Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Tuurlijk tuurlijk :) en ga jij maar 60 miljoen vragen voor een speler die al tegen de 30 aanloopt... boven de 40 miljoen krijg je hem niet verkocht

Tuurlijk joh, ik heb al 30+ spelers verkocht voor dik 100 miljoen.

Ga nu je lolly maar opeten

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ey Jordy je moet wel niet denken dat je stoer bent of stoer gaan praten ofzo eh.. grote stoere kerel:),, alleen omdat er MOD staat in je profiel .. en btw dat wil niet zeggen dat je Quaresma ook voor 60 miljoen kan verkopen ;)

Geplaatst
Tuurlijk joh, ga jij maar 50% vragen voor een speler van 28 jaar die waarschijnlijk niet, of voor aan appel en een ei word doorverkocht.

55-60 miljoen verspreid over 24 maanden.

Lijkt mij wat te veel, maarja. Hijs trouwens 26 en ik denk als die het gewoon erg goed doet hij misschien nog voor aardig wat miljoentjes kan worden doorverkocht.

Geplaatst

Ik zit in 2012 en ik wil met Newcastle Marouane Chamakh wegkopen bij Bordeaux, dat ong 36milj vraagt. Ik heb een TB van 72milj. Go or no go?

Geplaatst

Vind ik wel een beetje te veel voor hem. Wel een leuke speler, maar voor dat prijs zou ik voor Pazzini, Vantaggiato, Aaron of iets in die richting gaan.

Geplaatst

Bordeaux heeft net een bod aanvaard van 29milj. Maar ik begin inderdaad te denken dat het wat veel is. Ik ben van een systeem met 1 spits overgestapt naar 2 spitsen, vandaar zoek ik nog een bijkomende spits.

Geplaatst

Ik zou toch voor een klasse hoger durven te gaan als ik van jou was. Zeker voor de basis.

No go dus.

Geplaatst
Ik zou toch voor een klasse hoger durven te gaan als ik van jou was. Zeker voor de basis.

No go dus.

Ik heb de deal inderdaad afgeblazen. Het is met het oog op volgend seizoen, het huidige loopt op zijn einde. Dus ik heb nog tijd genoeg om verder te zoeken.

Geplaatst
Lloris voor 35 mil halen? als vervanger voor van der sar :whistle:

Is erg veel geld, maar het wordt ook een goede keeper. Ik weet niet in welk seizoen je zit

Geplaatst

Nee man, je gaat je toch niet laten afzetten ..

tenzij je al aardig wat seizoenen ver zit, en hij al behoorlijk goed is .. maar blijkbaar niet, als je van der Sar nog hebt:checkit:

Geplaatst

Je hebt Foster en Amos ?

Geplaatst

Mutu verkopen in januari 2008 voor 40 Miljoen?

Montolivo verkopen in januari 2008 voor 40 miljoen?

Geplaatst

Mijn club: Sunderland.

Datum: 3 januari 2010.

Alex Texeira(19jaar) verkopen aan R. Madrid voor 25 miljoen +50% doorverkoop?

Ik heb hem gehaald voor 9 miljoen en hij loopt eigenlijk altijd 1 op 2.

Geplaatst
Mutu verkopen in januari 2008 voor 40 Miljoen?

Montolivo verkopen in januari 2008 voor 40 miljoen?

Probeer bij Montolivo nog doorverkoopclausule erbij te gooien. Heb je al vervangers die minstens even goed zijn voor minder geld op het oog? Zoja, laat ze maar gaan.

Geplaatst

Ik heb m al gehaald, 14.75M is echt geen geld voor Anderson hoor. Daar kun je zeker 30M of meer voor vangen als je m in de toekomst weer kwijt zou willen.

Geplaatst

ja zekers goeie aankoop, die Kerel word volgens mij echt zwaar goed! haha die loon van hem is wel abnormaal hoog :p