Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik vind dat je Evra ook wel goedkoop hebt verkocht, het is de beste links achter van het spel en volgens mij heb je niet echt een goede vervanger voor hem.

Als ik met Man UTD zal spelen (lekker aanvallend en dominant) zal ik voor bv Rafinha gaan, maar van het lijstje moet ik mijn voorganger gelijk geven: Faubert

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Waarom geen Rafinha of een Dani Alves. Tussen de namen die je noemt zou ik voor Faubert gaan.

Daniël Alves wil niet.

Als vervanger voor Evra heb ik Assou-Ekoto gekocht van Tottenham.

Is Evra echt de beste van het spel? Ik had bij hem niet echt nagedacht maar ik hoop dat Assou-Ekoto het ook goed doet ;)

Geplaatst
Ik vind dat je Evra ook wel goedkoop hebt verkocht, het is de beste links achter van het spel en volgens mij heb je niet echt een goede vervanger voor hem.

Als ik met Man UTD zal spelen (lekker aanvallend en dominant) zal ik voor bv Rafinha gaan, maar van het lijstje moet ik mijn voorganger gelijk geven: Faubert

;sm;

Heb net ff gekeken hoeveel Evra bij mijn game kost, zijn waarde is op zijn 29e 18.75mil. Dus je hebt hem bijna gratis weggegeven.

Geplaatst
;sm;

Heb net ff gekeken hoeveel Evra bij mijn game kost, zijn waarde is op zijn 29e 18.75mil. Dus je hebt hem bijna gratis weggegeven.

Ooh dat is balen :oops: Weet jij iemand die ik ervoor terug kan halen op links dan? Gareth Bale, Benoît Assou-Ekoto, Gareth Barry misschien? Of misschien zelfs Guilherme, 20 jaar.. Jan Vertonghen, Grosso(maar is oud), Marek Jankulovski..

Zijn er zo een aantal die ik kan vinden..

Geplaatst
Bale of Guilherme is goed, Assou-Ekoto is niet zon held in fm geloof ik.

Ok dan heb ik die als reserve ;) zo duur was hij niet dus

Geplaatst

Naja Van der Sar is binnekort dood en dan heb ik geen fatsoenlijke 2e keeper meer, ma hij werd te duur, ik krijg Faubert en Rafinha allebei niet voor onder de 43miljoen :S

Geplaatst

2ptc80i.jpg

Kan hem halen voor 16,5 miljoen.. Meer bedoeld als reserve achter Faubert, Gary Neville is al 33 en daarom deze voor op de langere termijn? Geschikt voor veel posities, is altijd handig..

Geplaatst

VDB is een beest op de rechtsachter, maar dan wel aanvallend ingesteld. Echt die loopt iedereen zo straal voorbij en geeft schitterende voorzetten bij mijn Belgische nationale ploeg.

Geplaatst
VDB is een beest op de rechtsachter, maar dan wel aanvallend ingesteld. Echt die loopt iedereen zo straal voorbij en geeft schitterende voorzetten bij mijn Belgische nationale ploeg.

Ok bedankt :) Dikke Go dus? Hij is ook niet duur, vergeleken met Faubert die me 47.5 miljoen kostte :S

Geplaatst

ja dus, wat helemaal overbodig geweest als je hem had gekocht en totaal nutteloos, tis niet dat je een speler heel graag wil hebben, dat je hem ook kan gebruiken eh

Geplaatst
Waarom betaal je zo dik voor Faubert, er zijn wel beteren. In ieder geval Go voor VDB.

Zoals wie? Daniël Alves wil niet, Rafinha is duurder.. En ik moest voor het einde van de transferperiode nog een nieuwe rechter verdediger hebben en voor lager kreeg ik hem helaas niet, ik heb tot nu toe nog geen spijt ervan ;)

Geplaatst

Pierre Achille Webo voor 1,5 mln

of

Makinwa voor 5,5 mln

Geplaatst

Tja, ze staan op de transferlijst, maar ik kan dus beter geeneen doen?