Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Oke morgen begint de Giro met een ploegentijdrit, wie denken jullie dat dit jaar gaat winnen?

Ik ga voor Kloden.

• Antwoorden 73
  • Weergaven 149
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Doet Contador mee? Zoja,dan hij. Anders idd Kloden. Die was laatst al erg sterk toen hij Dekker versloeg in de tijdrit.

Geplaatst

Contador - Leipie - Klöden wordt het voor Astana ja, Contador heeft al aangegeven niet goed genoeg te zijn en min of meer in dienst te gaan rijden van Klöden, al is dat misschien om de druk af te houden..

Geplaatst

Heeft er iemand een overzicht van de deelnemers? De Giro volg ik het minst van de drie grote rondes, dus ik weet niet welke favorieten er meedoen.

Geplaatst

Klöden de favoriet voor een eerlijke race. Maar in Italië weet je het nooit, vaak moet er een Italiaan winnen, en dat gaat niet altijd op een eerlijke manier.

Geplaatst
Contador - Leipie - Klöden wordt het voor Astana ja, Contador heeft al aangegeven niet goed genoeg te zijn en min of meer in dienst te gaan rijden van Klöden, al is dat misschien om de druk af te houden..

Dat kan ie idd wel zeggen. Maar de keren dat ie dit jaar reedt, toen was ie bere sterk ;)

Geplaatst
  • Auteur

Klöden, Contador en Menchov zijn voor mij de topfavorieten. Vorig jaar onderschatte ik Di Luca, dit jaar doe ik dat vrolijk weer ;)

Geplaatst

Ik denk dat dit het podium wordt:

1 Contador

2 Di Luca

3 Klöden

Menchov zal wel vierde of vijfde eindigen.

Geplaatst
Klöden de favoriet voor een eerlijke race. Maar in Italië weet je het nooit, vaak moet er een Italiaan winnen, en dat gaat niet altijd op een eerlijke manier.

Nu praat je echt onzin. geef me eens 1 voorbeeld van de afgelopen 10 jaar waaruit dat ook maar blijkt.

Contador gaat no way de giro winnen. die lag op het strand toen Bruyneel hem belde dat hij naar de giro mocht. na baskenland heeft Alberto geen koers meer gereden. Zijn eerst komende doel zou pas weer de pro-Tour wedstrijden in juni worden

Geplaatst

Menchov rijdt de Giro ook meer als voorbereiding op de Tour dus verwacht niet veel van hem, denk dat Di Luca het weer goed doet. Kloden wordt overschat ik denk zelf dat Leipheimer beter is dan Kloden maar we zullen zien...

EDIT: vergeet wat ik heb gezegd over Menchov, blijkt toch dat hij wel voor het podium wil gaan :o

Geplaatst

Astana, Di Luca of Nibali gaat 't worden.

Geplaatst

Menchov gaat niet meedoen om de titel denk ik, het zal gaan tussen Klöden en Di Luca denk ik. Of misschien wel weer tussen Di Luca en Simoni...

Geplaatst

volgens mij gaat menchov ook niet meedoen om de titel. Di luca is een grote kanshebber Kloden ook, maar ik hoop op Simoni:)

Geplaatst

Menchov gebruikt de Giro als voorbereiding op de Tour.

Leipheimer is een kanshebber, maar heb ik nog niet zo veel gezien. Kloden was al goed bezig in Romandie. Contador doet denk hetzelfde als Menchov.

Di Luca vind ik nog steeds geen klimmer, dus verbaasde hij mij vorig jaar, ik geloof ook dit jaar niet in hem, heeft trouwens nu al een grote mond.

Als ik zo kijk zullen het toch weer de wat oudere renners voor de eindoverwinning in aanmerking komen.

Geplaatst

Menchov wilde er wel voor gaan, dus hij zal wel wat gaan doen.

Geplaatst

Menchov wilde er wel voor gaan, dus hij zal wel wat gaan doen.

Geplaatst

Mijn top 5:

1. Klöden

2. Simoni

3. Di Luca

4. Contador

5. Menchov

Geplaatst

Menchov niet, eerder Nibali. Ik denk dat hij het al wel aankan.

Geplaatst

Leipie zal nooit een grote ronde winnen, rijdt ie veels te laf voor. Mijn kanshebbers zijn Di Luca en 'Cobra' Ricco..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]