Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hallo,

toen ik tussen de novelle's aan het rondsnuffelen was die in aanmerking komen voor novelle van het jaar, vond ik bij mijn eigen novelle de vraag om een novelle met roeselare of club brugge te beginnen.

ik heb besloten om er eentje tussen te nemen met roeselare. ik maak er wel geen novelle van met uitgebreide wedstrijdverslagen, maar puur op resultaten.

Geplaatst
  • Auteur

hallo,

toen ik tussen de novelle's aan het rondsnuffelen was die in aanmerking komen voor novelle van het jaar, vond ik bij mijn eigen novelle de vraag om een novelle met roeselare of club brugge te beginnen.

ik heb besloten om er eentje tussen te nemen met roeselare. ik maak er wel geen novelle van met uitgebreide wedstrijdverslagen, maar puur op resultaten.

Geplaatst

Alvast succes :) Gaan we wel nog 2 weekjes op moeten wachten :(

Geplaatst
  • Auteur

KSV Roeselare: West-Vlaamse trots

logouf3.jpg

KSV Roeselare maakte vandaag haar nieuwe hoofdcoach bekend. De verzamelde pers werd compleet verrast door de voorzitter van Roeselare. Niemand minder dan de onbekende Jens Standaert zal vanaf heden de taken overnemen van Dirk Geeraerd. Geeraerd vond Roeselare onvoldoende gewapend tegen de strijd om het behoud en gooide de handdoek.

persconferentieuu0.jpg

Geplaatst

Eén woord: Razor?

Edit: Alhoewel met een andere skin. Is dit niet FM 2007?

Geplaatst
  • Auteur

en hoe kan ik deze pagina verplaatsen naar waar jij zegt, ik moet toch niet alles opnieuw doen???

Geplaatst

Denk wel dat je hier mag blijven verder doen. Misschien een mod even een PM sturen of die het voor je wilt verplaatsen.

Geplaatst

Omdat iemand het vraagt start jij dus met een club? Ik zou dat persoonlijk nooit doen en volgens mij valt je Juventus novelle zo wel een beetje in het water is het niet? Of update je daar ook nog steeds?

Geplaatst
  • Auteur

ja hoor ben van plan snel weer te updaten, morgen ofzo...Roeselare leek me wel een leuke club. Ik start eigenlijk graag met Belgische clubs, ik probeer er altijd het beste van de te maken, en 't is leuk als dat lukt...

Geplaatst
  • Auteur

Maand Juli

KSV Roeselare mocht aan de voorrondes van de UEFA-beker deelnemen. Iedereen dacht dat de West-Vlamingen een vogel voor de kat waren, maar Roeselare won 2x overtuigend met 1-4 en 4-0.

uefa1stevoorrondepx1.png

uefa1stevoorrondeterugze8.png

De 1ste competitiewedstrijd werd winnend afgesloten. Roeselare neemt een goede start. Ze legden de wedstrijd in een beslissende plooi op de goeie momenten. Nieuwkomers Niculae en Salihi gaven al meteen hun visitekaartje af!

01sk8.png

Geplaatst
  • Auteur

Maand Augustus

Roeselare haalt zwaar uit op de 2de speeldag.

Onder leiding van een fenomenale Aboulaye Soumare (2 goals, 1 assist) trakteerde het Lokeren op een 4-0 pandoering

02hm7.png

Tegen Zaglebie uit Polen haalde Roeselare kleine overwinning. Roeselare kwam wel goed weg toen Bartczak een strafschop miste. Kort daarop kreeg een andere Pool rood, en maakte Monteyne de openingsgoal op een goed moment. De Polen konden niks meer terugdoen zodat Roeselare een goeie uitgangspositie behaalt voor de return.

uefa2devoorrondeheenyn5.png

Op Sclessin werd een hardbevochten gelijkspel gehaald.

Roeselare kwam 2x voor, maar moest uiteindelijk nog alle zeilen bijzetten om het punt vast te houden.

03eu0.png

In het Schiervelde-stadion kwam Roeselare na een half uur op voorsprong via Maxime Anneys, de vervanger van de langdurig geblesseerde Soumare. Kort na rust vond Sterchele een gaatje in de West-Vlaamse verdediging. 10 minuten voor tijd ramde Davy Oyen de oververdiende 2-1 tegen de touwen, maar Roeselare moest alsnog vrede nemen met een puntendeling toen Cavens de gelijkmaker lukte in blessuretijd.

