Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben gestart als manager van Fortuna Sittard, met als doel mijn volledige carriere bij deze club te blijven. Het is de doelstelling om binnen vijf seizoenen CL te spelen en structureel in de eredivisie te blijven.

Als opzet heb ik gekozen voor de VI structuur. Aan de hand van nieuwsberichten volgens de VI layout, wil ik jullie op de hoogte houden van het spel. Ook de tussenstand wordt via de VI-stijl doorgevoerd, zodat alles met elkaar overeen komt. Ik denk dat dit het best leesbare is. Inmiddels kan ik de eerste update van vanavond online plaatsen:

------------------------------------------------------------

Vandaag gepresenteerd als nieuwe trainer van Fortuna Sittard.

jasper1.jpg

Uiteraard heeft Derksen meteen de media-aandacht te pakken.

derksen1.jpg

De eerste spelers zijn aangetrokken.

spelers1.jpg

Mijn nieuwe goudhaantje!

hulst1.jpg

De uitslagen van vanavond, de eerste dag als manager.

score.jpg

Ik hoor graag wat jullie vinden van een dergelijke opzet. Is het goed leesbaar en prettig te volgen, of hebben jullie ideeën om mijn novelle te verbeteren?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben gestart als manager van Fortuna Sittard, met als doel mijn volledige carriere bij deze club te blijven. Het is de doelstelling om binnen vijf seizoenen CL te spelen en structureel in de eredivisie te blijven.

Als opzet heb ik gekozen voor de VI structuur. Aan de hand van nieuwsberichten volgens de VI layout, wil ik jullie op de hoogte houden van het spel. Ook de tussenstand wordt via de VI-stijl doorgevoerd, zodat alles met elkaar overeen komt. Ik denk dat dit het best leesbare is. Inmiddels kan ik de eerste update van vanavond online plaatsen:

------------------------------------------------------------

Vandaag gepresenteerd als nieuwe trainer van Fortuna Sittard.

jasper1.jpg

Uiteraard heeft Derksen meteen de media-aandacht te pakken.

derksen1.jpg

De eerste spelers zijn aangetrokken.

spelers1.jpg

Mijn nieuwe goudhaantje!

hulst1.jpg

De uitslagen van vanavond, de eerste dag als manager.

score.jpg

Ik hoor graag wat jullie vinden van een dergelijke opzet. Is het goed leesbaar en prettig te volgen, of hebben jullie ideeën om mijn novelle te verbeteren?

Geplaatst

Het is natuurlijk niet de meest originele lay-out, maar op zich wel een aardige clubkeuze.

Het is iig goed geschreven, maar let er op dat je de reclame en het plaatje links ook eens wijzigt ;)

Succes met Fortuna

Geplaatst

Succes, leuk begin...

binnen 5 jaar top nederland? ik ken fortuna niet zo goed dus weet niet of dit haalbaar is :) in ieder geval succes dan

EDIT: hm 5 jaar? is wel lang natuurlijk...

Geplaatst

Het lijkt me lastig om de hele carriere bij dezelfde club te blijven want je krijgt na een tijdje een topclub die zich aanbied en die afslaan is héél lastig!

Fortuna binnen 5 jaar naar boven te helpen is wel heel lastig aangezien het toch al niet zo een gezonde club is!

Geplaatst

Ik wil niet pestimistisch zijn maar fortuna in 5 jaar naar cl lijkt me haast onmogelijk, daar heb je gewoon het geld en de spelers niet voor. Maar toch veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

Het is mij gelukt om binnen twee jaar CL te halen met FC Omniworld. Dan moet dit ook lukken binnen vijf jaar. :whistle:

Heb inmiddels vele spellen gespeeld met FM2007, dus kan het prima volhouden om puur bij Fortuna te blijven. Als dat de bedoeling is, is het niet lastig om aanbiedingen van topclubs af te slaan. :) Morgen weer een update.

LazPacino, heel vreemd dat je geen plaatjes kunt zien. De afbeeldingen worden gehost op mijn eigen server.

