Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Idd Windows movie maker, lekker eenvoudig programma. En toereikend voor het geen wat ik er altijd mee maak.

Ik doe nooit wat op het gebied van video maar ga het toch is een keer proberen. :*)

• Antwoorden 2,1k
  • Weergaven 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

8e8yfcn.jpg

Weer een banner, dit keer op vakantie gemaakt, en effe snelsnel daarom niet zo goed uitgeknipt.

Geplaatst

Jobo style. Dat lint-idee heeft ie volgens mij van mij gestolen, want dat had ik ooit eerder. :p

Als ik even feedback mag geven: misschien zou je je 't logo voor het lint kunnen plaatsen, een andere kleur kunnen zoeken voor die gele glow, geen bevel en emboss (of iig niet zo zwaar).

Het is trouwens een sig, dus het hoort hier niet in dit topic.

Geplaatst
Jobo style. Dat lint-idee heeft ie volgens mij van mij gestolen, want dat had ik ooit eerder. :p

Als ik even feedback mag geven: misschien zou je je 't logo voor het lint kunnen plaatsen, een andere kleur kunnen zoeken voor die gele glow, geen bevel en emboss (of iig niet zo zwaar).

Het is trouwens een sig, dus het hoort hier niet in dit topic.

Wtf, ik steel nooit iets, ik zag dat iemand dat op PA het verticaal en dik had gedaan, en toen verzon ik dit.

Jij leugenaar. ;e

Geplaatst

Oke, dan heb je 't niet gestolen, maar ik had het wel eerder. :p 't Was met die sig-contest. Mijn sig zoog flink, maar ik mocht door naar de volgende ronde, waarna ik mij opofferde voor iemand die niet door was. 't Betreft die Seedorf ft. Milan-sig. Maja, laat nu maar. :)

Geplaatst

Hoe vinden jullie deze lay-out, hij is nog niet helemaal af ;)

8ae9b9g.png

Onder de doelpuntenmakers moet nog MOTM en reactie van manager

Geplaatst

Ik zou hem wat meer opvullen en misschien wat meer wedstrijden erin doen;) Voor de rest vind ik hem best mooi. Ohja, als je het met photoshop maakt, misschien kun je een layer van het stadion erbij voegen en dan op de plek van de achtergrond doen maar dan met hele lage opacity;)

Geplaatst
  • Auteur

Heeft gij een novelle met Barca, zo ja;

Wat geprobeerd. Als je hem mooi vind en je kan hem toevallig gebruiken, je doet je best maar.

8bjl6py.png8eqoz07.png

Niet gesharpt en wel gesharpt

Wel opslaan als .png!

Geplaatst

Jammer genoeg ben ik 90% van mijn creaties kwijt, ik vind in ieder geval de cd-rom niet mer waar het opstond. Maar goed, dit is wat ik nog teruggevonden heb van dingen die ik gemaakt heb.

Logo's enzo voor bedrijven.

warashop.jpg

hairstyle2.png

dairyco.png

amora.png

coreclassic-1.gif

sunevents2.jpg

meplu_2delogovoorniks.jpg

cid1-1.png

Andere

netherlands_czechrepublic2.png

melplu_logo.png

italie_small.jpg

Geplaatst

Ziet er tof uit! Ik wist niet dat je je ook met die grafische dingen bezighield.

Geplaatst
Ziet er tof uit! Ik wist niet dat je je ook met die grafische dingen bezighield.
Ja toch wel :)

Als ik nu die cd is terug vond hé, stonden zoveel leuke dingen op.

Heb informatica gestudeerd en webdesign, vandaaruit is het grafische gegroeid. Soms maak ik ook al eens dingenvoor FM, maar de laatste tijd doe ik grafisch steeds minder dingen

Geplaatst

7yr35ll.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst

Het is Pop-Art

Geplaatst

He, ik heb een vraagje:

Wie zou voor mij iets kunnen ontwerpen met als onderwerp:

"Al zo lief heeft God de wereld gehad, dat hij zijn enig geboren zoon gegeven heeft, opdat een ieder die gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven heeft - Johannes 3:16 - "

Misschien is het een beetje moeilijk, omdat het bijbels is, maar het zou me echt tof lijken, als jullie hier iets moois van kunnen maken!!

Geplaatst
He, ik heb een vraagje:

Wie zou voor mij iets kunnen ontwerpen met als onderwerp:

"Al zo lief heeft God de wereld gehad, dat hij zijn enig geboren zoon gegeven heeft, opdat een ieder die gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven heeft - Johannes 3:16 - "

Misschien is het een beetje moeilijk, omdat het bijbels is, maar het zou me echt tof lijken, als jullie hier iets moois van kunnen maken!!

Wat heb je voor ogen een Ava, sig of wallpaper of iets anders ?

Geplaatst

Ik wil ook wel wta maken, maar dan moet je wel wat duidelijker zijn.

Geplaatst

Zomaar een lay-out gemaakt, vrij simpel, dat wel:

psvnovellelz3.png

Geplaatst
  • Auteur

Zeker nice! :)

Als je écht helemaal goed wilt, moet je de tekst nog wat aanpassen. Misschien dat dit mooi staat:

Text kleiner, wat naar rechts, zet hem daar op overlay en verder geen effecten ofzo. Haal dan de opacity wat naar beneden als dit nodig is. Klooi anders ook wat met Fill. Dan lijkt het alsof de tekst in het papier gedrukt staat.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]