Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Doe denk ik alleen Cavani want k heb Aquino,Saivet,Tamuz en Stancu ook al voor de toekomst. En heb Palacio ook al.

Geplaatst

tuurlijk,, lekker bedragje!

Cavani halen voor 14 M na psv seizoen 1? En Djibrill Cise voor 8,75M halen?

Cisse had ik ook wel gekocht voor dat bedrag,, Altijd een goede speler en aankoop, en zeker voor PsV, maarja

Geplaatst

Wie zal ik halen.. Bresciano voor 17.75M naar PSV, Kameni voor 11,25M naar PSV of Gokhan Inler voor 17,5M naar PSV?

Geplaatst

wel rare vraag, zijn 3 verschillende soorten speler op 3 verschillende posities, ligt eraan voor welke positie je versterking wilt hebben. Als het niks uitmaakt, zou ik toch voor Bresciano gaan.

Geplaatst

Positie maakt me niks uit.. Team is al goed. Maar had nog 25m dus wou nog wel een versterking erbij.

Geplaatst

25m+17 over 6 maanden+50%dvk Go/NOGO?

fioyj3.png

Me belangrijkste speler, laten we daarbij houden. Heb nog Flamini en Donadel als stofzuiger, of misschien weten jullie een (Italiaans) eentje?

Geplaatst

Als hij je belangrijkste speler is zou ik hem gewoon houden. Sommige spelers zijn onvervangbaar. Mss dat Vailatti in de buurt zou kunnen komen, maar vast ook niet.

Geplaatst

hij is wel erg goed ..(had je al eens gevraagd eh, toen kreeg je er 38 miljoen voor). maar 42 miljoen totaal en nog eens 50 procent doorverkoop bonus .. is wel veel geld. ik zou hem verkopen, maar misschien kun je eerst eens rondkijken of je een goeie vervanger(breker)voor hem kan vinden.

maar ik denk als je het Italiaans wil blijven houdden, je niet veel andere keuze over hebt. mss Gattuso Bolzoni Marchisio

@Mentos: iedereen is vervangbaar.. want als jij bv een bod van 200miljoen krijgt op je zogezegd 'onvervangbare' speler .. is kijken wat je dan gaat doen:)

Edit: Mattia cassani kopen voor 5 miljoen? ik weet wel dat het een hele goede kan worden, maar ik vraag het nog maar is

Edit: laat maar hij is van 2 ploegen .. dan moet ik 2 keer betalen :p, en ik kan nu ook geen bod doen, waarschijnlijk einde van het seizoen

Geplaatst

Is er ook geen Lodi van Juve? Een verdedigend mid met lange haren (als je een facepack hebt). Ik kan mis zijn qua naam, is vrij lang geleden dat ik nog mijn Dortmundspel (waarmee ik hem kocht) speelde.

Geplaatst

Cska 1e seizoen zal ik edgar davids, appiah, ljungberg,ronaldo halen allemaal transfervrij

Geplaatst

AS Roma begin seizoen 1.

Miranda halen voor 6 mil?

Vantaggiato halen voor 5.6 mil?

En dan nog de keuze tussen Akinfeev en Lioris, welke is/word beter?

Geplaatst

Mirando GO

Vantaggiato GO

akinfeev wordt beter maar is wel duurder

Geplaatst

GO en GO

Ze zijn allebei goed alleen zou ik Agliardi halen want die is ook nog italiaan en ook een held!

Geplaatst

Genk winterstop 2010:

Lulinha verkopen voor 3.3M + 10M over 12 maanden + 30% dooverkoop?

Vervangers zouden Vrancken en Sosnin zijn.

Doen of kan je er meer voor krijgen?

Geplaatst

Lulinha heeft toch wel errug veel potentie hoor, probeer dan minimaal de 50% doorverkoop eruit te halen als harde euros er niet inzitten. Kun je m evt in de toekomst nog goedkoop terughalen ;)