Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Opnieuw een tegenvallend jaar.

competitie2.jpg

Onverwacht toch Hulst definitief vastgelegd.

hulst3.jpg

De standaard problemen van Fortuna beginnen weer.

financieel1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Het was een korte carriere bij Fortuna..

jasper2.jpg

Opeens werd ik ontslagen door het bestuur, zonder een bericht vantevoren over tegenvallende resultaten. Heb het grootste deel van het jaar in de top 12 gespeeld en slechts drie wedstrijden gaat het matig met de positie op de ranglijst. Als er dan ook afspraak wordt gemaakt voor een salarisbudget van 41k en bij start van nieuwe seizoen dat gewijzigd is naar 32k, dan kun je verwachten dat er problemen gaan komen.

Ben nu aan het twijfelen wat te doen met deze Novelle. Doorgaan als vrije trainer en naar een andere club toestappen, of tijdelijk deze novelle stoppen en opnieuw opstarten wanneer FM 2008 uitkomt ,en daarmee met Fortuna hoog proberen te eindigen.

Geplaatst

Probeer er een nieuwe club uit te knallen

btw: mag ik je lay out lenen?

Geplaatst
  • Auteur

Ben je enigzins handig met Photoshop? Dan stuur ik je de PSD, zodat je de tekst en bijbehorend plaatje makkelijk kunt wijzigen.

Geplaatst
Ben je enigzins handig met Photoshop? Dan stuur ik je de PSD, zodat je de tekst en bijbehorend plaatje makkelijk kunt wijzigen.

Nee heb ik niet maar misschien kan je dat even doen voor mij

Club: Kaiserlautern

Competitie: 2de Bundeliga

Geplaatst
  • Auteur

Als je geen photoshop hebt, kun je dit bestand niet gebruiken. De tekst aanpassingen gebeuren namelijk ook in Photoshop.

Geplaatst
  • Auteur

Ik start vanavond met een nieuwe game. Ditmaal met voldoende andere divisies zodat ook uit het buitenland talenten gehaald kunnen worden. Speelde nu op een laptop met alleen de Nederlandse divisie. Heb een volledig nieuwe pc gekocht voor FM 2008, dus kan die vanavond gaan uittesten voor FM 2007. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Zometeen update van de nieuwe Fortuna Sittard game. Ditmaal met fatsoenlijk aantal divisies zodat er genoeg keuzes zijn met spelers of carriere-moves. Voor deze game is het niet de doelstelling om alleen bij Fortuna te blijven, maar door te groeien naar een wereldclub. :)

Tevens zal de layout iets gewijzigd worden en afwisselender worden.

Geplaatst
  • Auteur

De start is gemaakt.

Na een slechte periode met de vorige savegame heb ik besloten om een nieuwe game op te starten. Ditmaal blijf ik doorgaan met deze savegame, ongeacht de gebeurtenissen. Het is mijn doel om door te stomen tot wereldcoach. Uiteraard wens ik eerst Fortuna naar de CL te leiden, al laat ik mijn novelle daar niet volledig van afhangen.

Mijn doelstelling is om binnen drie jaar te promoveren met Fortuna Sittard. Op redelijk termijn wil ik langzaam doorgroeien naar een topclub van Europa.

1trainer.jpg

Geplaatst
  • Auteur

De eerste spelers zijn vastgelegd, en ik ben er zeer tevreden mee!

2spelers.jpg

Een kort interview voor aanvang van het seizoen.

3interview.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Bijna winterstop, de stand van zaken:

4ranglijst.jpg

Kort bezig maar wel de interesse uit Engeland getrokken!

5middlesbrough.jpg

Winterstop brengt veel cadeautjes naar Sittard.

6aanwinsten.jpg

Geplaatst

Het zou wel mooi zijn als je zo snel de stap naar Middlesbrough daadwerkelijk al zou kunnen maken want hier ben je nog niet eens zo heel lang mee bezig is het wel?

Het is jammer dat je opnieuw hebt moeten beginnen maar dat kan soms eenmaal niet anders. Je aankopen zien er ook veelbelovend uit!

Geplaatst
  • Auteur

Zal zometeen weer een update plaatsen. Helaas dit seizoen geen prijzen gepakt, maar had dan ook ongeluk met een blessure van Sahili die er 6 maanden uitlag en mijn twee internationals die beide een maand in het ziektehonk lagen.

Voor volgend seizoen komt het wel goed. Met vrijwel dezelfde selectie (heerlijk budget bij Fortuna..) op weg naar de playoffs.

Overigens heb ik nog een aanbod gehad van FC Zwolle, Heerenveen en Leicester City. Allemaal nog niet interessant; eerst promoveren met Fortuna. :)

Geplaatst
  • Auteur

Het was een tegenvallend seizoen opnieuw, maar ik zie mogelijkheden voor het komende seizoen.

7ranglijst.jpg

Kort het vorige seizoen besproken voor de supporters.

8interview.jpg

Spelers weg?

9geruchten.jpg

Geplaatst

Dat lijkt me een heel bedrag voor Fortuna. Wel jammer dat je hem hebt moeten laten gaan.

Geplaatst

Mooie lay-out Jasper. ;) Fortuna is een club waar je al het geld goed kan gebruiken. :)

Geplaatst

Mooi bedrag voor Salihi, maar jammer dat je hem niet voor langer kon houden want dan had je hem volgend jaar waarschijnlijk voor een paar miljoen kunnen verkopen!

Geplaatst
  • Auteur

Het bod werd geaccepteerd door het bestuur, dus had er verder weinig over te zeggen. Het grote nadeel van Sahili is dat hij altijd de helft van het seizoen geblesseerd is. Hij heeft 8 wedstrijden meegedaan in het eerste seizoen, en ook de vorige twee games die ik met Sahili heb gespeeld kwam hij weinig aan bod door blessures. Erg jammer.

Morgen volgt weer een update.

Geplaatst
  • Auteur

De enige aanwinst van het seizoen, op huurbasis.

12poepon.jpg

Opnieuw een zwakke start.

13start.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Bij Fortuna Sittard is inmiddels ontslag genomen wegens tegenvallende prestaties. Kon er geen winning team van maken. Opvallend dat na het vertrek Fortuna 3 vd 4 wedstrijden gewonnen heeft. ;)

Ik zit nu bij een club bij Engeland in League 2. Een klein clubje in problemen, maar wel leuk om er iets neer te zetten en mijn imago omhoog te wezelen. Update volgt morgen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]