Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als soort van opvolger op de Wielerprono, die een stille dood gestorven is, wil ik graag een nieuw, minder competitief topic in het leven roepen. Plaats hier je prognoses voor een wedstrijd in de komende weken, losse etappes van morgen of een grote ronde die nadert. Achteraf kun je dan altijd zeggen: kijk, dat had ik al voorspelt.

De ontknoping van de Tirreno nadert, Cancellara is de leider, maar houdt hij het vol? Ik denk dat hij beter is dan ooit, zoals hij twee dagen geleden en gisteren bewezen heeft, en dus de trui tot het einde kan behouden.

En met de eerste top-massasprints achter de rug, kunnen we ook al iets zeggen over Milaan - San Remo?

Brand maar los.

• Antwoorden 73
  • Weergaven 151
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Als soort van opvolger op de Wielerprono, die een stille dood gestorven is, wil ik graag een nieuw, minder competitief topic in het leven roepen. Plaats hier je prognoses voor een wedstrijd in de komende weken, losse etappes van morgen of een grote ronde die nadert. Achteraf kun je dan altijd zeggen: kijk, dat had ik al voorspelt.

De ontknoping van de Tirreno nadert, Cancellara is de leider, maar houdt hij het vol? Ik denk dat hij beter is dan ooit, zoals hij twee dagen geleden en gisteren bewezen heeft, en dus de trui tot het einde kan behouden.

En met de eerste top-massasprints achter de rug, kunnen we ook al iets zeggen over Milaan - San Remo?

Brand maar los.

Geplaatst

Freire lijkt me de topfavoriet

zoals hij vandaag tekeer ging in de tirreno....

Geplaatst

Ballan schijnt ook superbenen te hebben althans van ik gehoord en gelezen heb over Tirreno. Cancellara ook erg sterk, Ricco en Gilbert verwacht ik ook nog wel op de Poggio. Als die mannen elkaar kunnen vinden samen dan heeft een groepje zeker kans van slagen.

De topfavoriet is voor mij ook Oscarito. En die rijden ze erop de Poggio ook niet zo maar eventjes af. Hushovd ook toch wel bij de favorieten, Sterke Parijs- Nice gereden, al wewrd hij in de sprints wel ruim steeds geklopt door Steegmans

Geplaatst
  • Auteur

Ja en Steegmans gaat ook makkelijk over heuvels als ik de Sporza-commentatoren mag geloven (makkelijker dan Boonen in ieder geval). De laatste tien jaar was het zo'n acht keer een sprint, en in dat geval is Freire voor mij zeker favoriet. Als het Milram-treintje deze keer haar zenuwen in bedwang kan houden kunnen die misschien roet in het eten gooien, want Petacchi heeft gewoon een betere ploeg om zich heen.

Ik hoop dat Gilbert nog kan pieken hier in M-SR, want ik vond hem in Mallorca al erg sterk, dan nog in het Volk... voor de voorjaarsklassiers moet hij sowieso een erg lange piek hebben, dus ik hoop dat hij hier gewoon volle bak gaat. Als er een groepje wegblijft is hij samen met Ricco (die twee reden vorig jaar samen weg), Cancellara (vorig jaar gezien op de Cipressa) en misschien (of is dat iets te chauvinistisch?) Kroon wel de favoriet voor mij.

Geplaatst

Ballan, Ricco, Gilbert, Cunego, dat zijn zo de mannen die ik op de Poggio verwacht. Op het eind verwacht ik een Boonen die tekort gaat komen en zo Steegmans hypothekeert, en op de meet zal blijken dat Oscarito ongenaakbaar is.

Geplaatst

Voor mij zijn Oscar en Pozzato de kanshebbers.

Geplaatst
Ballan, Ricco, Gilbert, Cunego, dat zijn zo de mannen die ik op de Poggio verwacht. Op het eind verwacht ik een Boonen die tekort gaat komen en zo Steegmans hypothekeert, en op de meet zal blijken dat Oscarito ongenaakbaar is.

