Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heej,

Dit is mijn eerste novelle,

Ik zal proberen zo veel mogelijk te updaten...

Mijn novelle start in Rotterdam, na het rampzalige vorig seizoen.

--------------------------------------------------------------------------

Ik word gebeld door Peter Bosz, hij vraagt mij of ik intresse zou hebben in een trainersfunctie. Ik vraag hem waarom ze nu al een nieuwe trainer zoeken. Hij antwoord: "Bert van Marwijk is wegens persoonlijke problemen opgestapt". Ik zeg dat ik wel geïntresseerd ben in de baan en zeg dat ik vanavond verder wil praten.

's Avonds in het Maasgebouw, ik zie dat Peter Bosz niet alleen is, maar in gezelschap van John Metgod en Stanley Brad. Metgod is natuurlijk assistent en zal dat ook in mijn tijd zijn, Stanley Brad, zit normaal gesproken in zijn kantoor op Varkenoord. Hij heeft te maken met de jeugd en de scouting.

Na een verhaal van een uur is het duidelijk en we maken de afspraak dat ik overmorgen het contract kom tekenen op een officiele persconferentie.

persconferentiestartrz5.png

Geplaatst
  • Auteur

Heej,

Dit is mijn eerste novelle,

Ik zal proberen zo veel mogelijk te updaten...

Mijn novelle start in Rotterdam, na het rampzalige vorig seizoen.

--------------------------------------------------------------------------

Ik word gebeld door Peter Bosz, hij vraagt mij of ik intresse zou hebben in een trainersfunctie. Ik vraag hem waarom ze nu al een nieuwe trainer zoeken. Hij antwoord: "Bert van Marwijk is wegens persoonlijke problemen opgestapt". Ik zeg dat ik wel geïntresseerd ben in de baan en zeg dat ik vanavond verder wil praten.

's Avonds in het Maasgebouw, ik zie dat Peter Bosz niet alleen is, maar in gezelschap van John Metgod en Stanley Brad. Metgod is natuurlijk assistent en zal dat ook in mijn tijd zijn, Stanley Brad, zit normaal gesproken in zijn kantoor op Varkenoord. Hij heeft te maken met de jeugd en de scouting.

Na een verhaal van een uur is het duidelijk en we maken de afspraak dat ik overmorgen het contract kom tekenen op een officiele persconferentie.

persconferentiestartrz5.png

Geplaatst
  • Auteur

Voor de mensen die de nieuwe manager van Feyenoord nog niet kennen:

interviewstartst1.jpg

We spelen in de voorbereiding tegen drie Italiaanse ploegen, één Portugese en natuurlijk Excelsior

voorbereidinglx6.jpg

Geplaatst

Mooi begin, presenteert het goed. Succes:checkit:

Geplaatst

mooie layout heb je hier gemaakt en je voorbereiding is ook goed verlopen. die winst in je eigen tornooi zal je wel de nodige stimulans geven voor de start van het nieuwe seizoen

Geplaatst
  • Auteur

Dank voor de reactie's maar ik heb mijn eigen toernooi niet gewonnen.. verloren in de halve finale, maar won de wedstrijd voor de derde plaats van Porto.. zal zo weer een update plaatsen..

|

|

|

\/

Geplaatst
  • Auteur

Update!

Na de voorbereiding waar ik niet geheel ontevreden over was heb ben ik begonnen met het voorbereiden op wedstrijd1.

De transfers:

25f6rr4.jpg

Spelers presentatie van mijn eerste elftal:

Keepers:

azbh2a.jpg

Verdedigers:

4uukxi.jpg

35mkr5g.jpg

21msx39.jpg

1z6b32g.jpg

Middenvelders:

21ln6f7.jpg

9gzxoh.jpg

2q0ja5l.jpg

jkvk43.jpg

Aanvallers:

vy8k6b.jpg

-------------------------------------------------------

Dit is mijn selectie en met deze opstelling zal ik proberen

kampioen te worden,

Basiself:

24q1pib.jpg

Om kampioen te worden moeten we deze weg afleggen:

k3ujqq.jpg

Geplaatst

Is Enyeama niet veel beter dan Timmer? Mag een screen van beiden?

