Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zit met een klein dilemma. Ik speel nu al 3 jaar met Wigan. In het eerste jaar ben ik gepromoveerd naar de Premier League, in het tweede jaar ben ik daar 12e (geloof ik) geeïndigd en nu sta ik 7e. Ik krijg nu de job van Liverpool aangeboden (ze staan 5e), maar weet niet of ik dat moet doen:

Team van Liverpool

what%20to%20do1.JPG

Ik krijg hier een transferbudget van 12 miljoen en de loonlasten zijn prima (dus kan waarschijnlijk ook wel hoge lonen aanbieden).

Mijn team bij Wigan

what%20to%20do2.JPG

Mijn toekomstige, gratis transfers zijn: Wilhelmsson (Anderlecht), Kiraly (Crystal Palace), Gasbarroni (Palermo) en Zigic (Rode Ster) als hij een werkvergunning krijgt.

Wat zouden jullie doen, naar Liverpool gaan of bij Wigan blijven?

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit met een klein dilemma. Ik speel nu al 3 jaar met Wigan. In het eerste jaar ben ik gepromoveerd naar de Premier League, in het tweede jaar ben ik daar 12e (geloof ik) geeïndigd en nu sta ik 7e. Ik krijg nu de job van Liverpool aangeboden (ze staan 5e), maar weet niet of ik dat moet doen:

Team van Liverpool

what%20to%20do1.JPG

Ik krijg hier een transferbudget van 12 miljoen en de loonlasten zijn prima (dus kan waarschijnlijk ook wel hoge lonen aanbieden).

Mijn team bij Wigan

what%20to%20do2.JPG