Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 852
  • Weergaven 28,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Vet spel Vinci3nto. Eerste wedstrijd win ik door een doelpunt in de 93ste minuut:D.

Geplaatst

Echt he, opnieuw begonnen dus. Voor de laatste 2 seizoenen zeg maar heb ik misschien 1x een penal gemist van de aardig wat die ik erin knalde, altijd rechterbovenhoek, zat ook altijd. Nu zit ik bij Aston Villa, heb wel 10 penalties gekregen en serieus geen 1 gescoord. Net zo vaag joh. Bovendien scoor ik sowieso heel weinig ;x wel kut maarja.

Edit: en natuurlijk scoor ik dan de eerste de beste penal die ik dan weer mag nemen. :cab: Btw ik scoor ook nooit meer volleys terwijl die normaal altijd doodsimpel zijn.

En die finale vd wereldbeker tegen Duitsland verloopt altijd hetzelfde ;e laatste minuut weer gescoord, dit keer uit een volley.

Geplaatst

Over welk spel heb je het Randy.?

E2E. Ja man, duurt echt te lang. Ben er maar mee gestopt.

Geplaatst
Over welk spel heb je het Randy.?

E2E. Ja man, duurt echt te lang. Ben er maar mee gestopt.

Lijkt me die ene van 2 pagina's terug met volleys, corners, passen enzoo

Geplaatst
Lijkt me die ene van 2 pagina's terug met volleys, corners, passen enzoo

Jep.

Geplaatst

Spelen jullie versie 1 of 2 ?

Van dat carriervoetbalspel ?

Geplaatst

Kan iemand tips geven om te scoren, want dat is echt moelijk :)

Geplaatst

Oefenen, dan krijg je vanzelf door wanneer je moet schieten. Vooral met dat koppen moet je goed oefenen :cab:

Geplaatst
Oefenen, dan krijg je vanzelf door wanneer je moet schieten. Vooral met dat koppen moet je goed oefenen :cab:

Koppen is net het makkelijkste

1. Koppen

2. Draaien & schieten

3. Penals

4. Zo met die pijl

5. Passen

6. Volleys

In die volgorde kan ik het het beste

Geplaatst

Met die pijl en de pingels trap ik er juist nooit in:cab: Volleys zijn nog vrij simpel vind ik.

Geplaatst

Koppen? :cab: Dat lukt mij echt niet.

Draaien en schieten, daarbij schiet ik altijd automatisch rechtsboven in de hoek waardoor de keeper hem altijd heeft. Snap dat niet helemaal.

Volleyen en pingels is echt simpel, ik speel trouwens ook versie 1 nu omdat ik die nieuwe dingen in versie 2 niet kan. :cab:

Geplaatst

Draaien en schieten, daarbij schiet ik altijd automatisch rechtsboven in de hoek waardoor de keeper hem altijd heeft. Snap dat niet helemaal.

Hoe lange je de muisknop ingedrukt houd, hoe meer je naar rechts schiet

Geplaatst

Jawel, de 2e klik bepaalt waar je hem schiet. Des te langer je hem inhoudt, des te verder je in de rechterhoek schiet. Dus goed kijken waar de keeper staat en aan de hand daarvan schieten :).

Geplaatst

Dat spel met die conrner en shoot enzo.

Ben al 8 seizoen bezig en als de topclubs me komen scouten heb ik altijd een 9 a 10, maar op het einde van het seizoen willen ze me dan niet omdat ik geen offers krijg ?

Geplaatst
Jawel, de 2e klik bepaalt waar je hem schiet. Des te langer je hem inhoudt, des te verder je in de rechterhoek schiet. Dus goed kijken waar de keeper staat en aan de hand daarvan schieten :).

1 klik kan ook hoor.

Koppen is idd vet makkelijk, maar penal blijft het makkelijkst (behalve als je bij Aston Villa speelt :@) Ook dat uit de draai schieten is makkelijk, tenzij de keeper helemaal in het midden staat, dan heeft hij hem vrijwel altijd of je moet echt links in de kruising poeieren.

Geplaatst

Soms staat de keeper bij een corner helemaal in de andere hoek en is het supersimpel om te scoren.