Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 852
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Die is al heel oud. Ken ik nog uit mijn basisschool tijdperk. Heldig spel.

Voor een nouja, semi-internetspel, (downloadbaar gratis) is Operation 7 erg leuk. http://www.insidegamer.nl/operation7 en Battlefield Heroes is ook geweldig. Op een vleugel zitten :mrgy:

Geplaatst
Die is al heel oud. Ken ik nog uit mijn basisschool tijdperk. Heldig spel.

Voor een nouja, semi-internetspel, (downloadbaar gratis) is Operation 7 erg leuk. http://www.insidegamer.nl/operation7 en Battlefield Heroes is ook geweldig. Op een vleugel zitten :mrgy:

Tnx man, voor O7._O_

Geplaatst

Ben hem ook aan het downloaden, ziet er iniedergeval goed uit, hopen dat mijn pc hem goed kan draaien.

Geplaatst

Ik kan er echt niks van xD, kwalificeer op 1 minuut achterstand en pitstop is gemiddeld 8 seconden. Eerste 3 races vlieg mijn coureur eruit. ( Hamilton) 4 e race gewonnen :D

Geplaatst

Zijn er hier ook mensen die het spel My Brute spelen?

Tis een simpel spel, je hebt een bruut. Je kan hem elke dag een paar gevechten laten doen. Met de tijd wordt je bruut sterker en stijgt zijn level. Er vallen geen prijzen te winnen en je hebt er verder ook totaal niets aan maar het is wel grappig. Vooral als je vrienden hebt die ook een bruut hebben.

Geplaatst

Eindelijk level 16 bereikt vandaag. En een leuke skill erbij gekregen. Thief! Erg handig, wapens van je tegenstander kunnen stelen en die tegen hun gebruiken.

Geplaatst

Dat speelde ik toen ik écht niks te doen had, zit level 9, heb m'n poppetje weer kunnen vinden ;c

Geplaatst

Is het jullie ook gelukt zonder dood te gaan :p ?

Geplaatst

De baan is gewoon hetzelfde als het 1e level, dus je moet echt op gevoel en inschattingsvermogen de overkant zien te halen. ;)

Geplaatst
De baan is gewoon hetzelfde als het 1e level, dus je moet echt op gevoel en inschattingsvermogen de overkant zien te halen. ;)

Ik kan niks doen met de pijltjestoetsen...

edit: dat is dus een andere denk ik?