Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hmm, lastig te zeggen, als Cancellara Boonen er niet af krijgt, wordt het heel lastig, als zie ik Boonen liever met McEwen, Petacchi en Freire naar de meet gaan dan met Cancellara eerlijk gezegd :cab: Gilbert is voor mij niet meer dan een outsider, Ballan en Hoste zijn uiteraard ook topfavorieten. Volgens mij wordt het een heel gesloten koers, waarin veel renners lang mee zullen kunnen gaan..

• Antwoorden 73
  • Weergaven 150
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gilbert gaat écht niet winnnen. Cancellara, Boonen, Hoste en Ballan gaan het uitmaken, met Flecha als gevaarlijke outsider. Toch niet, Flecha is meer P-R, vergissing.

Geplaatst

Flecha is meer dan een gevaarlijke outsider. Ging keurig mee in DwdVl terwijl dat niet zijn terrein is. Cancellara was super twee weken geleden maar heeft hij niet te vroeg gepiekt? Boonen heb ik mn twijfels over, Hoste heb ik nog helemaal weinig gezien. Ballan moet met 2 vingers in de neus weg kunnen rijden bij iemand als Rick Flens maar dat lukte hem van het weekend ook niet....

De tijd van topfavorieten is voorbij, iedereen kan winnen dit seizoen dus mannen als Chavanel en O'Grady gaan kansen krijgen.

Geplaatst

Je rijdt niet zo makkelijk iemand uit je wiel heurs, zeker niet als de wind op kop staat.

Volgens mij wint Cance voor Ballan. Daarachter een groepje van een man of 5 met oa Boonen en Flecha. Hoste stelt teleur en wordt ongeveer 16e.

Geplaatst
Je rijdt niet zo makkelijk iemand uit je wiel heurs, zeker niet als de wind op kop staat.[/qUOTE]

Nee, maar je zou denken dat Ballan de tempoversnelling van Posthuma toch had moeten kunnen volgen. Maar zelfs toen Spilak, Eisel en Cooke een voor een naar Posthuma toe reden moest Ballan elke keer laten gaan.

Geplaatst

ja idd

er zullen veel renners zijn die kunnen gaan en dat ook gaan doen

het zal een zeer moeilijke koers worden voor boonen

Geplaatst
Nee, maar je zou denken dat Ballan de tempoversnelling van Posthuma toch had moeten kunnen volgen. Maar zelfs toen Spilak, Eisel en Cooke een voor een naar Posthuma toe reden moest Ballan elke keer laten gaan.

Ballan had daarvoor al in dat groepje als een gek lopen geven, en toen posthuma ging liet ballan zich net uitzakken naar achteren. waardoor hij zich dus liet ringeloren.

Die gaat echt wel goed zijn hoor zondag. Boonen gaat ook goed zijn, gezien die ferme inspanning in de E-3 met cancellara samen.

Geplaatst
Je rijdt niet zo makkelijk iemand uit je wiel heurs, zeker niet als de wind op kop staat.

Volgens mij wint Boonen voor Cance. Daarachter een groepje van een man of 5 met oa Ballan en Hoste. Flecha stelt teleur en wordt ongeveer 11e.

fixed!

Geplaatst

Hoe kan Flecha teleurstellen en elfde worden? Dat zou zijn beste prestatie ooit in Vlaanderen worden... Als je probeert te fixen, doe het dan goed.

Geplaatst

Het zou ook gewoon maar kunnen, dat boonen en cancellara en ballan te lang naar elkaar blijven kijken en hun 'beschermde' ploeggenoten voor de winst gaan. Devolder, Kroon, Arvesen, Breschel, O'grady(of de halve CSC-ploeg). Het zou iig leuk zijn mochten we in de finale nog een paar nederlanders tegenkomen.

Geplaatst

Doet de Skil-ploeg nog mee? Zou wel eens willen zien of Goessinen een top30-plek kan behalen...

Geplaatst
Het zou ook gewoon maar kunnen, dat boonen en cancellara en ballan te lang naar elkaar blijven kijken en hun 'beschermde' ploeggenoten voor de winst gaan. Devolder, Kroon, Arvesen, Breschel, O'grady(of de halve CSC-ploeg). Het zou iig leuk zijn mochten we in de finale nog een paar nederlanders tegenkomen.

Ik had hem ertussen staan he. Goed gereden, maar ik had liever iemand anders gezien. Sterk ook van Langeveld en die jongen is pas 23!

