Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

moet je zelf weten, als je het saai vind bij arsenal ga je naar milan en anders blijf je toch?

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Inderdaad, het gaat om je eigen spelplezier. Heb je al bereikt wat je wilt bereiken of niet? Is het spelplezier er nog? Is AC Milan echt de club waar je na Arsenal aan de slag wilt gaan? Etcetera...

Geplaatst

idd daar hebbe wij niks mee te maken, dat kun je niet vragen aan ons .. dat je moet echt ZELF beslissen zoiets.

tzou natuurlijk wel mooi zijn als je eens een nieuwe uitdaging gaat doen ipv je hele carriere bij dezelfde club te blijven,. altijd leuk

Geplaatst

Ikben HSV zal ik kiebling halen voor 15mil mn saldo is nu 24m ik speel met een 4321 tactiek beguin 1e seizoen

Geplaatst

misschien kun je beter eerst wat sparen, voor je dalijk in de schulden zit, en zo goed is die Kiebling nou ook weer niet

Geplaatst

2lvfnrc.jpg

zal ik hem halen voor 24mil ik ben arsenal ik heb nog adebayor vpersie aquino pancrate(regen,vaste invaller), renato(regen REserve) cardozo , luciano(invaller regen

Geplaatst

GO, tenminste als hij beter is dan de reserves... die kan je altijd nog wel verkopen.

Geplaatst

Voor Arsenal CM positie:

heb nu fabregas, diaby en song, wil er het liefst een engelsman bij, maar die zijn bijna niet te krijgen, Man utd en chelsea moet ik te veel geld bieden voor bijvoorbeeld een carrick te krijgen, dus heb de volgende opties: Prijzen zijn volgens me scout, kan dus iets meer of minder zijn. En nja zag toevallig dat Rothen zijn contract over half jaar verloopt, alleen het is weer een fransman :p

Jerome Rothen, transfervrij

Michael Johnson, 35 mil

Joey Barton 19 mil

Lee Cattermole 21 mil

Geplaatst

Rothen is gratis en dat scheelt veel geld. Je kunt Rothen halen en dan ook voor Johnson gaan.

Geplaatst

Rothen is gratis en dat scheelt veel geld. Je kunt Rothen halen en dan ook voor Johnson gaan.

Geplaatst

dat zei je al een keer .. Rothen is toch niet echt geschikt als centrale middenvelder, en 35 miljoen voor Johnson is best veel, maarja hij word wel goed,, misschien zijn er nog andere 'goedkopere' middenvelders die je kunt kopen

Geplaatst
Haal Rothen en Johnson en verkoop Rothen gelijk weer door.
Geplaatst
Voor Arsenal CM positie:

heb nu fabregas, diaby en song, wil er het liefst een engelsman bij, maar die zijn bijna niet te krijgen, Man utd en chelsea moet ik te veel geld bieden voor bijvoorbeeld een carrick te krijgen, dus heb de volgende opties: Prijzen zijn volgens me scout, kan dus iets meer of minder zijn. En nja zag toevallig dat Rothen zijn contract over half jaar verloopt, alleen het is weer een fransman :p

Jerome Rothen, transfervrij

Michael Johnson, 35 mil

Joey Barton 19 mil

Lee Cattermole 21 mil

Heb je Denilson verkocht?!:cab:

Geplaatst

31 december 2011 .. Aguero transfervrij aantrekken ? klinkt wel een gekke vraag,, maar kheb al redelijk wat spitsen,, Benzema, Adebayor (alle 2 in de basis) en dan als reserve spitsen,, Owen, Drogba, Pato .. dusja.. maar ik was aan het denken, om Drogba proberen te verkopen aangezien zijn contract toch bijna af is gelopen en hij al op leeftijd is, en Owen gewoon op de bank laten en Pato in mn jeugd in tijdje laten.. en dan Aguero toch aantrekken en als 1ste reserve spits te gebruiken en soms in de basis zetten, afwisselend met Benzema ?

Geplaatst
Of voor de AMC halen.

ik speel zonder AMC.. zo dus:

..........x.....x..........

x.........................x

..........x.....x..........

.............x.............

....x.......x.......x.....

............x..............

maar ik koop hem wel, dan laat ik hem wel soms meespelen, en soms afwisselend met Bezema ofzo, en dan later proberen door te verkopen voor een mooi bedrag

Geplaatst

Marcelo voor 41 miljoen naar Inter laten gaan?

Als ik hem laat gaan, wil ik Bale maar hoeveel meot ik voor hem betalen?

Edit: Ik wil Chielini halen, ipv Bale