Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

lol, ik krijg Gourcuff voor 1,5 mlj aangeboden .. voor dat bedrag kan ik hem eigenlijk niet laten liggen.. maar kheb eigenlijk al paar middenvelders. dusja kweenie

Edit: Fabregas kopen 66 miljoen?

Geplaatst

Altidore ontwikkelt zich prima en heb carlos vela en alan kardec in de spits lopen..

ik neig persoonlijk wel naar een GO..

Geplaatst

Fabregas kopen 66 miljoen ? Saivet 34 miljoen? Gourcuff 2,9 miljoen ?

ik begin over 2 maanden aan mn 5de seizoen met Juventus

Geplaatst

ik zou hem zeker ruilen voor Aguero, en dan Aguero met vela in de spits .. lijkt me wel een topduo, alhoewel. misschien kun je beter uitkijken naar een type krachtige(sterke) spits. iemand als Adebayor, Bianchi ofzo

Geplaatst

Altidore heeft het voorstel van Atletico naast zich neergelegd..

Die hoeft dus ook niet meer op speeltijd te rekenen ;).

Geplaatst

laat maar, heb Fabregas gekocht

edit: Adebayor kan ik kopen voor 50 miljoen.. zou ik hem kopen.. mn spitsen zijn nu Owen, Trezeguet, Pato, Drogba. maar Trezeguet en Drogba beginnen al wat 'ouder' teworden en Pato moet nog wat leren in mijn ogen, en vind Owen en Pato ook niet echt geschikt om als enigste spits te spelen in de basis.(want ga mn opstelling aanpassen omdat Fabregas komt dusja .. en Adebayor heb ik altijd al graag willen kopen. wat zouden jullie doen.

Benzema is ook nog een optie..

Geplaatst

Rossi halen voor 18.75M?

Heb hem niet echt nodig want heb Adebayor, Berbatov en Sobis en eventueel Robinho

Geplaatst
ik ben valencia zal ik albiol voor 40mil naar chelsea laten gaan?

GO, kan je leuke vervanger voor halen.

Geplaatst

kan iemand ook iets zeggen(reageren) wat hij in mijn plaats zou doen?

laat maar, heb Fabregas gekocht

edit: Adebayor kan ik kopen voor 50 miljoen.. zou ik hem kopen.. mn spitsen zijn nu Owen, Trezeguet, Pato, Drogba. maar Trezeguet en Drogba beginnen al wat 'ouder' teworden en Pato moet nog wat leren in mijn ogen, en vind Owen en Pato ook niet echt geschikt om als enigste spits te spelen in de basis.(want ga mn opstelling aanpassen omdat Fabregas komt dusja .. en Adebayor heb ik altijd al graag willen kopen. wat zouden jullie doen.

Benzema is ook nog een optie..

Geplaatst

ja ik ben echt aan het twijfelen, Benzema kan ik voor 45 miljoen krijgen, lijkt me echt een geweldige speler om te hebben bij juventus .. zeg maar de nieuwe 2de trezeguet. maar Adebayor zou ik ook graag willen, zijn 2 versch. soorten spitsen, en als ik ze allebei koop, kost me wel best veel geld en dan heb ik veel te veel spitsen eigenlijk .. Owen, drogba, Trezeguet, Pato, Benzema, Adeayor en ik ga waarschijnlijk dit seizoen weer met 1 diepe spits spelen

Geplaatst

Agliardi kopen , 32 miljoen ? ik heb als vaste keeper Buffon(logisch). hij is wel al wat ouder (33) maar hij kan nog wel 2 jaar denk ik mee. en dan heb ik nog Lloris die zich best wel goed ontwikkeld heeft als reserve doelman.. zou ik Agliardi dan nog kopen, hij is ook een onvolprezen doelman. ik weet dat het mss raar klinkt dat ik dat vraag omdat ik al 2 keepers heb die nog meekunnen een tijdje.. maar ik dacht zo, mss kan ik dan Agliardi na een tijdje in de basis zetten en als reserve keeper Lloris. of wat zou ik doen? en als ik Agliardi niet koop, dan koopt iemand anders hem. ik denk wel dat ik weet wat jullie gaan zeggen .. dat Agliardi overbodig is en dat ik met Lloris een hele goeie toekomstige vervanger heb voor Buffon, en als Buffon versleten is na een tijd, dat ik dan nog altijd kan kijken naar een ervaren keeper.. maarja ik vraag voor de zekerheid :)

hier de stats:

[spoiler=Agliardi]agliardikb7.jpg

[spoiler=Buffon]buffoneb6.jpg

[spoiler=Lloris]llorisml0.jpg

Geplaatst

Je moet er pas een halen als je zeker weet dat ze niet meer meekunnen, het is onzin om er een te halen dat je er drie hebt dit seizoen. Dat is niet slim. Ik zou ermee wachten totdat Buffon dadwerkelijk versleten is. Dus een NO GO

Geplaatst

Het Arsenal bestuur heeft een transfer van denilson naar internazionale laten door gaan voor 32 milj omdat ze het bod te goed vonden, heeft iemand suggesties voor vervanging van hem, het liefst defensief ingesteld, fysiek en balafpakker. hij moet naast fabregas spelen.