Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

soow dat is wel een heel aardig bedragje voor Marcelo .. verkopen zou ik zeggen, Chiellini kun je denk ik wel halen voor dat bedrag

@Maarten: Veloso kopen, hij word echt goed .. Marcelo kun je na een tijd nogaltijd kopen voor 8 miljoen

Geplaatst

Marcelo halen. Veloso zal nooit veel duurder worden, terwijl Marcelo dat wel wordt.

Geplaatst
Veloso kopen :)

@ Jto .. Veloso wordt dus wel duurder .. en Sporting vraagt dan veel meer.

Dat weet ik, maar neem het in verhouding. Nu betaalt hij 8 miljoen voor Marcelo waar hij later 25 miljoen voor moet dokken. Of 16.5 miljoen voor Veloso waar hij later 30 miljoen voor moet dokken. Maarja, het is meer waar je 't nodig hebt hè!

Geplaatst

koop nou maar gewoon Veloso dan ben je goed bezig :) ,, Marcelo word niet zo snel gekocht door andere clubs, hij blijft ook lang staan op 8miljoen.

kheb al met verschillende clubs gespeeld en na 2-3 seizoenen was hij nog altijd voor 8 miljoen te krijgen ;)

Geplaatst

2010: de guzman halen voor 23 mil?

EDIT: was ff vergeten erbij te zetten dat ik heerenveen ben

Geplaatst

mwah als je geld genoeg hebt zou ik hem wel halen, als je niet zoveel geld hebt zou ik hem laten

Geplaatst

ik kan het wel betalen maar dan kan ik geen andere aankopen meer doen... wat overigens niet nodig is omdat ik op elke posititie een goede speler heb... maar is de guzman kwalitatief die 23 miljoen waard?

Geplaatst
ik kan het wel betalen maar dan kan ik geen andere aankopen meer doen... wat overigens niet nodig is omdat ik op elke posititie een goede speler heb... maar is de guzman kwalitatief die 23 miljoen waard?

om op de bank te zitten niet, maar in je basisteam wel normaal gezien

koop hem maar, is wel een goeie spelers met veel opties

Geplaatst
Heb je Denilson verkocht?!:cab:

Ja, bestuur had bod van 12,5 mil + 50% geaccepteerd, had ik veel meer voor kunnen krijgen maar goed heb nog altijd fabregas, diaby en song die het alle 3 super doen.

Heb besloten om Rothen niet aan te trekken, hij wilt 45.000 per week, als ik hem niet verkocht krijg, zit ik dus met 2 ton per maand lasten terwijl hij toch maar puur als backup zal dienen, kan ik beter de jeugd een kans geven.

Met Johnson wacht ik tot de zomerstop. Maar ga hem wel halen, kan volgens mijn scouts (heb hem 5x laten scouten) net zo goed als fabregas worden.

Geplaatst

Ik ga veloso halen ok al heb ik pirlo gatusso ambrosini en flamini daar verkoop ik er wel een van en hij komt dan toch pas volgend jaar.

En ik speel niet met een echte vl dus ik neem veloso.

Bedankt;)

Geplaatst
Ik ga veloso halen ok al heb ik pirlo gatusso ambrosini en flamini daar verkoop ik er wel een van en hij komt dan toch pas volgend jaar.

En ik speel niet met een echte vl dus ik neem veloso.

Bedankt;)

Marcelo kan prima uit de voeten als échte vl. En gezien het aantal (kwalitatief sterke) middenvelders die je hebt lopen, snap ik je keuze niet geheel.

Geplaatst

Ik kan Cristiano Ronaldo halen in mijn tweede seizoen in de winterstop, kosten:

Direct: 40 mln

Over 24 maanden ook 40 mln

Na 50 wedstrijden 15 mln

Na 30 doelpunten 15 mln

Doorverkoop 20%

Vindt het wel veel geld... Maar ja gaat nog wel jaren mee...

Go or No Go?

Geplaatst

Real Madrid (lekker standaard)

Heb 140 miljoen als saldo

Speel 433:

x x x

x x x

x x x x

ALC en ARC pijltje naar buiten

MLC en MRC pijltje naar voren

MC pijltje naar beneden

VL en VR pijltje naar voren

Als ik hem koop is het voor de links of rechtsbuiten positie, heb nu voorin Robinho - Ruud - Robben, maar ja Ruud wordt ook wat ouder... kan Robinho naar de spits

Geplaatst

ben ik niet zo weg van ;)

dan zit ik eerder aan Silva te denken

en wil graag Fabregas ook nog aan mijn selectie toevoegen

Geplaatst

NO GO ik zou naar Silva kijken die krijgt soms later in het spel een lagere ontsnappings clausule

Geplaatst
2010: de guzman halen voor 23 mil?

EDIT: was ff vergeten erbij te zetten dat ik heerenveen ben

Ben nog niet echt overtuigd van de GO... dus heeft iemand nog suggesties? Halen of niet?

Of zijn er beter alternatieven voor dat geld?