Geplaatst
Hoe kan Flecha teleurstellen en elfde worden? Dat zou zijn beste prestatie ooit in Vlaanderen worden... Als je probeert te fixen, doe het dan goed.

Vind ik zeggen dat Hoste gaat falen even stom. Hijs de meest constante renner de laatste jaren. Is gewoon een certitude voor deze 2 wedstrijden.

Geplaatst
  • Auteur

Hoste had vreselijke pech gisteren, Flecha was gewoon goed, maar kwam net tekort tegen een ontketende Devolder. Maar nu snel weer alle ogen vooruit, want de volgende ProTour-klassieker (wat dat dan ook nog mag voorstellen in deze barre tijden) kijkt alweer om de hoek. Woensdag wordt Gent-Wevelgem gereden, met de laatste jaren meestal een sprint van een kleine groep, maar met vorig jaar de verrassende Marcus Burghardt die als eerste over de streep kwam. Laatstgenoemde zal er dit jaar door blessureleed niet bij zijn, dus lijkt het toch van de favorieten te moeten komen. Herhaalt Devolder zijn kunststukje, revancheert Cancellara zich voor zijn zwakke prestatie van de Ronde van Vlaanderen of wordt het toch Tom Boonen die iedereen erop legt in de sprint?

Ik denk dat Freire gaat verrassen. Vond hem toch voor zijn doen heel sterk gisteren, en deze wedstrijd ligt hem toch meer (lees: heeft minder kasseien)

Geplaatst

Gent-Wevelgem vind ik de minst toffe kasseiklassieker. De Kemmelberg is traditie, hoort er nu eenmaal bij, maar gezien het fiasco vorig jaar.. Ik verwacht vooral outsiders in de finale, namen kan ik er momenteel niet op plakken aangezien je niet weet in welke conditie ze aantreden na Zondag.

Geplaatst
  • Auteur

Zondag was weer een ware slijtageslag, ik vond het geweldig om te kijken, maar inderdaad, daar je het snot voor de ogen rijden heeft consequenties voor de week erna.

Even iets anders: Ik zie net Contador overtuigend winnen in de Vuelta del PaÃ*s Vasco, oftewel de Ronde van het Baskenland. Is hij dé favoriet voor de eindzege? Zoals ik hem zag rijden zeg ik volmondig JA

Geplaatst
  • Auteur

Aha hier is het topic gebleven, ik was 'm al kwijt. Ik baal er wel van, ik roep al een week dat Cunego ging winnen, nu doet hij het maar kan ik geen lange neus maken. Toch wel zonde. Maar goed, de Waalse Pijl. Vorig jaar was het Rebellin, die vandaag in mijn ogen niet bijster sterk was. Vorig jaar was daar ook plotseling Robert Gesink, die als 50e aan de Muur van Hoei begon maar als 9e bovenkwam. Vorig jaar was ook Danilo Di Luca bij de eersten boven, maar die rijdt nu vanwege het zoveelste dopingschandaaltje bij Team LPR.

Terug naar dit jaar, met als hamvraag: Wie wordt het? Cunego, Schleck en Valverde waren het vandaag op de Cauberg. Ik gok op Schleck, de Muur van Hoei is toch zwaarder dan de Limburgse variant, en ik vond dat hij verrekte hard naar boven reed vandaag. Een risicovolle gok, aangezien hem een goede sprint ontbreekt. Maar, in een klassieker gelden de regels van de heldere geest niet. We'll see.

Geplaatst

Vind het moeilijk om te zeggen wie er woensdag wint en LBL zal ook wel weer dezelfde renners hebben zoals die vandaag over bleven, maar het blijft wielrennen he!

Geplaatst

Goed wie wint er zondag LBL?

Ik ga nu toch voor Rodriquez, ijzersterk en Valverde kon het de afgelopen klassiekers niet afmaken, mss mag Rodriquez nu.

Geplaatst

Mooie tweede plek van Dekker vandaag in Romandie, ben benieuwd of hij morgen Kloden eraf kan rijden, denk het niet..............

Geplaatst

Kloden wint gewoon, want TD kan hem op de klim er toch niet afrijden.

Geplaatst

Ja het is balen dat er weer 1tje van die dopeclub voor hem zit. Maar ook deze prestatie is al knap van Dekkertje.

Geplaatst

Dekker is veel en veel sneller dan Klöden, zal het via boni's moeten doen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]