Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Juli 2012 .. Giovani Dos Santos aantrekken voor 29,5 miljoen ? ik wil hem wel graag hebben en ik weet dat het een hele goeie word .. ik heb nu als AML en AMR,, Giovinco en Messi en Maxi Rodriguez dusja.. als ik hem ga kopen kan ik hem afwisselen met Giovinco en soms met Messi bv.. deed ik ook met Maxi Rodriguez

edit: laat maar, heb hem al ;) .. ps: ik zoek eigenlijk nog een reserve spits, ik ben aan het twijfelen tussen Andy Carrol en Cavani, Caroll lijkt me echt een goeie speler/targetman , maar ze vragen er veel geld voor, kheb al 50 miljoen geboden en zelfs dat accepteren ze niet dusja, Cavani werd me veel aanbevolen door mn scouts vorig seizoen en zou ik eigenijk ook graag willen hebben hij moet rond de 17 miljoen kossten, hij speelt voor 50 procent bij Palermo en Roma. en Cavani is toch ook eigenlijk een goeie kopper neem ik aan eh? .. wat zouden jullie me aanraden? ik denk zelf aan Cavani, omdat Caroll toch misschien te duur word om meer als reserve spits te gebruiken

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
ik wil hem wel graag hebben en ik weet dat het een hele goeie word

Een 'Go' dan lijkt me? :p

Nee, als ge geld genoeg hebt of geen dringendere positie hebt in te vullen: GO.

Dos Santos is/wordt altijd wel lekker.

Geplaatst

ja maar ik zou nog graag een extra spits willen, omdat Drogba en Owen toch ook al hun beste tijden hebben gehad, en Pato zich niet echt goed heeft ontwikkeld .. vorig seizoen speelde ik bijna elke wedstrijd met Benzema en Adebayor in de spits en Owen als 1ste reserve,, werkte wel prima, werd kampioen Cl, Serie A, en Bekerwinnaar dusja .. maar kzou nu toch wel een extra spits kunnen gebruiken.. denk dat het Cavani word ofzo,, ohja en kheb nog Aguero maandje geleden binnen gehaald met een vrije transfer :)

Geplaatst

Dan heb je met Aguero toch genoeg? En anders moet je voor Cavani gaan!

Geplaatst

No go, je hebt al fantastische spelers op die positie. Steek je geld dan ergens anders in.

Geplaatst

Dayro Moreno naar Feyenoord voor 12 miljoen?

Of

Artem Milevskiy naar Feyenoord voor 14 miljoen?

Eén van de twee, begin seizoen 3.

Geplaatst

Oké, dankjewel! In zijn eerste 5 wedstrijden scoorde hij gelijk 5 keer. In elke competitie wedstrijd één maal en in de beker helaas niet. Lekker!

Geplaatst

Kardec naar Genk, begin 2e seizoen voor 11.25M?

Zou dan naast Stancu gaan spelen aangezien mijn topscoorder, Bosnjak, zijn contract niet wilt verlengen.

Geplaatst

Kardec is een heldje, wel veel geld maar hij is het wel waard.

Probeer eens Marcus Berg te halen anders :)

Geplaatst

Heb denk ik nog een 15M-tal miljoen en het mag allemaal op aan een spits, dus dat maakt niet uit. :) Is Berg beter? Ik weet alleen dat hij met Groningen me uit de UEFA heeft geflikkerd in het eerste seizoen. :p

Geplaatst

Affelay verkocht. (bod geaccepteerd door het bestuur). Moet nu een middenvelder hebben. Kan Kroos of Zokora halen. Heb niet genoeg geld om ze beiden te halen. Welke zal ik halen?

Geplaatst

Kroos GO. Zokora NO GO.

Het is ook een aanvallend mid zoals Affelay. Zokora is eerder een verdediger/verdedigend mid.

Geplaatst

Ik zou ook voor Kroos gaan, goede ervaringen mee gehad toen ik hem geleent had.

Geplaatst

klopt wat WiWa zegt.

Zokora is een goede middenvelder, maar een heel ander type middenvelder dan Affelay. Kroos groeit nog flink en is ook aanvallend.

Zou in jou geval dus zeker voor Kroos gaan.

Geplaatst

Probeer die 10% weg te halen. Je had hem eigenlijk in begin van spel moeten halen voor minder als miljoen. Maarja een GO

Geplaatst

Júnior verkopen aan Barcelona voor €8.500.000 + €30.000.000 over 24 maanden + 40% bij door verkoop. Ik nam hem 3 seizoenen gratis over van Murcia. Dit seizoen was hij goed voor 22 doelpunten in 46 wedstrijden(waarvan 11 invalbeurten).

Als alternatieven heb ik Miguel Ãngel Moreno en Bojan.

[spoiler=Screen Junior]juniorrr0.jpg

[spoiler=Screen Miguel Ãngel Moreno]morenozv9.jpg

[spoiler=Screen Bojan]bojanjh0.jpg

Geplaatst

Ik zeg GO: Twee prima alternatieven en onwijs veel geld, waarmee je ook nog eens later geld verdient door middel van de 40% bij doorverkoop.