Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik nu bij West Ham, waar ik nu twintig goals uit twaalf wedstrijden heb gescoord, en nog verlies ik alles met bijvoorbeeld 5-4, wat nu al drie keer is voorgekomen. Zo verloor ik bijvoorbeeld 5-1 van Stoke, maar won ik 0-4 van Tottenham, 6-2 van Liverpool, 1-3 bij Man United en 3-0 van Arsenal, maar zodra ik tegen Hull, Stoke moet gaat het helemaal fout ;e.

Nu 5-2 van Everton gewonnen, terwijl die eerste staan en Hull en Stoke 18e en 20e. Pjeuj 5-0 verloren tegen Wolves, en niet één kans gehad

• Antwoorden 852
  • Weergaven 28,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Iedereen die het over volleyen enzo heeft.

Doe eens een linkje :)

Geplaatst

Vraagje: hoe heet ook alweer dat spelletje waarbij je de wereldbevolking moet uitroeien mbv een virus?

Geplaatst

Gewoon in de arena vechten tegen zo zwak mogelijke mannetjes, zodat je de meeste kans op winnen hebt. Dan krijg je vanzelf skills.

Geplaatst
21j2jj7.png

Argh, die plaatsen in Indonesie nekten me uiteindelijk.

Inmiddels wel een paar keer level 12 gehaald, maar dan krijg je onbekende Russische plaatsen en veel eilandjes, niet te doen.

traveller.jpg

w685.png

Geplaatst
Vind je dat :o Ik vind hem net makkelijker. Zonet 33k+ punten in Standard - Genk.

Ff update van punten: Fenerbahce - Genclerbirligi afgerond met 41k punten :dance:.

Geplaatst

Ik heb nu 3x level 11 ofzo gehaald, maar dan krijg je die Easter Island enzo ;e ik klink dan de hele tijd daar zo links van Australie :|

Geplaatst

Ik had net op 5 punten na de twaalfde ronde verloren ;e

Vooral al die vage plaatsen in Australie zijn een probleem.

Geplaatst
Heeft hier al eerder gestaan, hier versie 2 :

http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2/playgame

Wat een ongelooflijk schijtspel is dit he. Na 8 seizoenen zat ik nog in de 3de divisie;e. Net overnieuw begonnen, kwam terecht in de 3de divisie. Ik schiet ze naar het kampioenschap dus ik zou naar de 2de divisie gaan, krijg ik een bericht van mijn agent: Ze kunnen je niet langer houden, je moet terug naar de 4de divisie. Gelijk gestopt.

Geplaatst

Ik had het inderdaad het laatste seizoen ook niet. Speelde bij Arsenal en in het laatste seizoen bakte ik er totaal niets meer van, ook gedegradeerd met Arsenal in dat laatste seizoen ;e

Geplaatst

Ik ben ook echt geen een keer bij de bovenste 3 gekomen, 1x moest ik 1 punt halen voor de 3e plaats, kom ik 1-0 voor, laatste 10 minuten 1-2 ;e

Geplaatst
Ff update van punten: Fenerbahce - Genclerbirligi afgerond met 41k punten :dance:.

Eerste game Ajax - Feyenoord: 16k+ gehaald, tweede game Nico - Monaco 14k+ gehaald...