. Hij heeft Nasri weggespeeld ^^

Hij lijkt idd niet goed, maar goede aankoop, en niet zo duur (als je hem in het begin haalt)

Geplaatst

Javi Martinez voor 28 miljoen kopen?

Heb ook nog Xavi, Zapater en eventueel Iniesta voor die positie.

Geplaatst
Javi Martinez voor 28 miljoen kopen?

Heb ook nog Xavi, Zapater en eventueel Iniesta voor die positie.

Martinez zou ik eventueel nog kopen ja.. redelijk bedragje voor hem. en Xavi is al wat wat aan de oudere kant of begint al wat ouder te worden, toch ?

en dan heb je een geweldig middenveld voor de toekomst en nu, samen met Iniesta en Martinez en dan kun je zapater nog altijd gebruiken als vaste invaller of voor de jeugd ofzo

Geplaatst
hoe kan hij nou nasri weg spelen dat is een held

ja snap ik ook niet helemaal, is een heel ander soort speler dan Camacho

Omtoveren tot AMC ;)

Camacho is heldje bij mij. Speelt op het middelveld met een regen (25 jaar). Beide zijn VM / AMC. Mijn middenveld loopt dus aanvallend als verdedigend goed.

Camacho scoort niet veel, maar is wel een vaste waarde. Hij haalt een gemiddeld cijfer van 7,12 in 7 seizoenen.

Geplaatst

@ Bosno goede speler een GO tenminste als je genoeg geld etc. hebt met Heerenveen

Geplaatst
Omtoveren tot AMC ;)

Camacho is heldje bij mij. Speelt op het middelveld met een regen (25 jaar). Beide zijn VM / AMC. Mijn middenveld loopt dus aanvallend als verdedigend goed.

Camacho scoort niet veel, maar is wel een vaste waarde. Hij haalt een gemiddeld cijfer van 7,12 in 7 seizoenen.

mooii .. stuur eens een screentje hoe die bij jou is , in 7 seizoenen tijd,, dan stuur ik straks ook hoe die bij mij is in 4-5 seizoenen

Edit: hier is de screen dan .. hij is wel een tijdje geblesseerd dus zijn punten zijn wat afgenomen

[spoiler=Camacho]camachorp3.jpg

Geplaatst

weet iemand hoe dit komt .. ik zit in januari 2011 en dani alves zn vraagprijs is 23,5 miljoen ongeveer,, dusja ik bied dat, terwijl ook andere clubs bieden, en bij iedereen accepteren ze dat bod behalve bij mij niet :S ,, daarna bood ik 30 miljoen en ze accepteerde het nog niet,, terwijl zn vraagprijs nogaltijd op 23,5 miljoen staat. en andere clubs biedden rond de 23-30 miljoen en ze accepteren het wel, dat snap ik echt niet,, terwijl ik toch een goede vriendschap met die manager heb.. is dat een fout ofzo?

edit: nu bood ik zelfs voor te spelen 50 miljoen en ze anuleren het nogaltijd :S wtf.. is dat nou een fout in het spel ofzo of is dat allemaal zo ingesteld ofzo dat ik hem niet kan kopen :S

edit2: en nu accepteren ze al een bod van 11 miljoen :s op hem van valencia, plus Arizmendi,, is toch niet normaal .. en een bod van 50 miljoen laten ze liggen :S ja daag

Geplaatst
Di maria begin 3e seizoen voor 6.75 miljoen naar heerenveen halen?

Echt shit, had alles gereld maar de transfer toch afgezegd omdat ik genoeg spelers had op die posities, en nu aan het eind van de transferperiode bied porto 26 miljoen voor hem, heb dus wel wat laten lopen he xD

Geplaatst
weet iemand hoe dit komt .. ik zit in januari 2011 en dani alves zn vraagprijs is 23,5 miljoen ongeveer,, dusja ik bied dat, terwijl ook andere clubs bieden, en bij iedereen accepteren ze dat bod behalve bij mij niet :S ,, daarna bood ik 30 miljoen en ze accepteerde het nog niet,, terwijl zn vraagprijs nogaltijd op 23,5 miljoen staat. en andere clubs biedden rond de 23-30 miljoen en ze accepteren het wel, dat snap ik echt niet,, terwijl ik toch een goede vriendschap met die manager heb.. is dat een fout ofzo?

edit: nu bood ik zelfs voor te spelen 50 miljoen en ze anuleren het nogaltijd :S wtf.. is dat nou een fout in het spel ofzo of is dat allemaal zo ingesteld ofzo dat ik hem niet kan kopen :S

edit2: en nu accepteren ze al een bod van 11 miljoen :s op hem van valencia, plus Arizmendi,, is toch niet normaal .. en een bod van 50 miljoen laten ze liggen :S ja daag

Mischien moet je deadline niet invullen?

Geplaatst
Heb Cahais weten te behouden want een verkoop was niet nodig.

Banega is voor 20 miljoen weg gegaan en El Ahmadi is voor 12,5 miljoen de deur uit gelopen richting Sevilla.

Heb Walcott overgenomen van Arsenal, Pique ook en Denilson toch maar aangetrokken als optie voor de toekomst of om misschien te verhuren aan twente..

Zal kijken wat camacho kan, heb nu Bruno formigoni en Barazite op het middenveld en dat is niet genoeg als je CL gaat spelen ;).

Heb op 31 augustus nog even op aanraden van jullie Camacho weten te strikken bij twente voor 12 miljoen (!).

Ook heb ik Carlos Vela overgehaald om bij Schalke te voetballen, hier moest ik wel 27,5 miljoen voor neertellen..

Op naar het nieuwe seizoen, heb er zin in :thumb:

Geplaatst

Defour voor 20 miljoen naar AS Roma? Ben PSV aan het begin van het tweede seizoen, heb hem zelf voor 6 miljoen gehaald. Als het een go is, wie kan ik als vervanger halen?

Geplaatst

Defour zou ik verkopen,, en als vervanger kun je Lullinha, wijnaldum of de guzman halen misschien, je hebt veel keuzes, misschien kun je zelf beter kijken wie je geschikt vind

Geplaatst
mooii .. stuur eens een screentje hoe die bij jou is , in 7 seizoenen tijd,, dan stuur ik straks ook hoe die bij mij is in 4-5 seizoenen

Edit: hier is de screen dan .. hij is wel een tijdje geblesseerd dus zijn punten zijn wat afgenomen

[spoiler=Camacho]camachorp3.jpg

Hier mijn Camacho

[spoiler=Camacho]2h3bzty.jpg

Defour zeker laten gaan. Er zijn zat vervangers die beter als hem zijn!

Geplaatst

hallo allen,

ik sta in mijn 1e seizoen arsenal voor een dilemma, barcelona bied op dit moment 42 milj en 11 milj over 18 maanden dus 53 milj en dan zou ik ook nog 25% krijgen bij doorverkoop van Fabregas.

Aan een kant wil ik hem niet kwijt, want ik draai lekker, maar het is een erg goed bod.

Wie kan me zeggen wat een gelijkwaardige vervanger voor hem is? ik weet het even niet meer, of moet ik hem houden?