04df5.png

Roeselare ving de Polen goed op en kwam er gepast uit. De Polen liepen tot 2x toe op een vlijmscherpe counter van Roeselare. Eerst werd Kpaka neergehaald net buiten de 16, en zette Smits de vrijschop om. Diep in de 2de helft ging Kpaka opnieuw aan de haal, en ditmaal rondde hij het knap af. Roeselare plaatst zich voor de 1ste ronde van de UEFA-beker.

uefa2devoorrondeterugyw8.png

Roeselare gaat op z'n elan door en zet met gemak de buren uit Cercle Brugge aan de kant. 0-4 werd het in Jan Breydel.

Malki & Kpaka waren de smaakmakers. Roeselare geniet de beste start in jaren!

05yp7.png

spelervdmaandaugdj5.png

Geplaatst

Mooi resultaten, wil je een tussenstand laten zien misschien?

Dank u :)

Geplaatst
  • Auteur

Maand September

Het kon een zwar(t)e maand worden voor Roeselare. 2 Europese wedstrijden, en in de competitie Genk en Anderlecht treffen. Makkelijk is het niet, volg hieronder de resultaten.

Een verrassend resultaat, maar wie de wedstrijd zag kan zeggen dat Roeselare meer verdiende dan een punt. Anderlecht scoorde 2x in een slotoffensief, maar liet zich alsnog koud pakken op de counter.

06gt4.png

De wedstrijd kon niet slechter beginnen voor Roeselare dat al gauw 2-0 in het krijt stond. Ik pepte de jongens op aan de rust en zei dat 1 uitgoal voldoende was. 1 minuut later beantwoorde Niculae mijn woorden. Enig minpunt in deze partij is het uitvallen van Paul Kpaka. Hij zal minstens 2 maanden uit zijn.

uefa1sterondeheenwi8.png

Tegen Racing Genk hebben we nooit bestaan. Ik denk dat de jongens wat onder de indruk waren van de sfeer in het Fenix-stadion. We kregen er 4 om de oren en konden zelfs geen aanspraak maken op de eerredder.

07jo0.png

We herpakten ons tegen Charleroi. We maakten 2 goals kort na elkaar. Smolders kon nog milderen maar Jochen Janssen deed zijn eigen ploeg de das om door domweg rood te pakken.

08st7.png

Een verrassing van jewelste voor het talrijk opgekomen publiek in Schiervelde. Roeselare domineerde de hele partij speelde de Zwitsers met het schaamrood op de lippen naar huis. 4-0 werd het. Niculae was alweer schitterend. Wat een transfer, al zeg ik het zelf! Ook Smits was weer bij de sterkhouders.

uefa1sterondeterugjb2.png

spelervdmaandseptul1.png

Wat voorspeld werd als een moeilijke maand, is eigenlijk rooskleurig uitgedraaid. We plaatsen ons voor de poules van de UEFA-beker, en staan momenteel op een prachtige 3de plaats. En dat met goed voetbal! Wat kan een mens meer willen...

Geplaatst

De poule voor de Uefa Cup is niet gemakkelijk Zjeninho. Hertha BSC en Tottenham Hotspur dat zijn zeker geen slechte clubs. Brondby en Basel daar heb je nog een kans tegen volgens mij maar dat is ook niet heel veel.

Ik moet zeggen dat je best lekker begonnen bent alleen jammer van de slippertjes tegen Grasschoppers tot 2x toe en RC Genk natuurlijk he!

Geplaatst
  • Auteur

Maand Oktober

Oktober was een mindere maand voor KSV Roeselare. Op speeldag 9 in de Jupiler League werd verloren met het kleinste verschil van AA Gent.

De Buffalo's stelden de zege zeker 4' voor affluiten.

09jo3.png

In Bergen wisten de West-Vlamingen zich te herpakken. En hoe!? Een klinkende 1-4-zege in het Stade Charles Tondreau.

De Walen waren er klein van.

10jb8.png

De bekerpartij tussen Roeselare en derdeklasser Tongeren was nooit een partij.

Roeselare was heer en meester, maar moest toch een doelpunt toestaan.

6derondegq9.png

Thuis kon Roeselare niet winnen van SK Lierse. In een vrij gesloten match kwamen de Roeselaarse spitsen niet in het stuk voor.

Een scoreloos gelijkspel.

11ui5.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]