Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Doen! Als hij later voor nog meer wordt verkocht krijg jij nog 50% en van die 14 miljoen kan je wel een waardige vervanger vinden denk ik

• Antwoorden 8,2k
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Twijfel wat ik moet doen... al heb ik een overschot aan spelers voor de positie van Reyes die zeker zo goed zijn zoals Simao, Luis Garcia en Daniel Carvalho... daarnaast kan ik nog best een VM gebruiken...

transfersu0.jpg

Geplaatst

Ik zou het dan niet doen als je nog een VM moet. Sunny is trouwens wel talent die je moet behouden vind ik

Geplaatst

Ik zou het doen, het is een hoop geld.

Bovendien geef je aan dat je veel (goede) spelers hebt voor die positie en nog wel een VM kan gebruiken.

Geplaatst
Ik zou het dan niet doen als je nog een VM moet. Sunny is trouwens wel talent die je moet behouden vind ik

Volgens mij zie je t niet helemaal goed Ho0det... Valencia bied dik 18miljoen + Sunny (een VM die ik dus best kan gebruiken nu nog uitkomend voor Valencia) voor Reyes :checkit:

Toch ma doen denk ik...

Geplaatst

Ik zou ook gaan voor Go. Reyes is niet onvervangbaar en je krijgt veel geld + een supertalent.

Geplaatst

GO, Juan Antonio Reyes is geen held meer in Football Manager 2007. Daarnaast heb je een pareltje voor de toekomst met Sunny. Ook verdien je er nog is een flinke duit geld mee, waar je een zeer waardige vervanger voor Reyes mee kan kopen.

Tip: Bruno Mezenga

Geplaatst

Heb t bod geaccepteerd... Reyes gaat naar Valencia en Sunny + 18miljoen komt naar mij :)

Krijg ik meteen daarna dit weer, weer Valencia (vast geld teveel ofzo).. heb ik echt een fuckin hekel aan dat t bestuur de touwtjes in handen neemt :(

garciakd0.jpg

@ Beavos; thnx 4 de tip maar heb al spelers genoeg voor die positie.

Geplaatst

Ik kan Leroy Fer voor 20.000 + opleidingskosten halen. Ik speel met Heracles seizoen 1.

Go or No Go?

Geplaatst

riquelme halen (ik ben betis) voor 8.500.000? Al kom ik dan wel in de min qua salarissen.....

Geplaatst
riquelme halen (ik ben betis) voor 8.500.000? Al kom ik dan wel in de min qua salarissen.....

8,5M? Welk seizoen zit je nu? Bij mij is ie 19,5M waard in seizoen 2 dus zou m zeker halen voor dat geld ja.

Geplaatst

GO, met de juiste training wordt Roberto Soldado een echte held. Echter is het wel van belang dat je training in de vingers hebt, anders zal ik een NO GO aanbevelen.