Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Erg late vraag maar ben nog steeds verwoed FM07 speler en heb een nieuw probleem. Mijn club (RSCA; seizoen 5) wordt overgenomen door een consortium. Nu is dat in januari 2011 begonnen; we zijn nu eind juli 2011 en dat is nog steeds niet voltooid. Gevolg: er worden wel spelers verkocht (voor meer dan 12 miljoen euro) maar ik mag maar geen nieuwe spelers aantrekken en natuurlijk staan de kwalificatie-wedstrijden voor de CL in de lift. Weet iemand hoe lang zo een overname gemiddeld duurt en of je die niet-transferregel kunt omzeilen. Ik weet wel dat je jeugdspelerskunt opstellen maar dat helpt niet echt!

Geplaatst
  • Auteur

Erg late vraag maar ben nog steeds verwoed FM07 speler en heb een nieuw probleem. Mijn club (RSCA; seizoen 5) wordt overgenomen door een consortium. Nu is dat in januari 2011 begonnen; we zijn nu eind juli 2011 en dat is nog steeds niet voltooid. Gevolg: er worden wel spelers verkocht (voor meer dan 12 miljoen euro) maar ik mag maar geen nieuwe spelers aantrekken en natuurlijk staan de kwalificatie-wedstrijden voor de CL in de lift. Weet iemand hoe lang zo een overname gemiddeld duurt en of je die niet-transferregel kunt omzeilen. Ik weet wel dat je jeugdspelerskunt opstellen maar dat helpt niet echt!

Geplaatst

nee de niet-transferregel valt niet te omzeilen, en de datum is ook altijd verschillend dus je zal toch afmoeten wachten!

Geplaatst
  • Auteur

Tim, allereerst bedankt voor je snelle reactie. Inmiddels ben ik alweer in februari 2012 en nog steeds (is nu al meer dan 1 jaar bezig) is de club niet overgenomen. In een vorig spel (met FC Twente) kreeg ik met regelmaat te horen dat de besprekingen verder gingen maar nu gebeurt dat niet al zeggen ze wel elke maand dat ze mijn geduld op prijs stellen! Is er geen maximumtijd voor een overname (of heeft het te maken met het feit dat ze zeiden dat de nieuwe beheerders al een andere manager of het oog hadden en ik toch een nieuw contract heb ondertekent).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]