Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

No Go, hij is een clubheld bij jou en iedereen die Yury/Yuri heet mag je niet onder de 100 miljoen verkopen.

Geplaatst

No go. Kan nog jaren mee, en is nu al fantastisch. Als hij er 60 per seizoen inschiet zou ik hem zeker houden.

Geplaatst

NO GO tenzij hij begint te klagen dat hij hogerop wil/prijzen wil pakken, dan onmiddellijke GO. Anders verlaat hij je ooit gratis doordat hij zijn contract niet wil verlengen.

Geplaatst

Giovani Dos Santos verkopen aan Real Madrid voor €16.000.000 nu + €44.000.000 over 24 maanden + 40% bij doorverkoop?

Giovani speelde in 5 seizoen 235wedstrijden, maakt daarin 38 doelpunten en 63assists/

Als alternatieven heb ik Attilio Valenti en een mogelijke aankoop zou Jens Lund kunnen zijn. Ook heb ik op de linkerflank nog Messi, die naar de rechterflank zou kunnen verhuizen. Waardoor Giovinco op links zou kunnen gaan spelen.

Lund kan ik aantrekken voor een bedrag wat niet meer zal zijn als €10.000.000

[spoiler=Screen Giovani Dos Santos]giovanild0.jpg

[spoiler=Screen Atttilio Valenti]valenticw5.jpg

[spoiler=Screen Jens Lund]lundth1.jpg

[spoiler=Screen Lionel Messi]messihk9.jpg

Links Fixed

Geplaatst

Misschien kan je nog meer vragen als je doet 0 nu, over 24 maanden 75 ofzo, en natuurlijk +50% doorverkoop, haal je er toch meer uit.. alsnog GO

Geplaatst

KJELD: GO

Kiewiet: NO GO. Held. Megaheld voor Millwall en is nog jong. Over 4 jaar kan je er misschien 100 miljoen + 50% voor vragen (mits je de 100 miljoen over 24 maanden verspreid.)

Geplaatst
ja dan zeker doen en dan kan je voor t geld wat je ontvangt gewoon andere topper bij hale:)

Ik weet niet met welke update je speelt maar Cvitanich is in het spel meestal behoorlijk slecht. Het is veel geld, toch denk ik dat je meer had kunnen krijgen. Als je Chelsea meestal een paar keer weigert of een tegenbod doet komen ze met meer. Nu je hem hebt verkocht moet je met zoveel geld toch wel wat leuke aankopen kunnen doen lijkt me. (Alan Kardec bijv.)

Ik heb nu die 35 miljoen gecasht, en daarvoor Jonathan Reis gehaald, die er in dit seizoen 22 heeft gemaakt in 26. Bovendien heeft ons allen Dario Cvitanich er ook weer 41 uit 46 in geschopt!:) Al met al dus een goede deal!