Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb nu 10 competities aanstaan, waaronder die uit Peru. Heerlijk welke spelers daar weggeplukt kunnen worden voor 1 januari. Beetje oneerlijk maar who cares. ;)

Geplaatst
  • Auteur

De jongste club van Nederland mocht gaan acteren in de playoffs voor eventuele promotie. Iets wat door de fans en het bestuur aan het begin van het seizoen voor onmogelijk werd gehouden.

In de eerste ronde van de playoffs werd Dordrecht geloot. Vol vertrouwen begonnen de trainer en zijn spelers aan de playoffs:

2vk0qjc.jpg

Een totale des-illussie. Hoewel vooraf gedacht werd dat Omniworld een kans zou maken, werden we totaal van de mat getikt.

Voor de tweede wedstrijd vielen er wat harde woorden, er moest absoluut niet verloren worden, alle spelers waren tot in de tenen gemotiveerd.

1z3b6s0.jpg

Hoewel er niet fantastisch werd gevoetbald, werd toch de winst uit het vuur gespeeld. Op naar de 3e en beslissende wedstrijd dan maar!

De wedstrijd waar het om draait in de eerste ronde playoffs:

ng34lt.jpg

Een gemakkelijke overwinning viel FC Omniworld ten deel.

Trainer Dreierink was in zijn nopjes met de overwinning:"Als we dit niveau in de volgende wedstrijden aanhouden, maken we zeker een kans om te promoveren!"

We zullen zien of de woorden van de trainer waarheid worden, of dat hij het deksel op de neus zal krijgen....

Geplaatst

Toen ik de eerste uitslag zag had ik je afgeschreven tegen Dort. Maar je hebt je daarna heel sterk herpakt.

Geplaatst
  • Auteur
Toen ik de eerste uitslag zag had ik je afgeschreven tegen Dort. Maar je hebt je daarna heel sterk herpakt.

Ik had mezelf ook afgeschreven. :D Maar lang leve Junior Ross:D

Geplaatst

Mooie novelle, hopen dat je kunt promoveren, al zal 't lastig worden.

Geplaatst
  • Auteur

De tweede ronde van de playoffs werd Eredivisieclub NEC geloot.

Een erg pittige loting dus.

Dreierink: "Het is een zware loting, maar als we spelen zoals we de laatste wedstrijd gespeeld hebben, maken we tegen iedereen een kans."

De eerste wedstrijd:

25gb3ah.jpg

"Een gelijkspel, waar ik liever een overwinning had gezien, maar deze uitslag biedt nog voldoende perspectieven."

De tweede wedstrijd in de Goffert:

35a13b9.jpg

Omniworld op de rand van uitschakeling?

Zoals het er nu uitziet, zal er een wonder moeten gebeuren, wil Omniworld alsnog doorgaan naar de 3e ronde van de play-offs. In Nijmegen was de ploeg van Dreierink kansloos tegen een sterk spelend NEC.

De (wederom) allesbeslissende 3e wedstrijd:

16i5iqw.jpg

De mannen van Omniworld hebben weer het beste in zichzelf naar boven kunnen. Dankzij een uitblinkende Ross, werd NEC met maarliefst 4-1 naar huis gestuurd.

Omnworld kan zich gaan opmaken voor de echte strijd voor promotie: de wedstrijden tegen de Rooms-Katholieke Combinatie!

Geplaatst

Proficiat met de verrassende promotie voor een club als FC Omniworld in mijnm mening toch wel!

Ik vind het wel jammer dat je mijn club NEC hebt moeten verslaan maar dat kan nou eenmaal gebeuren in FM.

Ik hoop dat je je goed kunt versterken want dat zal zeker nodig zijn voor in de eredivisie anders ga je het daar zeker niet redden en met FC Omniworld zou het sowieso lastig worden denk ik!

Geplaatst

Jemig zeer netjes man! RKC moet je ook nog wel kunnen pakken.

Ik ben zelf met AGOVV bezig, en ik heb nu beslag weten te leggen op de 4e periode titel dus misschien zit er voor mij ook promotie in.

Heel veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

2nhmd5d.jpg

Op naar de wedstrijden dan maar!

Numero uno:

ixgnyq.jpg

Numero dos:

29ne0rp.jpg

Numero tres:

123p5k8.jpg

Omniworld heeft het onmogelijke gepresteerd!

Onder leiding van Dreierink is 's lands jongste BVO aankomend jaar te bewonderen in de Eredivisie. De fans kunnen zich dus gaan verheugen op wedstrijden tegen Ajax, PSV en andere grote clubs.

Genoeg geluld nu, feest in Almere!!!!

Geplaatst

Knap gedaan gelijk promoveren. Met Junior Ross heb je natuurlijk een topspits voor Omniworld. Heb je al nieuwe aan kopen voor volgend seizoen?

Geplaatst
  • Auteur

Die heb ik al wel gedaan ja, die zal ik waarschijnlijk morgen in een update kenbaar maken, aangezien ik nu moet gaan werken.;)

Geplaatst

Netjes,

Ik ben ook gepromoveerd met AGOVV.

Ik ben wel benieuwd naar jouwn aankopen

succes verder

Geplaatst

Leuk dat je gepromoveerd bent, veel succes in de eredivisie :thumb:

Geplaatst

echt een goede prestatie , en ik vind de lay-out ok mooi

succes nog

Geplaatst

Knap gedaan :) met de club uit mijn stad :) ben nu zelf ook met ze begonne , veel suc6 in de Eredivisie en ik wacht met smart op je aankopen _O_

Geplaatst

netjes die junior ross schiet er volgens mij wel veel in he, hoop dat je hem kunt behouden en anders in ieder geval een leuk bedrag voor hem krijgt :)

proficiat met het promoveren in ieder geval

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]