Voor mij geldt toch wel een beetje hetzelfde.

Geplaatst

Ik verwacht niet dat Ricco potten zal kunnen breken, hij heeft weinig aan zijn vorm kunnen doen in de Tirreno.

Btw, waar is Thomas Dekker gebleven in het voorseizoen tot zo ver?

Geplaatst

Die heeft (bewust) niet gereden in Parijs-Nice of de Tirreno en rijdt ter voorbereiding op de klassiekers de Ronde van het Baskenland.

Freire, Petacchi en Hushovd lijken me de grootste kanshebbers op winst in Milaan-Sanremo, met als absolute topfavoriet natuurlijk Freire. Boonen en McEwen komen in de sprint tekort na de Cipressa en de Poggio. Pozzato is sowieso niet snel genoeg, ook al gaat ie goed over de heuvels.

Geplaatst

Freire wint met een half wiel voor de weggesprongen Cancellara. Derde Petacchi.

Geplaatst

Ik denk dat het vooral zal gaan tussen freire en petacchi. Vooral nu ricco en benatti ook niet meedoen. En ook Hushovd rijdt al een goed voorseizoen dus die verwacht ik ook nog wel. En gilbert gaat ook nog aanvallen, maar dat kan iedereen voorspellen:p. En boonen kan misschien wel eens voor een verrassing zorgen, net zoals freire vorig jaar, want die had toen ook nog geen overwinning.

Geplaatst

Freire topfavoriet, alleen Bettini en Pozzato moeten zeker niet uit het oog worden verloren.

Geplaatst
  • Auteur

O jee McEwen dat zag er niet goed uit. Hij kwam veel te vroeg uit het wiel en kon het niet doortrekken. Tactische blunder, zelfoverschatting of gewoon niet goede genoeg? Dat is niet zo mooi voor Milaan - San Remo, hoewel ik niet denk dat hij met de eersten de Poggio over komt. Bettini heb ik nog nauwelijks gezien dit jaar, daar durf ik niet veel over te zeggen. Wat betreft Ricco:

Ricco twijfelt over start in Milaan - San Remo

Ricardo Riccò twijfelt nog of hij aan de start zal verschijnen van Milaan-San Remo. De jongeling die vorig jaar nog een demarrage plaatste in de slotfase kwam in de Tirreno-Adriatico ten val en heeft sindsdien last van zijn rug.

Riccò fietst nog wel in de Tirreno-Adriatico. Na deze etappewedstrijd zal hij beslissen of hij komende zaterdag aan de start komt. "Ik wil afwachten hoe ik uit de Tirreno kom, maar ideaal is het zeker niet," aldus Ricco op de website van Wielermagazine

ik weet nog niet of die start ;)

Geplaatst

Volgens mij is McEwen 'gewoon' nog niet goed genoeg. Hij probeerde door te trekken, maar lukte niet echt, terwijl hij normaal gesproken iedereen inhaalt dan.

Geplaatst

McEwen is ook gewoonweg te oud. Denk niet dat hij nog volledig hetzelfde niveau zal halen als de voorbije jaren.

Hushovd maakt trouwens ook weinig kans.

Geplaatst
  • Auteur

Hushovd deed in mijn ogen iets heel vreemds toen hij in de tweede etappe van P-N de aanval koos op vijftien kilometer van de streep. Wist hij dat hij geen kans maakte tegen Steegmans? Ik denk dat bij McEwen, en Hushovd in iets mindere mate, het allerbeste er wel af is, alhoewel ik in het geval van Hushovd ook denk dat hij nu in het proloogwerk een van de toppers is. Dat is een ontwikkeling die we ook bij O'Grady hebben gezien.

