Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn broer zit erover te denken om een Apple Ipod (20 GB) te kopen maar hij weet niet of het het vele geld ervoor waard is. Zijn de prijs/kwaliteitverhouding goed? Wie heeft een Apple Ipod en kan er wat over vertellen?

BVD

Geplaatst
  • Auteur

Mijn broer zit erover te denken om een Apple Ipod (20 GB) te kopen maar hij weet niet of het het vele geld ervoor waard is. Zijn de prijs/kwaliteitverhouding goed? Wie heeft een Apple Ipod en kan er wat over vertellen?

BVD

Geplaatst
  • Auteur

Apple Ipod

Ja die sites kende ik en Daniël gaf me ook al Tweakers en daar heb ik een review van Apple Ipod vs. Creative Zen gevonden, dat is dus ideaal. Maar ik dacht dat misschien users ook nog een mening konden geven :)

Geplaatst

Apple Ipod

Mij lijkt een Ipod ook wel gaaf, maar ik zou eerder voor de 4GB gaan dan de 20GB, want die van 20 is volgens mij nog een aardig stukje groter en duurder.

Ook heb ik gehoord dat de accu van de Ipod heel slecht is en ik heb zelfs gehoord/gelezen dat die accu na zo'n 1,5 jaar bijna niet meer werkt :??: Wat daar van waar is weet ik ook niet precies.

Geplaatst

Apple Ipod

Zelf heb ik ook een Podje of een Zen overwogen.

De reviews op kieskeurig.nl hebben mij er tot nu toe vanaf gehouden. Mensen zijn vooral ontevreden over de accu's. Die gaan niet zo lang mee en ook de speeltijd op een accu valt tegen, soms zelfs 5 ipv 12 uur :|

Zoals ik al zei, zelf heb ik er nog niet een. ;)

Geplaatst

Apple Ipod

ja en je hebt ze ook nog van medion. 200 eutjes voor 20 gb. ook met zelfde bediening. was destijds in de aldi te krijgen.

Geplaatst

Apple Ipod

Ik heb een ipod. Heb er veel plezier van, al is de accu inderdaad wel klote. Je moet gewoon niet teveel skippen en elke dag opladen. Als je een dag flink doorluistert en af en toe een nummer skipt enzo is de accu snel leeg.

Geplaatst

Apple Ipod

De Creative Zen heeft het beste geluidskwaliteit.....

Zoals bij alle spullen van Creative is het top! :cab:

Geplaatst

Apple Ipod

Let er in ieder geval op dat je een verwisselbare accu hebt. Ik zag op kieskeurig dat er ook spelers zijn die een vaste accu hebben, die kun je dus naar verloop van tijd weggooien :|

Geplaatst

Apple Ipod

Ik heb ook een iPod van 20 GB.

Ik heb tot nu toe geen problemen gehad, ben wel van plan om hem te gaan verkopen.. ik vind het irritant steeds z'on groot ding in me zak.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]