Veel succes in Rotterdam.

Geplaatst
  • Auteur

Moet er wel even bij zeggen dat ik iets verder in het spel zit dan met de update's maar moet nog alles even uitwerken, maar als nog de screens,

160ejwz.jpg

j7xdll.jpg

ps. enyeama speelt nu inmiddels wel hoor..

Geplaatst

Hoe flik jij dat dan om zelf een toernooi op te zetten? Ik probeer het ook met een 2 daags toernooi(dat is automatisch) en dan 3 tegenstanders aangeven maar nooit te horen krijgen of ze akkoord gaan terwijl op de agenda datum onbeschikbaar staat maar die dagen zullen er dan geen duels plaatsvinden maar die gaat die dan voorbij op de een of andere manier!

Het ziet er wel heel mooi uit alleen kan ik er even niet bij dat je besloten hebt om Luigi Bruins op de bank neer te zetten en Lee erin!

De presentatie van je spelers mag er overigens ook zeker zijn en ik vind het vooral mooi hoe je de rugnummers van die gasten erin verwerkt hebt zeg.

Photoshop zeker?

Geplaatst

Mooie presentatie en goede spelertjes wel. Alleen jammer dat het de verkeerde club is :) Nee hoor, succes met Feyenoord!!!

Geplaatst

Idd de spelerspresentatie is heel mooi gedaan, je gebruikt de layout goed en dat van de rugnummers is wel echt top. Het enige ding, is dat het transferoverzicht zo klein is, kheb bijna men ogen moeten toeknijpen om sommige namen te kunnen lezen

Succes in de competitie

Geplaatst
  • Auteur

Dank jullie wel voor de positieve reactie's

Het maken van een toernooi:

Ga naar wedstrijden

Vriendschappelijke wedstrijden

Kies een datum

Kies rechts[of links]

Bij type beker of competitie

dan meerdere datums

naam en de clubs

en eventuele vergoeding

Geplaatst
Dank jullie wel voor de positieve reactie's

Het maken van een toernooi:

Ga naar wedstrijden

Vriendschappelijke wedstrijden

Kies een datum

Kies rechts[of links]

Bij type beker of competitie

dan meerdere datums

naam en de clubs

en eventuele vergoeding

Ik heb dat identiek gedaan zoals jij het beschrijft hier met patch 7.0.1 en eind juli weer eens geprobeerd en het vreemde is dat de data bezet blijven terwijl er niets staat van een tegenstander en als je hem opgeslagen hebt is 'ats' of iets ook weg en dan kun je niet op dezelfde datum een nieuwe organiseren!

Ik had de ploegen ook uitgenodigd en een vergoeding van 10 K met verlenging en strafschoppen maar nog gaat het weg!

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb dat identiek gedaan zoals jij het beschrijft hier met patch 7.0.1 en eind juli weer eens geprobeerd en het vreemde is dat de data bezet blijven terwijl er niets staat van een tegenstander en als je hem opgeslagen hebt is 'ats' of iets ook weg en dan kun je niet op dezelfde datum een nieuwe organiseren!

Ik had de ploegen ook uitgenodigd en een vergoeding van 10 K met verlenging en strafschoppen maar nog gaat het weg!

Meestal moet je wachten op bevestiging van de tegenstanders...

Lukt het wel met stage of een vriendschappelijke wedstrijd?

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een heb een vervelende mededeling, mijn computer is gecrasht en wel zo ernstig dat ik hem moest weg brengen, ik zit even op mijn latop maar hier staan niet mijn save-games op, waarschijnlijk staat dus niks meer op mijn oude computer.. Ik was net klaar met het seizoen en kan wel vertellen dat ik ongeslagen kampioen ben geworden...

Dus spijtig genoeg kan deze novelle sluiten..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]