Geplaatst
  • Auteur

Het gaat nog niet zoals gewenst, en de belangrijkste pot van het jaar staat voor de deur...

beker1.jpg

mvv1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

mvv2.jpg

Laatste update van vanavond. ;) Zijn er nog op/aanmerkingen waarmee ik mijn novelle kan verbeteren? Van opbouwende kritiek kan mijn verslag beter worden, dus ik hoor het graag van jullie.

Geplaatst

vind het heel prettig om te lezen zo :)

alleen jammer voor je dat de resultaten nog tegenvallen, kalkhuis heb ik trouwens ook met liverpool gecontracteerd, maar die heb ik gelijk aan satellietclub aberdeen verhuurd in de hoop dat hij daar goed draait en ik hem voor 1 of 2 mil kan verkopen want heb hem transfervrij gehaald.

heb zelf 3 jaar nodig gehad om mvv winnaar van de uefa cup te maken, dus misschien dat het je ook wel lukt om met fortuna binnen 5 jaar CL te halen, ik wens je in ieder geval succes en zal hem zeker blijven volgen ;)

Geplaatst
  • Auteur

Kalkhuis is een prima speler met potentie. Haal hem meestal bij mijn clubs in de Jupiler League, staat garant voor een aantal assists per jaar.

Het is een zware uitdaging, maar het zou niet leuk zijn om het mezelf te makkelijk te maken. ;) Heb meestal wel een oogje voor transfers van spelers en staff, waardoor ik het tweede jaar meestal een zeer potentievol teampje bij elkaar kan smeden.

Straks weer een kleine update.

Geplaatst
  • Auteur

Het is winterstop, dus tijd voor een update!

winterstop1.jpg

De tussenstand valt mij zwaar tegen. Er zullen wat aanpassingen gedaan worden voor de 2e seizoenshelft.

winterstop2.jpg

winterstop3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk, de periode is binnen. Op weg naar promotie!

periode2.jpg

Geplaatst

Klasse hoor!! Goed gedaan, en hopelijk lukt het je om te promoveren naar de Eredivisie. Dan lukt het wel binnen 5 jaar om de CL te winnen!

KUTGW

Netjes gepresenteerd ook, het lijkt net of ik op VI.nl zit te kijken..(y)

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reactie, Berjan. Altijd leuk om te horen. :)

Netjes gepresenteerd ook, het lijkt net of ik op VI.nl zit te kijken..

Dat is de bedoeling van de presentatie, het moet 'echt' lijken. :) Zometeen weer een update van de reguliere competitie. De playoffs komen eraan.

Geplaatst
  • Auteur

De eerste reguliere competitie is afgerond, tijd voor de playoffs!

competitie1.jpg

Opnieuw een aanwinst voor komend seizoen.

transfers1.jpg

Geplaatst

Je bent nog best goed geeindigd met een 13e plaats als Fortuna Sittard zijnde zeg! Het scheelt natuurlijk ook dat je een periodetitel hebt binnengehaald want dat scheelt wel wat!

Marko Kolsi heeft toch ook ooit bij Willem II gespelen is het niet? Dat lijkt me wel een goede versterking voor je!

Geplaatst
  • Auteur

Kolsi is inderdaad een prima speler. Hij heeft overal goede statistieken en was een verplichte aankoop volgens de scout. Daarbij heeft hij een goed seizoen gespeeld bij FC Eindhoven en was hij transfervrij. Die kans laat ik niet liggen. :)

Helaas uitgeschakeld in de tweede ronde van de playoffs. Sparta heeft een sterke selectie. Uiteindelijk een aardig jaar gehad met behalen van de playoffs en een respectabele eindpositie. Volgend jaar weer playoffs als doelstelling.

periode3.jpg

Contract verlengt bij de club.

trainer1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Helaas niet genoeg geluk gehad tegen Feyenoord.

beker2.jpg

We zijn weer begonnen.

seizoen1.jpg

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]