Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

2vdka3c.jpg

:mrgy:

Knallen, Antharas, zo scoorde ik die goal in de finale in de screen van hierboven. Rottigste manier om te scoren vind ik.

• Antwoorden 852
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Je moet sowieso in de 16 gaan staan en als de bal dan boven je hoofd komt klikkuh.

Geplaatst

Tottenham kwam me scouten en net dan zet de trainer me op de bank :cry: Ik denk dat die drie pub-bezoeken, waarvan twee uitdraaiden in een gevecht, er voor iets tussen zitten :D

Geplaatst

Klote spel :cab: Kan er geen flikker van, ik kan alleen maar die turn maken en dan scoren. Helaas geitenkaas, komt die situatie nauwelijks voor.

Geplaatst
Klote spel :cab: Kan er geen flikker van, ik kan alleen maar die turn maken en dan scoren. Helaas geitenkaas, komt die situatie nauwelijks voor.

Hetzelfde hier, maar dan met corners en passes die lukken :cab:

Geplaatst

Hehe, eerste wedstrijd een één gehaald, krijg ik scouts van Chelsea op bezoek. Haalde toen wel een 9 :m:. Ik zou een tien hebben gehaald als ik niet zoveel corners kreeg :cab:.

Heb nu net scouts van Portsmouth gekregen. Wel hard gefaald door een twee te halen :D. Overigens is dat spel met die kaarten zwaar nep..

Geplaatst
Werd ik twee keer gescout door Arsenal, twee keer een 9. krijg ik geen contract aangeboden:cab:

Ik ben eerst door de hele PL zo'n beetje gescout, kreeg ook bijna geen contract enzo, toen paar keer door Chelsea gescout (niet door Man Utd maar had ik wel als fav club) en die 2 boden me contract aan in laatste 2 jaar.

Geplaatst

Ik zit nu bij Bristol Rovers, alleen nog niet zoveel gescoord :p

Omg, nu scoor ik ineens veel, maar krijgen we per wedstrijd 4 tegen ofzo. Nu staan we laatste ;e

Geplaatst

Ja echt, dit is nog erger dan FM, je mag gewoon niet eerste worden, dan krijg je direct geen kansen en scoren zij alles :cab:

Geplaatst

Hij werkt nu weer, ik kan wedstrijden opnieuw spelen. In je scherm staat iets van mousebreaker. Dat kan je aanklikken, en als je dat doet begint je wedstrijd opnieuw :D.

Geplaatst

Ik ook niet, want je game blijft gewoon wedstrijden spelen. Ik zat eerst bij 1 wedstrijd gespeeld, dus ik even leuk twaalf keer dat ding aanklikken zit ik opeens bij wedstrijd 13..

Geplaatst

Ja ik klikte daar ook per ogneluk een keertje op :cab: Zit nu bij Liverpool, net kampioen geworden.. Nu is het saai :)

Geplaatst

Hihi eerste seizoen 23 keer gescoord, laatste wedstrijd 5x, wedstrijd daarvoor 4x en ook nog 2x een hattrick. ;c

Geplaatst

Ik zie dat ding niet hoor :O Waar staat ie, want in laatste wedstrijd verlies ik en nu geen kampioen.

Geplaatst

Ben maar een nieuwe begonnen :moop: Gaat nu wel lekker. 3e seizoen (of 2e :cab:), en ik zit bij Walsall, speel nog goed ook, en we staan geeneens laatste :*) En ik dump al m'n vriendinnen gelijk, ze kosten alleen maar geld 8)