Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

What To Do?

Nee, ik vind het een mooie theorie ;)

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Wie moet ik halen, Fred of Pazzini?

Heb met beide geen ervaring.

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Qua stats zijn ze ongeveer gelijk. Maar Pazzini heeft idd meer ervaring. Of ik koop ze allebei :cab:. Das alleen een beetje lullig voor Yakubu en Chevanton.

Geplaatst

What To Do?

Chevanton is vervangerbaar :)

Zeker door 1 van die 2. Chevanton verkoop je, waardoor je die ander ook kan halen om de plek op te vullen die hij achter laat

Geplaatst

What To Do?

Even over de allereerste situatie van Ingrid, je kunt natuurlijk je game splitsen. Je slaat je game op op het moment dat je dat aanbod krijgt. Je accepteert en slaat opnieuw op maar onder een andere naam. Zo heb je 1 Liverpool game en 1 Wigan game. Bekijk welke game je het beste bevalt en flikker de andere game weg. Of hou ze allebei.

Geplaatst

What To Do?

Even over de allereerste situatie van Ingrid, je kunt natuurlijk je game splitsen. Je slaat je game op op het moment dat je dat aanbod krijgt. Je accepteert en slaat opnieuw op maar onder een andere naam. Zo heb je 1 Liverpool game en 1 Wigan game. Bekijk welke game je het beste bevalt en flikker de andere game weg. Of hou ze allebei.

Is al eerder gezegd, maar inderdaad wel een goede oplossing.

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Ja had ik inmiddels zelf ook al bedacht. Heb toch voor Wigan gekozen, nu al helemáál (zie bovenstaande vraag).

@Kev: Fred kreeg geen werkvergunning.

Geplaatst

What To Do?

Ook ik zit met een probleem, ben in mijn Tottenham game gevraagt door Man Utd die 3de staan.

Heb een backup gemaakt, waar ik de aanbieding heb gekregen, maar ben nog wel door gegaan met Tottenham.

Ik twijfel enorm wat ik zou doen, dus nu de vraag aan jullie wat zouden jullie doen?

manutd4pv.jpg

tottenham4mo.jpg

Geplaatst
  • Auteur

What To Do?

Ik zou bij Tottenham blijven. Hebben veel leukere spelers en Man Utd is een echte topclub en daarmee kan je (jij al helemaal) makkelijk alles winnen.

Geplaatst

What To Do?

Ik zou ook verder gaan met Tottenham Hotspur. Ik zie dat je daar al leuke spelers hebt gekocht/aangetrokken. Je hebt een goed team en je kan er veel mee bereiken.

Geplaatst

What To Do?

Ik zou ook verder gaan met Tottenham Hotspur. Ik zie dat je daar al leuke spelers hebt gekocht/aangetrokken. Je hebt een goed team en je kan er veel mee bereiken.

Dat heeft hij al gedaan :cab:

Geplaatst

What To Do?

Ik zou naar Man Utd gaan. Je hebt bij de Spurs alles al gewonnen dus, nu kun je Man Utd terug naar de top helpen :cab:

Geplaatst

What To Do?

Leuke sperlers kan je overal aantrekken en vooral met een groter budjet

Geplaatst

What To Do?

Leuke sperlers kan je overal aantrekken en vooral met een groter budjet

Overal is misschein wat te gemakkelijk gezrgd, maar clubs met een beetje normaal transferbudget kunnen behoorlijk ver komen...

Geplaatst

What To Do?

Ik heb toch maar voor Man Utd gekozen, club is ver weggezakt, geen 1 prijs kunnen pakken afgelopen seizoenen, ben nu dus bezig met een inhaalrace :)

Heb wel een backup gemaakt van mijn Tottenham game, dus kan altijd nog verder gaan met Tottenham ;)

Geplaatst

What To Do?

Prima kerel, binnen 1 jaar wint Man Utd weer alles :cab:

Goed van die backup ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]