Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 852
  • Weergaven 28,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Wie speelt Footstar? :)

Net maar eens aangemeld kijken wat het is.., kreeg een offer van grabels sporting club (2460) in Venezuela (Maracaibo).

Nog niet echt doorhebben hoe alles in zn werk gaat, maar dat komt wel :P

Ben trouwens keepert :D

Geplaatst
Net maar eens aangemeld kijken wat het is.., kreeg een offer van grabels sporting club (2460) in Venezuela (Maracaibo).

Nog niet echt doorhebben hoe alles in zn werk gaat, maar dat komt wel :P

Ben trouwens keepert :D

heb me net ook even aangemeld .. nu wachten op een club.. heb inmiddels 3 offers afgeslagen (2 clubs uit polen en 1 uit venezuela) ben trouwens een aanvaller

Geplaatst
heb me net ook even aangemeld .. nu wachten op een club.. heb inmiddels 3 offers afgeslagen (2 clubs uit polen en 1 uit venezuela) ben trouwens een aanvaller

Wacht maar even af. Waarschijnlijk word ik manager van een Portugees clubje, dan bied ik je wel een contract aan en betaal je huisvestingskosten. ;)

Geplaatst

Zit eindelijk op 1miljoen+ op 't werk met Cookie klikker huhu.

Edit: Oh, nu al ineens op 10miljoen+ :cab: Toch niet, was een multiplier ofzo huhu.

bewerkt door Toornstra

Geplaatst

Ook bezig met NewStarSoccer nu. Bij 1 of ander guur Engels clubje zit ik nu. 1e seizoen. In 19 wedstrijden 7 goals en 22 assists. Boss en Team 100%, Fans 90 ofzo. :D

Geplaatst
Wacht maar even af. Waarschijnlijk word ik manager van een Portugees clubje, dan bied ik je wel een contract aan en betaal je huisvestingskosten. ;)

laat het me tegen die tijd maar even weten ;)

Geplaatst
laat het me tegen die tijd maar even weten ;)

Nouja, vanaf vandaag ben ik (Mario van de Watering) dus de manager van het Portugese Vitória Fao. Wat is jouw naam? Dan kan ik je nl. een contract aanbieden. ;)

bewerkt door Mangata

Geplaatst

Na een seizoen in de 6e divisie van Engeland bij 2 verschillende gure clubs, 44 wedstrijden, 16 goals en 34 assist, nu bij Go Ahead in seizoen 2.

Geplaatst
299 miljoen ;c

Hoe kom je zo hoog? Door de hele tijd antimatter condensers te blijven bouwen? Ik zit nu op 60 mln cps, maar kan nu al niet heel veel meer upgraden...

Geplaatst
Hoe kom je zo hoog? Door de hele tijd antimatter condensers te blijven bouwen? Ik zit nu op 60 mln cps, maar kan nu al niet heel veel meer upgraden...

Daar heb ik er nu 30 van. De upgrades rechtsboven ook zoveel mogelijk gedaan. (bijv de katten upgrade dat je voor melk ook cookies krijgt. Bij elke achievement krijg je dan weer extra melk). Time Machine 35, Portal 75. Anderen 100 behalve oma(130) en cursor(150)

En gouden cookies klikken, dan gaat het extra hard.

Geplaatst
Daar heb ik er nu 30 van. De upgrades rechtsboven ook zoveel mogelijk gedaan. (bijv de katten upgrade dat je voor melk ook cookies krijgt. Bij elke achievement krijg je dan weer extra melk). Time Machine 35, Portal 75. Anderen 100 behalve oma(130) en cursor(150)

En gouden cookies klikken, dan gaat het extra hard.

Ik heb nu ook redelijk veel updates gedaan en zit nu op de 170 mln cps. Kan nu voor 160 miljard de 'one mind' kopen, maar als ik die aanklik krijg ik een pop up met de vraag of ik dat wel echt wil doen. Er staat dat wanneer ik dit doe 'everything will go downhill'. Worden de oma's dan helemaal leip haha?

Geplaatst

Zoiets ja, weet niet wat het uiteindelijk in gaat houden. Zijn nog paar updates van daarna iig.