Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je hebt een heel goed keepertje binnengehaald;) Alleen jammer dat er voor akinfeev altijd zoveel geld moet worden neergelegd:(

Geplaatst

Agliardi of Ochoa was ook een goeie aankoop geweest en zeker zo goed als Akinfeev,, en daar tel je zeker de helft minder voor neer, maarja je hebt hem nu al.. mooie aankoop

Geplaatst

Seizoen 1: (november)

hmmz .. ik heb Akinfeev gescout en ik had rond de 17 miljoen geboden, en nu vragen ze er 14.5 miljoen voor met 10 procent doorverkoop :p .. mn assistent raad ook aan dat ik een nieuwe doelman moet kopen.. kheb nu Abbiati en Dida dusja, komt eigenlijk ook heel goed van pas omdat ze al wat ouder zijn,, ik krijg ook Agliardi aan het einde van het seizoen(hem wil ik dan als reserve delman denk ik pakken voor volgend seizoen). ik wil Akinfeev echt niet laten schieten voor dat bedrag .. toch?

Geplaatst
Agliardi of Ochoa was ook een goeie aankoop geweest en zeker zo goed als Akinfeev,, en daar tel je zeker de helft minder voor neer, maarja je hebt hem nu al.. mooie aankoop

Dat zijn zeker geen verkeerde keepers maar toch echt niet zo goed als Akinfeev hoor. Alleen Cech en Casillas zijn vh zelfde kaliber maar die zijn net zo duur dus dan kies ik liever voor de jongste.

toch lekker dat je Akinfeev binnen hebt :) . Heb je al ergens screentje van je team gepost , Alex ?

Nope nog niet, zal mn team zo wel eens ff in het `rate my team` topic posten ;)

Geplaatst

hmmz .. ik heb Akinfeev gescout en ik had rond de 17 miljoen geboden, en nu vragen ze er 14.5 miljoen voor met 10 procent doorverkoop :p .. mn assistent raad ook aan dat ik een nieuwe doelman moet kopen.. kheb nu Abbiati en Dida dusja, komt eigenlijk ook heel goed van pas omdat ze al wat ouder zijn,, ik krijg ook Agliardi aan het einde van het seizoen(hem wil ik dan als reserve delman denk ik pakken voor volgend seizoen). ik wil Akinfeev echt niet laten schieten voor dat bedrag .. toch?

Go!

Geplaatst

Zeker een GO!

Geplaatst

Wie zal ik kopen met Racing Santander.

Cardozo Of Hugo Almeide wat ik wil een balvaste spits en ook goed kan koppen.En ze kunnen goed van astand schieten ;P

Geplaatst
Wie zal ik kopen met Racing Santander.

Cardozo Of Hugo Almeide wat ik wil een balvaste spits en ook goed kan koppen.En ze kunnen goed van astand schieten ;P

Ik zou voor Cardozo gaan.

Geplaatst

ongeveer zelfde soort spitsen,, moeilijk keuze wel .. Cardozo heeft wel wat betere punten, maar in dit geval maakt dat niet echt veel uit denk ik, want ze zullen wel evegoed zijn .. alleen is Cardozo een buitenlandse speler en Almeida niet .. ik zou dan toch denk ik voor Almeida gaan

Geplaatst
ongeveer zelfde soort spitsen,, moeilijk keuze wel .. Cardozo heeft wel wat betere punten, maar in dit geval maakt dat niet echt veel uit denk ik, want ze zullen wel evegoed zijn .. alleen is Cardozo een buitenlandse speler en Almeida niet .. ik zou dan toch denk ik voor Almeida gaan

owja want in spanja mag je maar 3 niet EU ers hebben en ik heb er nu 3.

Bedankt anders had ik een probleem ik ga nu proberen hugo te kopen :mrgy:

Geplaatst

Milan seizoen 1 (december)

Henri Saivet(8mlj) en Diego Biseswar(8mlj) kopen voor in mn jeugd ?

Geplaatst
Milan seizoen 1 (december)

Henri Saivet(8mlj) en Diego Biseswar(8mlj) kopen voor in mn jeugd ?

Nope, Saivet kan veeeeeeeeel goedkoper (heb m zelf begin seizoen 1 voor 725k kunnen vastleggen) en Biseswar (ook al doet ie t irl wel aardig nu) is totaal niet Milan waardig.

Geplaatst

Zojuist een bod gehad van AS Roma op Bobo van €20 miljoen, maar weet dus niet of ik hem nou moet verkopen of niet gezien hij aan de lopende band scoort.

Geplaatst

[spoiler=Biseswar]1222463506-210.jpg

volgens mij kan hij toch wel een grote worden als hij een paar seizoenen in mn jeugd speelt.. denk je niet dan?

Geplaatst

Nee, je kan veel beter andere kopen, bij jou -xaantaljaar team kan die maar 0 of 1 jaar spelen, in je B team flopt die al, mijn grootmoeder heeft nog meer talent in haar duim nagel:LO:, NO GO, saivet kan je voor veeeeeeeeeeeeeeeel minder krijgen, beetje onderhandelen mag wel;)