Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit met een klein dilemma. Ik speel nu al 3 jaar met Wigan. In het eerste jaar ben ik gepromoveerd naar de Premier League, in het tweede jaar ben ik daar 12e (geloof ik) geeïndigd en nu sta ik 7e. Ik krijg nu de job van Liverpool aangeboden (ze staan 5e), maar weet niet of ik dat moet doen:

Team van Liverpool

what%20to%20do1.JPG

Ik krijg hier een transferbudget van 12 miljoen en de loonlasten zijn prima (dus kan waarschijnlijk ook wel hoge lonen aanbieden).

Mijn team bij Wigan

what%20to%20do2.JPG

Mijn toekomstige, gratis transfers zijn: Wilhelmsson (Anderlecht), Kiraly (Crystal Palace), Gasbarroni (Palermo) en Zigic (Rode Ster) als hij een werkvergunning krijgt.

Wat zouden jullie doen, naar Liverpool gaan of bij Wigan blijven?

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit met een klein dilemma. Ik speel nu al 3 jaar met Wigan. In het eerste jaar ben ik gepromoveerd naar de Premier League, in het tweede jaar ben ik daar 12e (geloof ik) geeïndigd en nu sta ik 7e. Ik krijg nu de job van Liverpool aangeboden (ze staan 5e), maar weet niet of ik dat moet doen:

Team van Liverpool

what%20to%20do1.JPG

Ik krijg hier een transferbudget van 12 miljoen en de loonlasten zijn prima (dus kan waarschijnlijk ook wel hoge lonen aanbieden).

Mijn team bij Wigan

what%20to%20do2.JPG

Mijn toekomstige, gratis transfers zijn: Wilhelmsson (Anderlecht), Kiraly (Crystal Palace), Gasbarroni (Palermo) en Zigic (Rode Ster) als hij een werkvergunning krijgt.

Wat zouden jullie doen, naar Liverpool gaan of bij Wigan blijven?

Geplaatst

What To Do?

Ik zou de keuze helemaal zelf maken en niet af laten hangen van onze mening. Dat is juist één van de leuke dingen van FM ;)

Geplaatst

What To Do?

Ik zou bij Wigan verder gaan en het aanbod van Liverpool afwijzen. Als ik met een nieuwe club begin dan wil ik die club naar de top brengen en zolang me dat nog niet gelukt is stap ik niet over naar een andere club.

Maar je moet natuurlijk zelf kiezen. Als je denkt dat Liiverpool leuker is dan moet je gewoon naar Liverpool gaan.

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Ik zou de keuze helemaal zelf maken en niet af laten hangen van onze mening. Dat is juist één van de leuke dingen van FM ;)

Dat zeg je altijd en overal ;)

Maar ik ben jou niet en andere mensen kunnen me over de drempel helpen :)

Geplaatst

What To Do?

Ik zou een paar Britten gaan kopen.

:D _O_

Geplaatst

What To Do?

Ik zou die geplande transfers bij Wigan annuleren, dan naar Liverpool gaan en ze alsnog inlijven.... :D

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Hehe, dat is ook wel een goeie :D

@HJ: Ik ben graag multicultureel :cab:

Geplaatst

What To Do?

Ik zou gewoon nog minstens een seizoen verdergaan, daarna krijg je heus wel weer zo'n mooie aanbieding. En het is toch prachtig om misschien zelfs kampioen met dit team te worden. Gewoon op je hoogtepunt vertrekken dus, daar ben je nu nog niet :)

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Dat vind ik idd een mooie uitspraak. Ik heb nu ook besloten bij Wigan te blijven :)

Geplaatst

What To Do?

Goedzo. Gewoon verder gaan met de club waar je al sucessen heb geboekt. Ik ben verschillende keren overgestapt waarna ik daar later spijt van kreeg.

Geplaatst

What To Do?

Dat zeg je altijd en overal ;)

Maar ik ben jou niet en andere mensen kunnen me over de drempel helpen :)

Je begrijpt toch wel dat er enkele simpele beslissingen zijn in het managersschap zoals deze die je juist zelf makkelijk kunt maken zonder hulp van anderen ;) ?

Geplaatst

What To Do?

Misschien een idee om hier een topic van te maken waar je kan vragen wat mensen in een bepaalde situatie zouden doen? :)

Geplaatst

What To Do?

Ingrid: Volg je gevooooeeeel :cab:

Geplaatst

What To Do?

Saven terwijl je Wigan managed, vervolgens neem je je baan bij Liverpool aan, waarna je ook deze saved. Zodoende kan je met alle 2 spelen :cab:

Geplaatst

What To Do?

Deed ik ook met West Ham en Fulham :huhu:

Bevalt het me L'pool niet, kan je terug vallen op je save van Wigan

Geplaatst

What To Do?

Deed ik ook met West Ham en Fulham :huhu:

Bevalt het me L'pool niet, kan je terug vallen op je save van Wigan

Maar IRL maak je ook weleens verkeerde beslissingen toch? Dan is het juist leuk om te zorgen dat alles weer op z'n pootjes komt, ... lijkt mij.

Maarje moet natuurlijk doen wat je zelf het leukst vin, jij moet het spel spelen.

Geplaatst

What To Do?

Mensen die niet zelf een beslissing kunnen nemen.. zijn WEEKDIEREN!!

Geplaatst

What To Do?

Ik denk dat managers in het echt dit soort dingen vaak ook wel bespreken met mensne om hun heen. Familie, misschien een zaakwaarnemer/agent

Dus je moet je inleven in die situatie. Zie het als een rollenspel :cab:

Geplaatst

What To Do?

Ik denk dat managers in het echt dit soort dingen vaak ook wel bespreken met mensne om hun heen. Familie, misschien een zaakwaarnemer/agent

Dus je moet je inleven in die situatie. Zie het als een rollenspel :cab:

:-D

Ik ben het met Rudolf eens trouwens.

Geplaatst

What To Do?

En mij een beetje uitlachen hè :no:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]