Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Nu durft niemand meer te reageren :mrgy:

Tuurlijk wel.

NO Go! :checkit:

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha serieus, een speler die je zolang uitleent en dan een bod van 70 miljoen ;e;e waar gaat het heen met die FM-wereld.

Geplaatst

70 miljoen voor een speler die nooit een gemiddelde boven de 7.00 haalde, tenzij bij je B-ploeg :D

Real Madrid :thumb:

Geplaatst
welke club welk seizoen... meer info

Liverpool FC in het 2de seizoen...

Xabi is meer 2de keus op de mid mid positie... Gerrard 1ste keus... Gerrard vorig seizoen vaak geblesseerd en xabi is dan toch wel een goeie vervanger.

Geplaatst

Vlak voor het derde seizoen. Van der Vaart verkopen (ik ben ajax)voor 50 miljoen plus 50% ??? Iemand nog tips voor vervangers die willen komen ?

Geplaatst

Silva van Valencia halen naar mijn Barcelona voor 51.000.000?

Er zullen spelers verkocht moeten worden, zodat niemand gaat lopen ouwehoeren, maar Silva voor 51M...is die het waard?

Edit: Sergio Ramos van Real Madrid halen naar mijn Barcelona voor 42.000.000?

Geplaatst

Silva sowieso een GO, die man is echt een held in deze game en 51m is niks voor hem. Sergio Ramos zou ik zelf ook doen, Spanjaard + een beest.

Geplaatst

De deal omtrent Sergio is er door, nu ga ik denk ik toch ook maar Silva proberen te halen.

Geplaatst

Go or No Go?

Seizoen 1 verthongen laten gaan voor:[spoiler=bod op jan]9tmihs.jpg

Die 40% maakt het wel te overwegen vind ik.

Geplaatst

Als hij basis is, sowieso niet. Veel te weinig.

Geplaatst

heb hem laten gaan, wel jammer dat ik ajax ben (had hem voor 11.5 mil gehaald van hsv voor de transfer irl) en dat dus bijna niemand wil komen en als ze wel willen vraagt de club f***ing veel geld. Uiteindelijk heb ik Modric voor 20 mil gehaald.

Geplaatst
Silva van Valencia halen naar mijn Barcelona voor 51.000.000?

Er zullen spelers verkocht moeten worden, zodat niemand gaat lopen ouwehoeren, maar Silva voor 51M...is die het waard?

Edit: Sergio Ramos van Real Madrid halen naar mijn Barcelona voor 42.000.000?

allebei kopen, zeker als je geld genoeg hebt,, er zijn veel gekke die Silva voor meer dan 90 miljoen kopen, dus dan is 51 miljoen een heel aardig berdragje voor hem om te kopen. en S.Ramos zou ik ook wel halen als je hem nodig hebt,, heb hem zelf voor 43,5 gekocht :p maja je hebt hem al dusja(y)

Geplaatst

Je zou gek zijn als je SERGIO RAMOS niet zou halen, dat je daar over durft te twijfelen.:p

Silva is ook gewoon een topspeler waar je vaak meer voor moet dokken dus zou ik ook maar doen.

Van der vaart dikke go, ookal heb je al gedaan en Jermaine Pennant een dikke NO GO:checkit:

Geplaatst
heb hem laten gaan, wel jammer dat ik ajax ben (had hem voor 11.5 mil gehaald van hsv voor de transfer irl) en dat dus bijna niemand wil komen en als ze wel willen vraagt de club f***ing veel geld. Uiteindelijk heb ik Modric voor 20 mil gehaald.

van der Vaart heeft veel betere punten dan Luka Modric. Ik heb hem bij Juventus voor 20 miljoen gehaald, laat hem echt niet gaan.

Geplaatst

ik sluit me daarbij aan... dat word een geweldige speler