Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
hallo allen,

ik sta in mijn 1e seizoen arsenal voor een dilemma, barcelona bied op dit moment 42 milj en 11 milj over 18 maanden dus 53 milj en dan zou ik ook nog 25% krijgen bij doorverkoop van Fabregas.

Aan een kant wil ik hem niet kwijt, want ik draai lekker, maar het is een erg goed bod.

Wie kan me zeggen wat een gelijkwaardige vervanger voor hem is? ik weet het even niet meer, of moet ik hem houden?

NO GO, speler zou ik eigenlijk nooit verkopen bovendien is dit echt te weinig. Je kunt hem met een beetje geluk voor bijna 100 miljoen verkopen.

Geplaatst
Hier mijn Camacho

[spoiler=Camacho]2h3bzty.jpg

Defour zeker laten gaan. Er zijn zat vervangers die beter als hem zijn!

mooi,, jouwe is al 6 jaar ouder, moet je denken hoe mijne eruit gaat zien in die tijd :p .. maarja kheb hem intussen al verkocht aan Liverpool

@Nino: fabregas niet verkopen

Geplaatst

mwah hij is zeker wel vervangbaar hoor, iedereen is vervangbaar.. maar gewoon niet verkopen

Geplaatst

Juventus biedt 30 miljoen voor Abou Diaby (26), ik zit in de voorbereiding van het seizoen 2012/2013 en hij is een belangrijke speler waar ik geen vervanger voor in de selectie heb. Het geld kan ik trouwens goed gebruiken (ik ben Everton).

Go or No go? En heeft iemand suggesties voor evt vervangers?

Geplaatst
Juventus biedt 30 miljoen voor Abou Diaby (26), ik zit in de voorbereiding van het seizoen 2012/2013 en hij is een belangrijke speler waar ik geen vervanger voor in de selectie heb. Het geld kan ik trouwens goed gebruiken (ik ben Everton).

Go or No go? En heeft iemand suggesties voor evt vervangers?

hoeveel is ie waard? en waar speelt hij bij jou?

als ie mc speelt zou ik eens kijken naar kuzmanovic, nocerino, montolivo, denilson,lansbury

als je een van deze spelers kan halen en ze toch een evenwaardig niveau zouden kunnen halen zou ik zeggen GO:checkit:

maar ik ben ook maar een noob dus je moet me niet geloven

Geplaatst

ik zou hem verkopen, is zeker een lekker bedragje voor hem ,, maar jij hebt hem zeker ook niet voor niks gehaald neem ik aan. Als vervanger misschien, Mudingayi, Hamsik, Bodmer, Bolzoni of misschien michael Woods (groot talent)

Geplaatst
hoeveel is ie waard? en waar speelt hij bij jou?

als ie mc speelt zou ik eens kijken naar kuzmanovic, nocerino, montolivo, denilson,lansbury

als je een van deze spelers kan halen en ze toch een evenwaardig niveau zouden kunnen halen zou ik zeggen GO:checkit:

maar ik ben ook maar een noob dus je moet me niet geloven

Hij is op dit moment 14 miljoen waard en hij speelt centraal op het middenveld.

ik zou hem verkopen, is zeker een lekker bedragje voor hem ,, maar jij hebt hem zeker ook niet voor niks gehaald neem ik aan. Als vervanger misschien, Mudingayi, Hamsik, Bodmer, Bolzoni of misschien michael Woods (groot talent)

Ik heb hem gehaald voor 9 miljoen dus wel dikke winst, ik denk wel dat ik het doe. Nog bedankt voor de suggesties voor een vervanger ;)

Geplaatst

Hij heeft het voorstel van Juve naast zich neergelegd... :cab:

Toch bedankt voor de hulp :)

Geplaatst

ik ben Juventus maart seizoen 2010-2011

ik kan yaya Touré gratis aantrekken van Barcelona, hij heeft niet echt geweldige punten. maar ik twijfel er helemaal niet aan of hij goed zal spelen of goed is, ik weet dat hij toch een zeer goede speler is ondankt die lage punten van hem,, probleem is wel dat ik al redelijk wat middenvelders heb zoals VdVaart, Nasri, veloso Mascherano .. dusja

wat vinden jullie dat ik moet doen

Geplaatst

Hehe nice pic heb je en dan je clubkeuze. :D

Maar ik zou Toure halen en dan weer verkopen.

Geplaatst

ja dacht ik ook al aan, kan hem altijd gebruiken eh,, alleen hoop ik dat men spelers dan niet ongelukkig worden.

en wat die pic betreft, ik heb het idd niet zo voor Juventus maar het is niet dat ik ze HAAT ofzo.. en het is een leuke club om mee te beginnen op fm :P

Geplaatst

Ik denk ook aan een NO GO. Je hebt hem niet nodig en zoveel zal hij ook weer niet op gaan leveren bij een eventueel doorverkoop. En gezien je aantal middenvelders is er een grote kans dat er één, of zelfs meerdere ongelukkig zullen zijn.

Geplaatst

Dat is een redelijk groot bedrag waar je zeker wel een vervanger voor kan halen. Er lopen genoeg talenten rond als Di Maria. Van mijn kant een dikke GO

Geplaatst

Guardado, Robben misschien, Malouda, Fernandez.. keuzes genoeg, ik denk trouwens dat Robben of Malouda leuke spelers zijn voor Arsenal .. alhoewel Robben en Malouda voor Chelsea spelen(gespeeld)