Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ambiteuze Manager brengt Ajax terug aan de top.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Mikhael Sivakov

2e30ln6.jpg[/img]

Als je hem veel laat spelen wordt hij nog beter. Ik had hem al eens eerder gekocht bij Napoli. en daar was hij al na 2 seizoenen 10 miljoen waard en echt goed. En hij was toen mijn aanvoerder.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007-2008 Februari en Maart

Opnieuw uitgeschakeld in de 2de Ronde Champions League.

In februari was het dan eindelijk zover. De dubbele ontmoeting met Chelsea. Toch moest er eerst nog in de competitie gespeeld worden. Heracles Almelo, Ado Den Haag en Vitesse waren de tegenstander.

262p20j.jpg[/img]

Het draaide nog niet echt soepel. Met een penalty gewonnen van Heracles. Een voorsprong weg gegeven tegen ADO. Alleen tegen Vitesse liep het goed.

Eindelijk was het dan zover Chelsea kwam op bezoek. Lang zag het er naar uit dat we het miljoenen team van Chelsea gingen verslaan. Maar door een late gelijkmaker kwamen ze langs zij.

1z8ayt.jpg[/img]

VVV venlo was een Eddie Johnson en Sherman Cardenas show. 5-1 winst op de Noord-Limburgers.

Maar voor het eerst kreeg mijn team een kleine dip. Drie wedstrijden achter elkaar gingen verloren, waaronder de uit wedstrijd tegen Chelsea.

2cx6t0i.jpg[/img]

2yl3aep.jpg[/img]

Misschien was dat dipje wel even goed. Nu stonden de neuzen weer dezelfde kant op. Want ook Klaas Jan Huntelaar wilde weer blijven. Alleen was ik toch wel een beetje teleurgesteld dat we er weer uitlagen in de Champions League. Het slot van de competitie naderede zijn eind. Twente, Sparta en NAC werden verslagen. En tegen NEC werd gelijk gespeeld. Daardoor kwam PSV aan kop. De wedstrijd tegen AZ werd dus heel belangrijk. Gelukkig konden we met de druk omgaan. En wonnen. En ook hadden we het geluk dat PSV gelijk speelden . Zo stonden AJAX en PSV met nog twee wedstrijden allebei op 75 punten. Ontzettend Spannend dus.

11hvxvc.jpg[/img]

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007-2008 April en Mei

254y4wh.jpg[/img]

Competitie ontknopping spannender dan ooit!

De competitie naderde het eind. Met nog twee wedstrijden te gaan stonden we gelijk met PSV allebei 75 Punten, maar wij hadden een beter doelsaldo wat later misschien nog van pas zou komen. Helmond Sport uit en RKC thuis dat waren de laatste wedstrijden. Op zaterdag avond 19:30 was het zover gelijk tijdig speelde PSV tegen NAC. We wonnen met 4-0. Wij hadden gedaan wat we moesten doen. In Breda was PSV op voorsprong gekomen, maar gelukkig sleepte NAC er een gelijkspel uit. Nu stonden we alleen op kop. Zondagmiddag 14:30 was het dan zover de laatste en belangrijkste wedstrijd. RKC kwam op bezoek. De Arena zat bomvol.

2yl0npf.jpg[/img]

AJAX speelde RKC van de mat af een overtuigende 3-0 winst leide het 2 kampioenschap op rij in voor Jeroen Boer en zijn kornuiten. En in Eindhoven was het stil en ook in Rotterdam en Alkmaar. Amsterdam leefde. Het leidseplein stond helemaal vol met ajacieden.

