Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Daar ik nog geen FM 2008 heb; ben ik weer met 2007 bezig en heb een klein probleem waar ik eerder nooit op gelet heb. Als ik een scout stuur naar bv Nederland en ik wil daar de -21 jarigen van bv 1 bepaald land scouten kan dat niet want ik kan bij mijn scoutinstellingen niet land aangeven. Het staat er wel maar is grijs; wel kan ik continent aangeven maar niet 1 bepaald land. Kan dit enkel als je misschien nationaal coach bent en niet als clubcoach of doe ik iets verkeerd. Het kan zijn dat de vraag wat onduidelijk is maar wie het snapt....graag hulp of uitleg!

Geplaatst
  • Auteur

Daar ik nog geen FM 2008 heb; ben ik weer met 2007 bezig en heb een klein probleem waar ik eerder nooit op gelet heb. Als ik een scout stuur naar bv Nederland en ik wil daar de -21 jarigen van bv 1 bepaald land scouten kan dat niet want ik kan bij mijn scoutinstellingen niet land aangeven. Het staat er wel maar is grijs; wel kan ik continent aangeven maar niet 1 bepaald land. Kan dit enkel als je misschien nationaal coach bent en niet als clubcoach of doe ik iets verkeerd. Het kan zijn dat de vraag wat onduidelijk is maar wie het snapt....graag hulp of uitleg!

Geplaatst

Bedoel je dat je in de -21 competitie spelers van een bepaalde nationaliteit wilt scouten?

Geplaatst

Je kunt niet zomaar overal scouten. Als je even je club noemt, dan weten we meteen wat het probleem is denk ik.

Geplaatst
  • Auteur

Welja; ik ben RSC Anderlecht en wil in de nederlandse -19 jarigen alle BELGEN jonger dan 21 jaar scouten maar kan bij mijn scout-functies (zoals max leeftijd, lengte,enz) niet ingeven dat hij alleen spelers van een bepaald land dus (belgie) moet scouten; ik kan wel ingeven bv west-europa maar dus niet 1 specifiek land.

Geplaatst
Welja; ik ben RSC Anderlecht en wil in de nederlandse -19 jarigen alle BELGEN jonger dan 21 jaar scouten maar kan bij mijn scout-functies (zoals max leeftijd, lengte,enz) niet ingeven dat hij alleen spelers van een bepaald land dus (belgie) moet scouten; ik kan wel ingeven bv west-europa maar dus niet 1 specifiek land.

Ik speel Noorse 1e Divisie en kan wel gewoon op nationaliteit zoeken.

scoutkb7.png

Geplaatst
  • Auteur

@satyr; allereerst bedankt voor je snelle reactie maar de screen die jij me geeft komt denk ik uit FM 2008.........en ik speel nog 2007.

Geplaatst
@satyr; allereerst bedankt voor je snelle reactie maar de screen die jij me geeft komt denk ik uit FM 2008.........en ik speel nog 2007.

Oeps! Ik kan me niet herinneren dat het in FM07 niet kon.

Geplaatst

Volgens mij moet je je scout dan gewoon laten scouten in de Nederlandse -19 en kan je in de uiteindelijke lijst van gescoute spelers wel gewoon op nationaliteit filteren.

EDIT: ik heb ff gekeken en dit kan wel

Geplaatst

Lijkt me idd de beste oplossing.

Geplaatst
  • Auteur

ja OK, bedankt dan

nu nog 2de deel van mijn eerste vraag; kan je wel op alnd scouten als je coach bent van een nationaal team......want de optie is er wel alleen is hij grijs als ik een gewoon team coach!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]