Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Precies, 20 voor afwerken en koppen. Dat vind ik de belangrijkste stats voor een spits

Geplaatst

Ik ben bayern begin 2e seizoen ik speel 442 zal ik thiago neves halen voor 15mil?

hij heeft bij technische stats bijna alles 17-20 fsiek en mentaal is ook heel goed.

ik hem amc gebruiken maar zet hem zowiezo neer op cm, ik heb daar al matias fernandez schweinseiger jose sosa. zal ik hem halen

Geplaatst

schweinsteiger is niet zo heel goed, dus halen. Heldje en 15 miljoen is echt een poep en een scheet, zeker voor Bayern

Geplaatst
Ik ben bayern begin 2e seizoen ik speel 442 zal ik thiago neves halen voor 15mil?

hij heeft bij technische stats bijna alles 17-20 fsiek en mentaal is ook heel goed.

ik hem amc gebruiken maar zet hem zowiezo neer op cm, ik heb daar al matias fernandez schweinseiger jose sosa. zal ik hem halen

NO GO, als je Fernandez al hebt

Edit: Ik weet alleen niet wie je op AML hebt, anders kun je Schweinsteiger daar zetten en Neves halen, want 15 is idd weinig;)

Geplaatst

In augustus 2008 met Fiorentina.

Zouden jullie Vantaggiato voor 6Miljoen halen of Cavani voor 9 Miljoen?

En zou ik Rafinha voor 14,75Miljoen halen ? Of weten jullie een betere rechtsback.

Geplaatst

Tim de Cler naar FC Bayern laten gaan voor €4M + 10% begin tweede seizoen?

Geplaatst

Zou wel die 10% weghalen en er wat cash bij vragen. Ws ga je bij doorverkoop niet veel vangen voor De Cler, aangezien ie al behoorlijk op leeftijd is.

Geplaatst
In augustus 2008 met Fiorentina.

Zouden jullie Vantaggiato voor 6Miljoen halen of Cavani voor 9 Miljoen?

En zou ik Rafinha voor 14,75Miljoen halen ? Of weten jullie een betere rechtsback.

Ik zou voor Vantaggiato gaan, dat word zo'n held! Ik heb nog steeds spijt dat ik hem heb laten gaan met Newcastle, nu is hij Italiaans international enzo!

Go voor Vantaggiato

&Go voor Rafinha!

Geplaatst

Zeer opvallend.:p

Heb precies zelfde transfers gedaan. Vantaggiato heeft dit seizoen zijn echte minuten gepakt en is direct 20mil waard. Dus go voor Vantaggiato.

Geplaatst
NO GO, behalve als je al heel ver in je game bent

Dat maakt dan ook niet zo heel veel meer uit. Je hebt weinig aan die 50% als Cech al +33 is ofzo.. Aangezien de kans steeds kleiner word dat hij nog eens naar een andere club verhuist..:oops:

Geplaatst

Er wordt een bod op mijn beste spits gedaan van 8.000.000 bij minimaal 40 doelpunten + 50% doorverkoop. Het bod is op Raul Rusescu. Ik ben Exeter en speel in league 2, GO or NO GO?

FUlham bracht het bod uit!

Geplaatst

Wat mij betreft niet doen. Deze man pakt voor jou de punten;)

Geplaatst
Er wordt een bod op mijn beste spits gedaan van 8.000.000 bij minimaal 40 doelpunten + 50% doorverkoop. Het bod is op Raul Rusescu. Ik ben Exeter en speel in league 2, GO or NO GO?

FUlham bracht het bod uit!

Probeer ook nog geld uit te krijgen via maandelijkse afbetaling

Geplaatst
Go, geld zal je nog wel hard nodig hebben in LLM.

Ja maar voordat je die 8 miljoen vangt ben je ook al weer een jaar (misschien wel 2) verder..