Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Terugkoopprijsje vragen is ook altijd handig. Had ik met Rodney Sneijder gedaan, kreeg een behoorlijk goede speler terug voor een paar ton:D Maar wat ze nu voor Lulinha willen geven, vind ik nog een beetje weinig. Tot nu toe een No Go

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Genk winterstop 2010:

Lulinha verkopen voor 3.3M + 10M over 12 maanden + 30% dooverkoop?

Vervangers zouden Vrancken en Sosnin zijn.

Doen of kan je er meer voor krijgen?

Ongeveer 20-25 + 50% proberen

Geplaatst

Oké, maar afgewezen dan. :) Hij gaat waarschijnlijk wel lekker pissed zijn, maar boeiend. :m:

Groot probleem is ook dat als er een fatsoenlijk bod komt (zonder teveel maandelijkse afbetalingen) dat die kutvoorzitter van me zal accepteren. En dan heb ik waarschijnlijk helemaal geen doorverkoop.

Geplaatst

Zal ik Mutu en Santana samen voor € 65 miljoen verkopen aan Chelsea? En zo ja wie zal ik gaan halen als vervangers?

Geplaatst

Nee oke dat is mijn fout maar ik speel met 2 spitsen. En ik zal even kijken of Giovinco geintereseerd is

Geplaatst

tja das dan pech .. ;) dat word dan eve verder zoeken, keuzes genoeg. Kzeg morgen wel paar spelers die je misschien interesseren .. Kga nu slapen

Geplaatst

Hmm, vorig seizoen transfervrij weggekaapt bij Arsenal.. hij is wonderkind met zeer veel potentie. Barca deed me net een bod van 20 miljoen, ik vraag een kleine 60 miljoen + 50% doorverkoop en ze accepteren. Wel een errug mooi bod lijkt me zo?

fvwjgh.png

Geplaatst

Heb m maar laten gaan idd, terugkopen is idd een optie want Barca is zo slim geweest om m een ontsnappingsclausule van 81 miljoen te geven. Maw, als ik m nu meteen terugkoop heb ik al winst :D

Geplaatst

Ik denk dat je voor 80 miljoen bijna iedereen wel laat gaan... op echte topspelers na dan.

Geplaatst

en wat versta je onder topspelers, een Kaka, Fabregas, Torres, zou ik ook wel laten gaan voor dat bedrag hoor;)

Geplaatst

dan lach je toch lekker ;) kan mij wat schelen,, jullie denken allemaal Ooohh Fabregas Oooh Fabregas wat een geweldige speler, is misschien wel een topspeler. maar iedereen is vervangbaar .. als je daar bv Rosicky, Diego, Aimar op zn plaats zet,, ben ik er 200 procent zeker van dat je geen of nauwelijks verschil merkt;)

hij heeft alleen maar een naam(en namen worden nu eenmaal veel betaald), en dan denken sommgien Oooohhh geweldiggg!! maar in werkelijkheid is hij een speler als een ander.. met je grote namen

is net zoals met kleding, voor een trui van Armani betaal je bv 150 euro terwijl je voor een trui van Nike of Adidas 50 euro ofzo betaald. en denk je nou echt dat een trui van Armani nou zoveel beter is dan een gewone trui van Nike? nee dus .. alleen omdat er Armani opstaat betaald je minstens 2 of 3 keer het dubbele;) maarja genoeg erover

maargoed fuck dat:

Guardado 31 miljoen halen?

Jesus Navas 28 miljoen halen?

De Ceglie 8 miljoen halen?