Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 691
  • Weergaven 24,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Kameraad van mij heeft echt alles van die gast. :cab: Heb zelf alleen believe, vind die op de een of andere manier vet chill. ;c

Geplaatst

Ik ben deze zomer in Ibiza geweest en zijn we ook naar Hed Kandi geweest. Wat een super vet feest was dat zeg.

Geplaatst
Kameraad van mij heeft echt alles van die gast. :cab: Heb zelf alleen believe, vind die op de een of andere manier vet chill. ;c

Hed Kandi is geen gast hé, gewoon een label die nummers verzamelt/uitbrengt en die op CD zet.

Ik ben deze zomer in Ibiza geweest en zijn we ook naar Hed Kandi geweest. Wat een super vet feest was dat zeg.

Ik was afgelopen winter bij Hed Kandi in de Heineken Music Hall, binnenkort is er een feest in Den Haag ga ik waarschijnlijk ook wel ff heen.

Geplaatst
Houd er iemand van Hed Kandi, nummers zoals dit:

[YOUTUBE]NF-XTOcGWVo[/YOUTUBE]

Had er nog nooit van gehoord, maar klinkt lekker. Welke nummers vind jij nog meer aanraders? Aangezien er in de titel geen ''Hed Kandi'' staat. ;)

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een liedje wat erg vaak gedraaid wordt op de radio en van collega's begreep ik dat het van Mysteryland was. Was daar een afsluitende song.

Hopelijk kunnen jullie me helpen (en snappen jullie 't ook xD)

Geplaatst

Bedoel je deze?

[YOUTUBE]kVk1HOlkq_o[/YOUTUBE]

Is laatste nummer van Aftermovie, maar desondanks ook een fucking vet nummer, dus als het hem niet is is ie wel lekkaaa :)

Geplaatst
Bedoel je deze?

[YOUTUBE]kVk1HOlkq_o[/YOUTUBE]

Is laatste nummer van Aftermovie, maar desondanks ook een fucking vet nummer, dus als het hem niet is is ie wel lekkaaa :)

Dit was hem inderdaad :) Had hem ondertussen via de top40 al op de kop getikt, maar bedankt :mrgy:

Geplaatst

Levels hoor je ook echt 20x op een avond als je uitgaat he.:G Maar blijft desondanks zeer fijn.

[YOUTUBE]r6qtKForu2I&ob=av2e[/YOUTUBE]

Vind deze ook wel lekker! (h)

Geplaatst

Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met Hercules DJ controllers? Ik ben van plan een MP3 E2 te kopen, gewoon om mee te prutsen bij mij thuis, of af en toe eens op een verjaardag van iemand. Is dit een goede controller om mee te beginnen, of raden jullie mij een andere aan? Op sites als bol.com en amazon krijgt hij toch al goede reviews :)

Geplaatst

[YOUTUBE]gcYJpP4mxpM[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]ZscHPRqaiBI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]LzT3_VqcyNI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]OaAZPK9v_Mg[/YOUTUBE]

Geplaatst

Bij deze dan ook maar

[YOUTUBE]3KEPmD8zbEc[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]Y9Fw_dZBCbg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]5lm9NA8vq10[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]dN3Qbx8bamY&ob=av2n[/YOUTUBE]

Geplaatst

[YOUTUBE]QHQTHBhCXk8[/YOUTUBE]

Officieel nog niet uit, 1 vd beste versies die er te vinden is.

Verder Bingo Players - Mode en Rattle. _O_

Naja. en deze uberbaas natuurlijk:

[YOUTUBE]3vPIEXhwYdE&ob=av2n[/YOUTUBE]

Geplaatst

Weet iemand hoe het nummer heet wat vanaf 2: 50 begint in dit filmpje? [YOUTUBE]1Qn7vlefuuc[/YOUTUBE]