Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Reyes halen van Atletico Madrid in 2010 voor 43 miljoen met 10% doorverkoop? ik ben AS Roma, heb 77 miljoen budget wordt gehaald voor de linkerflank....

staat ook in de belangstelling van Liverpool, Man. United en Juventus (vermeld het maar ff, weet niet of dat interessant is om te weten!?)

BVD

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ok Thanx,, hij is binnen! publiekslieveling Spalletti is iig tevreden met de aankoop, en er zullen ook meer shirtjes verkocht worden:D

Geplaatst
Ben nog niet echt overtuigd van de GO... dus heeft iemand nog suggesties? Halen of niet?

Of zijn er beter alternatieven voor dat geld?

IEMAND?

Geplaatst
Reyes halen van Atletico Madrid in 2010 voor 43 miljoen met 10% doorverkoop? ik ben AS Roma, heb 77 miljoen budget wordt gehaald voor de linkerflank....

staat ook in de belangstelling van Liverpool, Man. United en Juventus (vermeld het maar ff, weet niet of dat interessant is om te weten!?)

BVD

nee man :S bah veels te duur, ik kon hem sindsdien kopen voor een slordige 23 miljoen .. voor die 43 miljoen kun je Veeeeel beter Guardado of Robben halen .. Laat die Reyes voor wat het is.

Geplaatst

Ik denk niet dat ik het nog hoef te vragen maar:

Van der Vaart voor 5.2 miljoen naar Arsenal halen. (begin 2e seizoen)

Misschien wel beetje overbodig, heb Van Persie, Rosicky, Arango, Arshavin, Nasri, Walcott. Mja die moeten wel AML, AMR en AMC verdelen.

Geplaatst

Zoals je al zegt. Hoef je niet te vragen. Klasse speler voor dat bedrag

Geplaatst

waarom koopt bijna iedereen nou Arshavin? :) hij heeft best wel goeie punten, maar zo goed is hij nou ook weer niet hoor .. waarschijnlijk omdat hij op het EK goed speelde. en meestal zetten ze hem dan ook nog op de bank, want kan me niet voorstellen dat DNNS hem in de basis zet, als hij al VPersie, Rosicky, Walcott en Nasri heeft maarja, bij mijn weten is die Arshavin goed voor een basisplek bij een middenmoter club. zoals Lazio, Newcastle misschien, West Ham, Getafe .. zo van die clubs

Geplaatst

Ik heb Arshavin recent willen halen voor de allereerste keer. Hij is nu 35 en fysiek op de terugweg :D maar hij wou niet :(

Geplaatst

jaa is wel een goeie verdediger .. GO !

april 2012: Cavani voor 18,5 miljoen kopen ..? mn scouts bevelen hem iedere keer aan. ik heb als vaste spitsen Benzema en Adebayor, Owen Pato en Drogba enz gebruik ik niet meer dusja,, kwou ook eerst Andy Carroll kopen maar kweet niet .. kopen of niet?

Geplaatst
Seizoen 1, Newcastle United.

Nee

Naldo voor 14,5 miljoen halen?

jaa is wel een goeie verdediger .. GO !

april 2012: Cavani voor 18,5 miljoen kopen ..? mn scouts bevelen hem iedere keer aan. ik heb als vaste spitsen Benzema en Adebayor, Owen Pato en Drogba enz gebruik ik niet meer dusja,, kwou ook eerst Andy Carroll kopen maar kweet niet .. kopen of niet?

Ja, dan kunnen Owen en Drogba weg en dan heb je Cavani, Benzema, Adebayor en Pato als jongere spitsen. Aan te nemen dat je met 2 spitsen speelt is dat perfect.

Geplaatst

Andy Carroll is wel goed maar alleen bruikbaar in 1 systeem eigenlijk.. 4-4-2 met hem als TargetMan en een snelle jongen er om heen.

Weet niet hoe goed Cavani is/word heb er geen ervaringen mee..

Geplaatst

cavani zeker halen! Bij sporting had ik hem ook gehaald en na 1.5 seizoen verkocht voor 55 mil+ 50%! Zijn stats zijn misschien niet super bijzonder, maar hij scoort echt alles...

Geplaatst

Roman Pavlyuchenko voor 14 miljoen Euro naar Feyenoord, begin seizoen 3?

Geplaatst

Bij mij is hij nu eind 27. Zoek alleen snel een echte killer.