Geplaatst
Hushovd deed in mijn ogen iets heel vreemds toen hij in de tweede etappe van P-N de aanval koos op vijftien kilometer van de streep. Wist hij dat hij geen kans maakte tegen Steegmans? Ik denk dat bij McEwen, en Hushovd in iets mindere mate, het allerbeste er wel af is, alhoewel ik in het geval van Hushovd ook denk dat hij nu in het proloogwerk een van de toppers is. Dat is een ontwikkeling die we ook bij O'Grady hebben gezien.
Hij lag al voorop doordat Barredo met hem in het wiel vol door trok. Dan kun je kiezen, of wachten, of doorgaan. Hij koos voor dat laatste, wss om zich een keer flink te testen ofzo.
Geplaatst

Ik hoop op een klassieke sprint. Maar ik zie het dit jaar ookwel gebeuren dat er eens een groepje of solo wint.

Bij een sprint gaat het tussen Freire of Petacchi denk ik.

Voor aanvallen zie ik mannen als Pozzatto, Gilbert, Cancellara, die allemaal wel aardig in vorm zijn.

Geplaatst

Freire is gewoon in topvorm en lijkt dan ook vanzelfsprekend favoriet. Maar ik zie een groepje hardrijders ook wel winnen, die gewoon voor het peleton uit kunnen rijden. Daarbij denk ik aan Thomas Dekker, Cancellara, etc. Maar mijn ronde dit jaar is die van Frankrijk. Rabobank doet mee! Dan kunnen we even lekker hopen op Gesink Dekker en Menchov.

Met McEwen ben ik het met je eens, maar Hushovd kan heus nog wel uitstekend sprinten hoor. Misschien heb je de Tour de France in je hoofd waar hij matig presteerde, maar dan moet je ook eens kijken naar het verloop van die Tour met Hushovd. Hij maakt het nog wel dit jaar!

Geplaatst
Freire is gewoon in topvorm en lijkt dan ook vanzelfsprekend favoriet. Maar ik zie een groepje hardrijders ook wel winnen, die gewoon voor het peleton uit kunnen rijden. Daarbij denk ik aan Thomas Dekker, Cancellara, etc. Maar mijn ronde dit jaar is die van Frankrijk. Rabobank doet mee! Dan kunnen we even lekker hopen op Gesink Dekker en Menchov.

Ik weet niet of je jezelf helemaal goed ingelicht hebt, maar Thomas Dekker rijdt dit jaar Milaan - San Remo niet. En Gesink rijdt ook de tour niet dit jaar.

Geplaatst
  • Auteur
Met McEwen ben ik het met je eens, maar Hushovd kan heus nog wel uitstekend sprinten hoor. Misschien heb je de Tour de France in je hoofd waar hij matig presteerde, maar dan moet je ook eens kijken naar het verloop van die Tour met Hushovd. Hij maakt het nog wel dit jaar!

Ik zit inderdaad een beetje met het geringe aantal overwinningen in de massasprints van Hushovd van het afgelopen jaar. Pakte hij er niet in de Vuelta nog eentje? In de Tour was het in ieder geval niet veel soeps. Maar als ik naar zijn reputatie kijk denk ik dat je met zo'n jongen altijd rekening moet houden. Ik zie hem alleen meer als outsider dan als favoriet, hij is voor mij echt de underdog.

Geplaatst
  • Auteur

De Ronde van Vlaanderen wordt komend weekeinde verreden. Boonen en Cancellara lieten zich vorige week in de E3-Prijs even zien, Ballan roept van de daken dat hij 'm per se een tweede keer wil winnen, en van Hoste hebben we nog niet veel gezien of gehoord dit seizoen. Wie wordt het deze keer?

Ik gok toch op Cancellara, die jongen reed zo ongelooflijk hard in Milaan - San Remo en het lijkt me niet dat hij die spirit nu kwijt is. Gilbert ging trouwens ook hard in Dwars door Vlaanderen.

Geplaatst

volgens mij gaan boonen en gilbert en cancellara strijden om de winst en die zal uiteindelijk naar gilbert gaan

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]