Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

is wel aardig bedragje voor hem hoor.. soms krijg je hem ook wel rond de 40 miljoen verkocht, is wel waar

maja 30 is ook wel leuk

Geplaatst

Ik zou hem voor 40 laten gaan en dan Aguero halen ofsow. Tenzij hij bij jou op AML speelt, dan kan ik zo 1,2,3 geen goede vervanger bedenken...

Geplaatst
Speler: Van Persie

Mijn club: Arsenal

Andere club: AC Milan

Bod: Ze bieden 29,5 miljoen + 50% doorverkooppercentage. Go or No go, ik zelf twijfel hierbij heel erg, voordat bedrag kan ik ook mooie spelers terug halen en die doorverkooppercentage is erg handig

NO GO! Te weinig.

Geplaatst

thanks heb hem niet laten gaan. Gelijk in de eerst volgende wedstrijd alweer belangrijk met 1 doelpunt:), heb wel Downing gekocht als back up:)

Geplaatst

vind wel beetje raar eerst doe je je tegenbod en als ze het willen betalen, weiger je het bod ..neem aan dat dat geen goeie reclame is voor je club of voor jou

Geplaatst

probeer er 30 voor te vragen dan is het een goeie verkoop

Quagliarella kopen 11,25 miljoen? ik weet dat hij erg goed kan worden,, maar kheb eigenlijk al een paar goeie aanvallers(maja aan de andere kant zijn Inzaghi en Sheva al aan de ouwe kant, dus misschien is hij goed voor de toekomst en ik kan ook de transfer eigenlijk door laten gaan voor het einde van het seizoen, ik zit nu in oktober dusja). want ik denk als ik hem nu niet koop dat hij later veel duurder gaat worden.. wat vinden jullie?

Geplaatst
Nee joh Alex, gewoon 45 over 24 maanden +50%, niet ondelhandelbaar;)

Gaan we proberen!

En lijkt te lukken :)

2n99o1w.jpg

Geplaatst

:| in 4 dagen tijd bieden ze al meer als het dubbele, blijkbaar hebben ze geld teveel:p

Geplaatst
:| in 4 dagen tijd bieden ze al meer als het dubbele, blijkbaar hebben ze geld teveel:p

Dat is omdat ik onderhandeld heb over t eerste bod ;)

:oGO Voor dat geld moet je hem laten gaan..

Hij is al verkocht, van dat geld kan ik mooi proberen Akinfeev te halen.

Geplaatst

ja tuurlijk verkopen .. ik had hem met mn Juventus game 4 of 5 seizoenen had ik hem. hij speelde eigenlijk altijd wel goed, maar 4de seizoen ofzo kocht ik Messi, dus toen kwam hij niet echt vaak meer aan spelen toe als in mn eerste 3 seizoenen. en hij werd bij mij ook niet globaal, snap niet waarom, bijna iedereen was globaal behalve hij en nog stuk of 2-3 spelers

Geplaatst
Hij zegt al 2 keer dat die weg is, beetje kijken hé;)

sorry:p ik was ook zo enthousiast over die deal;)