Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

zou hem niet laten gaan, als hij goed seizoen draait kan je hem makkelijk voor 10 miljoen meer kwijt en slecht is hij niet ;)

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Koen van de Laak ruilen tegen Cassio plus 50 procent doorverkoop van van de Laak (Ben FC Groningen , 1e seizoen , PSV bood op van de Laak 0 euro plus Cassio plus 50 procent doorverkoop )

[spoiler= Mijn team zodat je kunt zien of het nodig is of niet ?]my.php?image=probsnz9.jpg

kan iemand helpe ? :D

Geplaatst
Ligt eraan he wat voor type je wilt..

Middenvelder met de pijl naar achter. komt naast fabregas te spelen. Mijn lichte voorkeur gaat uit naar Gago.

Geplaatst
Koen van de Laak ruilen tegen Cassio plus 50 procent doorverkoop van van de Laak (Ben FC Groningen , 1e seizoen , PSV bood op van de Laak 0 euro plus Cassio plus 50 procent doorverkoop )

[spoiler= Mijn team zodat je kunt zien of het nodig is of niet ?]my.php?image=probsnz9.jpg

kan iemand helpe ? :D

Ik zou graag willen, maar ik kan je screentje niet zien..:mrgy:

Dit is beter: Team

Ik zou het doen, Cassio is goed, en je kunt wel een vervanger halen voor K vd L. Go!;)

Middenvelder met de pijl naar achter. komt naast fabregas te spelen. Mijn lichte voorkeur gaat uit naar Gago.

Ikzelf vind Veloso erg goed. Ik heb hem ook gehad met Arsenal, toendertijd speelde ik 4-2-3-1 met Fabregas en Veloso op de VM positie. Dat werkte erg goed, en was de basis van winst CL en competitie!:)

Geplaatst

Matias Fernandez das wel een goeie voor 14,25 ofnie? Kan hem naar Newcastle halen mits hij werkvergunning krijgt maar dat zal haast wel.

Geplaatst

Ja, mooie prijs voor Matias Fernandes. Scoorde viess veel goals bij mijn oude Newcastle game. GO!

Enne Gago is meer een technisch mietje, voor de balans zou ik één van de andere twee kiezen persoonlijk..

Geplaatst
Ik zou graag willen, maar ik kan je screentje niet zien..:mrgy:

Dit is beter: Team

Ik zou het doen, Cassio is goed, en je kunt wel een vervanger halen voor K vd L. Go!;)

Ikzelf vind Veloso erg goed. Ik heb hem ook gehad met Arsenal, toendertijd speelde ik 4-2-3-1 met Fabregas en Veloso op de VM positie. Dat werkte erg goed, en was de basis van winst CL en competitie!:)

hoe doe je dat dat team ?

Geplaatst

[spoiler=D'alessandro]1222174108-060.jpg

Milan seizoen 1:

kopen 5.75mlj .. ik speel met de nieuwste update, dusja ik heb Ronaldinho kaka en Seedorf eigenlijk als aanvallende mensen, maar hij lijkt me wel goed en leuk om te hebben en te laten spelen, en dat voor 5.75 mlj .. wat vinden jullie ? hij is ook een veelzijdige speler.. AML AMC AMR enz

mja ik denk dat ik hem wel koop, kan ik hem ook laten afwisselen met Seedorf enz en Kaka soms als die moe is .. maja ik vraag toch jullie mening

Edit: Felipe van Udinese kopen voor 5.5 mlj .. (men verdediging een beetje verjongen) :) ?

Geplaatst

Ik zal ze allebei kopen. Felipe is echt een held. Een D'alessandro is ook niet vekeerd. Een go dus.

Geplaatst

beide GO,

alhoewel het aanvallend dan beetje druk bezet wordt, dus ik zou daar dan wel veel rouleren, anders gaan er spelers klagen!

Geplaatst

Speler: Van Persie

Mijn club: Arsenal

Andere club: AC Milan

Bod: Ze bieden 29,5 miljoen + 50% doorverkooppercentage. Go or No go, ik zelf twijfel hierbij heel erg, voordat bedrag kan ik ook mooie spelers terug halen en die doorverkooppercentage is erg handig

Geplaatst
NO GO .. vind 29.5 Miljoen te weinig .. ga voor 35 �* 40 + die 50 % doorverkoop .

ja, het is niet zo dat ik hem kwijt wil, maar ze boden 30 + 20% doorverkoop, toen deed ik een tegenbod van 30+ 50% doorverkoop, ik dacht niet dat ze dat zouden doen.