Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

GO !!

Bij mij kon Denilson het ook nooit waarmaken en Balotelli is wel een groot talent dus ik zal het doen.

Geplaatst
Internazionale doet een bod op Denilson van Arsenal:

Maandelijkse afbetaling: 24 maanden > 17.5 miljoen met 20% voor eventuele doorverkoop.

Ruiloptie: Mario Balotelli

Januari 2007

Absolute GO!

Geplaatst
Januari 2007? Is het niet 2008? ;e

2008:wall: Scherp;)

Ik laat Denilson vertrekken, hij heeft mij ook nooit weten te overtuigen..:moop:

Geplaatst

Carlos Sáez van Dorchester Town naar Levante/Sheffield United voor 4,5 miljoen euro, met een clausule van 50% van de transfersom bij doorverkoop(?) (2011) Ik ben btw Dorchester Town. Carlos Sáez is trouwens ontevreden omdat ik hem (eerder) niet liet gaan en is nu ongelukkig bij Dorchester.

Geplaatst
Carlos Sáez van Dorchester Town naar Levante/Sheffield United voor 4,5 miljoen euro, met een clausule van 50% van de transfersom bij doorverkoop(?) (2011) Ik ben btw Dorchester Town. Carlos Sáez is trouwens ontevreden omdat ik hem (eerder) niet liet gaan en is nu ongelukkig bij Dorchester.

Misschien moet je nog even wachten, hij wordt een super AMC en je krijgt er trouwens steeds meer geld voor eerst toch 1,1 miljoen + 50%. Misschien kan je hem over een jaar voor meer dan 10 miljoen kwijt.

Geplaatst
Misschien moet je nog even wachten, hij wordt een super AMC en je krijgt er trouwens steeds meer geld voor eerst toch 1,1 miljoen + 50%. Misschien kan je hem over een jaar voor meer dan 10 miljoen kwijt.

Ok, jah klopt maar ik dacht misschien dat hij minder waard gaat worden aangezien hij nu belabberd speelt omdat hij ongelukkig is. Maar ik heb zelf ook het gevoel dat ik er meer voor kan krijgen, bedankt voor je advies :).

Geplaatst

Ik ben Olympique lyon seizoen 2

Gignac voor 9,5 mil of Guilherme voor 5 mil halen, beide boden zijn geaccepteerd.

Geplaatst
Ik ben Olympique lyon seizoen 2

Gignac voor 9,5 mil of Guilherme voor 5 mil halen, beide boden zijn geaccepteerd.

Tja lastig, zou toch Gignac nemen, kan je ook weer een andere speler van buiten de EU aantrekken. Anders kom je daar misschien weer mee te zitten. Alhoewel Guilherme ook een fantastische speler is waar je heel veel plezier van kan hebben.

Geplaatst

Ik zou ook voor Gignac gaan. Omdat hij een held en fransman is.

Guilherme is alleen een held :)

Geplaatst
Ok, jah klopt maar ik dacht misschien dat hij minder waard gaat worden aangezien hij nu belabberd speelt omdat hij ongelukkig is. Maar ik heb zelf ook het gevoel dat ik er meer voor kan krijgen, bedankt voor je advies :).

Damn, op 30 augustus accepteert mijn voorzitter een bod van 4,5 miljoen euro, zónder doorverkoop clausule, naar Sheffield United. Had ik hem toch maar naar Levante laten gaan, want die club speelt niet bij mij in de competitie en bood ook nog een 50% doorverkoopclausule aan *-).

Geplaatst
Damn, op 30 augustus accepteert mijn voorzitter een bod van 4,5 miljoen euro, zónder doorverkoop clausule, naar Sheffield United. Had ik hem toch maar naar Levante laten gaan, want die club speelt niet bij mij in de competitie en bood ook nog een 50% doorverkoopclausule aan *-).

Oei dat is vervelend had je toch niet naar mij moeten luisteren haha. Raar dat hij het eerst niet goedkeurde en nu wel terwijl het eigenlijk een veel minder bod is dan dat van Levante.

Geplaatst
Oei dat is vervelend had je toch niet naar mij moeten luisteren haha. Raar dat hij het eerst niet goedkeurde en nu wel terwijl het eigenlijk een veel minder bod is dan dat van Levante.

Ghehe, dat had natuurlijk niemand kunnen weten :P. Van het geld dat ik voor deze transfer kreeg heb ik een regen gekocht (3.9miljoen), die volgens mijn scout net zo goed als niemand minder dan Cristiano Ronaldo kan worden^^. Overigens zie ik wel vaker dat het bestuur een bod accepteert, terwijl het bod ervoor hoger was. Vooral als ik zelf op spelers bied zie ik dit vaak (bug?).

Geplaatst
Ghehe, dat had natuurlijk niemand kunnen weten :P. Van het geld dat ik voor deze transfer kreeg heb ik een regen gekocht (3.9miljoen), die volgens mijn scout net zo goed als niemand minder dan Cristiano Ronaldo kan worden^^. Overigens zie ik wel vaker dat het bestuur een bod accepteert, terwijl het bod ervoor hoger was. Vooral als ik zelf op spelers bied zie ik dit vaak (bug?).

slechte financiële situatie, waarin ze zichzelf alvast ingraven in geval dat jouw bod geaccepteerd wordt?

-Ik weet 't niet hoor.-

Geplaatst

Ok ik heb even jullie hulp nodig, ik ben dus AS Roma in het begin van het eerste seizoen! Nou deed Chelsea een navraag naar Daniele de Rossi, dus ik besloot om maar een lekker bedrag van €43.5 Miljoen terug te sturen, nog geen dag later staat Chelsea weer voor de deur met een bod dit keer van €43.5 Miljoen! Aan jullie de vraag Go or No Go?!