118lsvn.jpg[/img]

Media Comentaar

2450f1f.jpg

Eindstand Competitie

rubqxl.jpg

Topscorers

17bx1f.jpg[/img]

Assisten

11qn22e.jpg[/img]

Gemiddelde

t7hf7r.jpg[/img]

Selectie en Taktiek

2w37vvo.jpg[/img]

Geplaatst

Rodallega is zeker top, had hetzelfde als jou, huntelaar uit vorm, Rodallega scoorde toen aan de lopende band dus die heeft bij mij huntelaar uit de basis gespeeld.

goede resultaten in ieder geval :)

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding Seizoen 2008-2009

Voorbereiding

Voor mij begon de voorbereiding al nadat we het landskampioenschap hadden behaald. Een aantal spelers zouden vertrekken of stoppen. Waaronder Jaap Stam Luiz Suarez, Dennis Rommedahl, George Ogararu, Laurent Delorge en Erik Heijblok. Dus moest ik in de vakantie op zoek naar nieuwe jonge talenten. Ik had een aantal spelers op mijn verlanglijstje staan. Ryan Donk en Taye Taiwo waren spelers die ik er graag bij zou hebben. Maar ik vond 26 miljoen toch wat te veel voor Taiwo. En Ryan Donk mocht alleen weg voor een bedrag van 22 miljoen. Dat vond ik te veel geld voor deze spelers. Luigi Bruins mocht ook niet weg bij Feyenoord. Stijn Schaars en David Mendes da Silva Idem. Mijn eerste aankoop werd Oscar Ustari een van de grootste keeperstalenten van de wereld. Hij kwam voor 7,25 miljoen over van Getafe. Omdat de Nederlandse spelers niet weg mochten bij hun club of niet haalbaar waren ging mijn zoektocht verder over de grens. Naar mijn zoektocht voor een goede centraleverdediger kwam ik uit in Frankrijk. Bij Fc Nantes speelde een Argentijnse verdediger genaamd Ezequiel Garay een 21 jarig toptalent. Ik moest er flink voor in de buidel tasten, 20 Miljoen. Maar hij is het zeker waard. Om het centrale middenveld te versterken had ik een Brazilaan op het oog. Hij speelde voor Fc Porto en heette Renato, was 23 jaar. Voor 7.5 miljoen kwam hij over uit Portugal. Na een tip van mijn scouts reisde ik af naar Brazilie om een Braziliaanse verdediger te bekijken van Figueirense. Het was het megatalent Michel Schmoller.

Om ons voortebereiden op het nieuwe seizoen gingen we op trainingkamp in Zuid-Afrika. Tussen de zware trainingen door speelde we 3 oefenduels tegen Kaiser Chiefs, Orlando Pirates en Sundowns. Alle drie werden ze gewonnen.

De eerste serieuze wedstrijd was voor de Johan Cruijff schaal. We konden de schaal voor de vijfde keer op rij winnen. Alleen miste ik 7 spelers ivm de Olympische Spelen. We wonnen de wedstrijd met 2-1. Voor rust was het al 2-0.

70xuv4.jpg[/img]

De laatste twee oefenduels speelden we tegen Dinamo Kiev en Galatasaray. Beide duels werden gewonnen.

23uet79.jpg[/img]

Transferoverzicht

Aangetrokken Spelers

am3zf6.jpg[/img]

jfxbmv.jpg[/img]

Vertrokken Spelers

fx9fs1.jpg[/img]

Uitgeleende Spelers

5fq5tz.jpg[/img]

Selectie

2qdsv2d.jpg[/img]

Met deze groep ga ik het doen. Misschien dat er in de winterstop nog wat mutaties zullen zijn.

Doelstelling:

Nationaal: Landskampioen en de KNVB Beker.

Internationaal: Kwartfinale Champions League.

Geplaatst

Standaardaankopen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon goede aankopen zijn! Succes verder met het behalen van je doelstellingen!!!

Geplaatst

Die Johnson doet het erg goed zeg. Hij is in het spel al heel goed maar dit zijn wel erg mooie cijfers! Succes verder.

Geplaatst

even een tip als je wil dat mensen het lezen: Probeer de tekst een beetje binnen de normale berichten te houden en niet zoals je nu hebt dat er nog een stuk aan toegevoegd moet worden omdat mensen dan meer scrollen als lezen!

Ik vind het wel vreemd dat je een aantal van je beste spelers verhuurd/verkocht hebt zoals o.a. Kennedy en Suarez.

Je team ziet er voor de rest goed uit alleen zou ik Jurgen Colin er nog uit gooien aangezien hij maar een matige voetballer is!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]